סמסונג מציגה The Frame בגודל 43 אינץ'

יואל פלרמן
05-09-2017 17:51

היצרן הקוריאני מרחיב את היצע המסכים בסדרה המעוצבת שלו, מוסיף עוד מסכים בסדרות אחרות, מציע את מסך המשחקים הגדול בעולם

לפני כשנה הציגה סמסונג שני מסכי טלוויזיה בגודל "65 ו-"55, במסגרת סדרה חדשה, הנקראת The Frame, המסגרת. וכשמה כן היא: מסגרת חיצונית כמו של תמונה, משנה את האופן בו מסכים מגודלים כאלה נראים על הקיר. הלקוח יכול להחליף מסגרות, ולרשותו ארבעה צבעים לבחירה (לבן, שחור, חום בהיר וחום כהה). בנוסף, ניתן להפוך את המסך לדמוי-תמונה באמצעות מצב המקבע ציור או צילום, מתוך מאגר ענק המוצע לרוכשים ומבוסס על שיתוף פעולה בין סמסונג ובין מוזיאונים מובילים בעולם, כמו לומאס, סאצ'י, וכעת גם פראדו ממדריד. כמובן, צילומים אישיים ניתנים להעלאה באותו אופן.

Samsung The Frame

בתערוכת IFA הנערכת בימים אלה בברלין, הכריזה סמסונג על דגם נוסף בסדרה, הפעם בגודל "43, וזה מיועד לחדרים, ובכן, קטנים יותר.

 והכי ענק למשחקים

 סמסונג הציגה בתערוכה גם את CHG90, מוניטור משחקים רחב זווית, עם נתון של 178 מעלות שהושק לפני שנה. לפי החברה, גודלו, העומד על "49, עושה אותו לגדול מסוגו בעולם.
היצרן הקוריאני הכריז גם כי יגדיל את היצע דגמי סדרה Q8F, הגרסה השטוחה לדגמי Q8C הקעורים, ותציג באירופה גם מסכי "55 ו-"65. באופן זה יהיו לחברה במסגרת כל דגמי QLED 14 דגמים, בגדלים הנעים מ-"49 ועד "88.

 

Samsung The Frame

Samsung The Frame

מעבר לתגובות בפורום