גו פרו מציגה Hero 6– מעבד חדש, מהיר, ייצוב תמונה, HDR ועוד

יואלפלרמן
29-09-2017 00:36

דגם חדש ומשודרג משמעותית למצלמת האקסטרים – וגם: פיוז'ן, מצלמה ב-360 מעלות. החיבור לרחפן קארמה בשתיהן – מובנה

מי שהמציאה את מצלמת האקסטרים והפכה לשם גנרי בתחום, הציגה אתמול בשמונה בערב (שעון ישראל) את הדגם החדש שלה. GoPro הציגה את Hero 6, דגם חדש עם מעבד מקורי GP1, ייצוב תמונה בשלושה צירים, כושר עבודה מהיר פי 3 ועוד. בנוסף, חשפה גו פרו מצלמת 360 מעלות באבחנה של K5.2.

gopro hero 6

גיבור הערב

ל-Hero 6 יכולת הסרטה באבחנה 4K במהירות 60 מסגרות/שנייה ו-1080p במהירות 240 מסגרות/שנייה. עם אפליקציית Quick Story ניתן לשתף את תוצאות ההסרטה בכל הרשתות החברתיות.

לפי גו פרו, לדגם החדש, שיש לו מבנה דומה לקודם אך שונה ממנו בכל הקשור לפנימיות שלו (פנימיות זה עניין חשוב), מעבד GP1 מקורי של החברה, טווח דינמי משופר, כושר צילום טוב בהרבה בתאורה נמוכה, זום דיגיטלי הנשלט דרך מסך מגע, מערכת ייצוב בשלושה צירים, יכולת העלאת תמונה מהירה פי 3, שליטה קולית, צילום ב-HDR וב-RAW, וגם GPS, מד תאוצה וג'ירוסקופ. המצלמה עמידה למים עד עומק של 10 מטרים (לחץ של אטמוספרה אחת). 

אפליקציה אחת חשובה

שמה של האפליקציה QuikStories, ודרכה ניתן לשתף קבצי וידאו קצרים ולערוך אותם באופן מיידי, תוך שהם עולים דרך WiFi במהירות גבוהה פי 3 מאשר עד כה, ונערכים בסלולרי.

gopro hero 6

היתוך במעגל שלם

דגם חדש הוא Fusion (היתוך באנגלית) – מצלמת אקסטרים לצילום וידאו ב-360 מעלות. גם לפיוז'ן מייצב מובנה, וגם לה אפליקציה ייעודית, כאן OverCapture המאפשרת לראות חומר של 360 מעלות באופן "מסורתי". כמובן, משקפי VR יתקבלו בברכה לצפייה בחומר.

לפיוז'ן יכולת צילום בסטילס באבחנה של 18 מגה פיקסל וכישורי הסרטה של K5.2 במהירות 30 מסגרות/שנייה או של K3 ב-60 מסגרות/שנייה. לפיוז'ן מייצב תמונה, עמידות במים (5 מטרים) מצבי צילום, מד תאוצה, GPS, ג'ירוסקופ, מצפן, קישוריות ווי פי ובלוטות'.

gopro hero 6

יש קרמה מרחפת

רחפן קרמה של גו פרו עודכן לעבודה עם הצמד החדש, עם תכונות עקיבה וצפייה בעקבות מי שמחזיק את הסלולרי. בנוסף, ניתן לקבוע 10 נקודות ציון לניווט מובנה מראש ונקודות עצירה עם כושר לצילום עילי.

וגם אביזרים

בנוסף, מציעה גו פרו אביזרים חדשים כמו מוט סלפי/חצובה קטן הנקרא/ת Shorty; מצוף חדש עם שחרור מהיר הנקרא The Handler; תופסן צף לפה (Bite Mount & Floaty) עם תוספת לזיהוי קול, לצילום מנקודת מבטו של הצלם (P0V ר"ת של Point Of View)

gopro hero 6

מחירים, זמינות וכיו"ב

מצלמת הירו 6 זמינה החל מעכשיו, ומחירה 2400 שקלים; מצלמת פיוז'ן תוצע החל מנובמבר, מחיר יימסר אז; הרחפן קרמה עולה 4500 שקלים, 6200 שקלים עם הירו 6; מוט הסלפי עולה 185 שקלים והמצוף 145 שקלים; מחיר התופסן לא נמסר. כל האביזרים שהיו טובים להירו 5 משתלבים גם בדגם החדש. 

 


 

מעבר לתגובות בפורום