yes מציגה: שלט נשלט קול

יואל פלרמן
08-09-2017 10:07

חברת yes משיקה שלט רחוק חדש עם מיקרופון, יכולת זיהוי קול וחיפוש לפי פורמטים, תכנים ושמות, יפעל באמצעות ממיר ה- yesUltra.

חברת yes הציגה שלט עם מיקרופון המאפשר תקשורת קולית לממיר שלה, ובאמצעותה מתן פקודות בכל תחומי השידורים של yes. החברה ממשיכה במדיניות ה"אנחנו עושים הכל לבד" עם השלט החדש אשר מאפשר חיפוש קולי לתכני יס בלבד. לרבות מהטלוויזיות החכמות מהדגמים המתקדמים יש שלט רחוק עם זיהוי קולי לחיפוש תכנים באינטרנט (יוטיוב וכו'), חלקן תומך רק בשפות לועזיות, אחרות גם בשפה העברית (למשל טלוויזיות סוני עם אנדרואיד TV).

השלט, המתקשר עם ממיר yesUltra, מאפשר להגיע לכל התכנים במערך השידורים של yes, כולל הקלטות, VOD, PrimeTime ובו שירות Multiroom. טכנולוגית החיפוש בממיר, Global Search, מאפשרת להגיע לכל נתון, כולל שמות כותרים, משתתפים ועוד ובאופן מיידי. מכיוון שהתקשורת עם הממיר אינה מחייבת קשר נראה בינו לבין השלט, ניתן למקם את הממיר גם באופן נסתר, בתוך רהיט או בחדר אחר.

שלט רחוק קולי yes

מעבר לתכונות הקוליות הנדרשות, יש לשלט החדש גם מקש חדש לחזרה למסך הראשי מכל מקום בלחיצה אחת, ונוספו לו קיצורי דרך נוספים לגישה מהירה ל-VOD, Global Search והקלטות של הצופה.השלט החדש פועל כאמור באמצעות ממיר yesUltra, שיש לו יכולת שידור באיכות 4K, ויינתן ללא עלות לכל לקוח שירכוש ממיר זה או ישדרג אליו. מי שיש לו הממיר הזה יכול להחליף את השלט שברשותו לשלט החכם וללא עלות, במרכזי קבלת הקהל של yes או באחת מיותר מ-50 נקודות בקניונים ברחבי הארץ.

מעבר לתגובות בפורום