לוגיטק מציגה: קראפט, מקלדת ליוצרים

יואל פלרמן
05-09-2017 22:49

מקלדת עם חוגה, לצלמים ועורכי ווידאו – ובכלל לכל מי שעובד, ברצינות, עם מחשב, זוהי קראפט של לוג'יטק.


לוגיטק, המייצרת מקלדות, עכברים ושאר אבזור למחשבים, הציגה את קראפט (Craft; מלאכה או אומנות), מקלדת אלחוטית המצוידת בתאורת מקשים מותאמת אוטומטית לתאורה סביב – ובעיקר: מיועדת לצלמים ולגרפיקאים שעובדים עם תוכנות לעיבוד תמונה ותוכנות גרפיות או לעורכי ווידאו.

לוגיטק קראפט
חוגה, הנמצאת בצדה השמאלי העליון של המקלדת, מאפשרת מערך שלם של שליטה מיידית ואינטואיטיבית בתפריטי התוכנות ובמהלך העבודה איתן.

לוגיטק קראפט

אפשרויות התפעול של החוגה, סיבוב עם כיוון השעון, נגדו ולחיצה עליה מאפשרות טיפול רציף במרכיבי התפריטים, מעבר שוטף בין תוכנות וניווט במחשב, הגדלה והרחקה רצופות (זום אין/אאוט) ועוד. לפי לוגיטק, החוגה מאפשרת, למשל, לשלוט באופן רציף בגודל המברשת בתוכנת פוטושופ, ולהגיע לדרגת דיוק גבוהה ביותר. באותו אופן ניתן לעבוד איתה עם תוכנות גרפיות, עריכה סרטים כולל קול ועוד. עם זאת, ניתן לעבודה עם קראפט – באמצעות חבילת תוכנה הנקראת "Logitech Options" – גם עם תוכנות אחרות, כולל אופיס של מיקרוסופט (גיליונות אקסל, למשל). החברה טוענת לקלות הקלדה ומבנה המייעד אותה לעבודה בהיקף רב, ומכריזה כי החוגה מאפשרת ליוצרים להתחבר באופן מיידי וישיר לעבודתם.

המקלדת הנ"ל תימכר החל מחודש אוקטובר, ומחירה בארה"ב הוא 200 דולר (קצת יותר מ-700 שקלים).





צילומים, ווידאו יצרן

מעבר לתגובות בפורום