שלושה דגמים חדשים ל- Sony Mobile בכנס IFA.

dtown
01-09-2017 08:24

שני דגמי פרמיום - Xperia XZ1 ו - Xperia XZ1 Compact ו- Xperia XA1 Plus‏

Sony Mobile  , חשפה היום במסגרת כנס הטכנולוגיה IFA   המתקיים בברלין שלושה   סמארטפונים חדשים שיצטרפו למשפחת ה- Xperia   המוצלחת: Xperia XZ1  , הגרסה הקומפקטית Xperia XZ1 Compact   ודגם ביניים Xperia XA1 Plus  , שהוא המכשיר הטוב ביותר שייצרה Sony בקטגוריית הבינים.

Xperia XZ1 מגיע עם מסך Full HD בגודל "5.2 ו Xperia XZ1 Compact-מגיע עם מסך HD בגודל "4.6, שניהם כוללים מעבד עוצמתי Qualcomm S835, מערכת הפעלה Android 8.0 Oreo, מצלמת ה-™Motion Eye המוצלחת שהציגה Sony בדגם ה- Xperia XZ PREMIUM שלצד תכונות כמו צילום וידאו סופר איטי של 960 פריימים בשנייה ויכולות חיזוי תנועה, הוסיפה Sony לדגמים אלו יכולות ייחודית של סריקת תמונות בתלת מימד,  Autofocus burst המאפשר צילום תמונות ברצף ללא איבוד הפוקוס ושדרוג במערכת השמע של המכשירים.

Xperia XZ1

ה- Xperia XZ1  כולל את מצלמת ה-™Motion Eye שנועדה לתעד רגעים בחיים בדרך בה אף סמארטפון אחר לא מסוגל. דגם זה כולל חיישן מצלמה מסוג Exmor RS עם זיכרון המשולב בחיישן עצמו, יכולת שניתן היה למצוא עד היום רק במצלמות DSLR. החיישן מאפשר סריקת מידע במהירות גדולה פי חמש. כלומר, ניתן ליצור סרטוני וידאו מיוחדים ולתעד את הרגעים המוכרים ע"י הקלטה בקצב של עד 960 פריימים (תמונות) בשנייה– עד פי ארבעה יותר מכל סמארטפון אחר*. יחד עם זאת, טכנולוגית ה Predictive Capture אשר נמצאת תמיד צעד אחד קדימה ומתחילה לצלם תמונות כאשר היא מזהה תנועה – אפילו לפני שהצלם מתחיל לצלם וכך לא מפספסים אף רגע חשוב בחיים קיבלה שדרוג ויודעת לזהות כעת גם שינויים בתווי פנים ולתפוס חיוך גם אם בוצע לפני הצילום.

Xperia XZ1

חיישן ה-19 מגה פיקסל במצלמה הראשית כולל פיקסלים גדולים ב-19% על מנת לספק תמונות חדות ומפורטות בכל תנאי תאורה. שיפורים נוספים נעשו בעדשת ה G  עטורת השבחים ובמעבד התמונה™ Bionz למטרת השגת תמונות חדות ונקיות מרעש דיגיטלי, גם בווידאו.

מצלמת הסלפי הקדמית Xperia XZ1 מציעה חיישן ברזולוציית  13 מגה פיקסל, עדשת מצלמה רחבה עם חיישן גדול 1/3" בטכנולוגיית Exmor™RS שבצירוף פלאש מסך קדמי המאיר בצורה טבעית את פני המצולם, מאפשרים להפיק צילומי סלפי חדים בכל תנאי תאורה.

Sony מציגה ב Xperia XZ1 פריצת דרך בתחום הצילום בסמארטפון כשפיתחה אלגוריתם, המאפשר סריקה מהירה וקלה של אובייקטים מצולמים בתלת ממד. לראשונה בסמארטפונים, ניתן יהיה לסרוק תוך דקה תמונות שצולמו בדו ממד לתמונות תלת ממד תוך כדי שימוש ב-4 מצבי צילום: צילום ראש, צילום פנים, צילום אוכל וצילום ספונטני. אפשרות הצילום הייחודית לSony פותחת מגוון רחב של אפשרויות לרבות יצירת סטיקרים בתלת ממד ושיתופם במדיה החברתית או העלאתם בקהיליות תלת ממד כמו Sketchfab, והפיכת הסריקה לדמות אוואטר או צירופה לאפשרויות ה-AR Effect שמציעה המצלמה. מעבר לכל אלה ניתן יהיה לשלוח את התמונה בתלת ממד למדפסת תלת ממד להפקת מזכרת ייחודית.

הסמארטפונים החדשים של Sony טומנים בחובם את הטכנולוגיה החדשה שהוטמעה לאחרונה במסכי סדרת BRAVIA מתוך מטרה לייצר את תצוגת המסך המפורטת והמדויקת ביותר בקטגוריה. Xperia XZ1 מגיע עם מסך 5.2" ברזולוציית FullHD עם תמיכה ב HDR שבשילוב עם מעבד התמונהTRILUMINUS   הוא מציע תמונה חסרת פשרות עם תאורה, צבע, צלילות וניגודיות שיוצרים ביחד תמונה מוחשית ואמיתית מתמיד.

Sony  נודעה תמיד בזכות החידושים שלה בתחום השמע וה-  Xperia XZ1 מספק את חוויית המוזיקה הטובה ביותר של Sony בסמארטפונים עד כה וזאת הודות לרמקולים סטראופוניים קדמיים חזקים מתמיד המספקים 50% יותר לחץ סאונד (sound pressure) לעומת מכשירי Xperia קודמים.

עם כל כך הרבה טכנולוגיות שפועלות באופן הרמוני, הרי זה טבעי שגם עיצוב ה- Xperia XZ1 מציע לא רק מראה יפיפה אלא גם קשיחות. זכוכית המסך של ה- Xperia XZ1 הינה קמורה ומעטפת המכשיר המטאלי מצופה במשטח מתכת אחיד המשדר ברק ותחושת פרימיום. המכשיר עמיד בפני מים ואבק * (בתקן IP65/68)** וציפוי הזכוכית מלפנים הוא של Corning® Gorilla® Glass 5, האיכותית.

בעזרת ה- Smart Stamina וביחד עם טכנולוגיות ה- Battery Care ו- Qnovo Adaptive הסוללה מאפשרת לעבור יום עבודה שלם ללא בעיה**. תכונות ה- Xperia Tips והיכולת החדשה Xperia Actions מציגות עצות והצעות לשימוש נכון ביכולות בהן המשתמש עושה שימוש, כל זאת במטרה להפוך את החיים למעט יותר קלים.

המכשיר יגיע ב-4 צבעים: כחול, ורוד , כסף ושחור. יהיה זמין באירופה במהלך ספטמבר  2017 ולישראל יגיע במהלך 2017.

Xperia XZ1 Compact

הXperia XZ1 Compact  הינו פורץ דרך בקטגוריית הסמארטפונים הקומפקטיים. למעט מסך ה- HD בגודל 4.6 אינץ וזיכרון פנימי של32GB  עיצוב ומפרט המכשיר זהים למפרט של הXperia XZ1. גרסת הקומפקט כוללת את כל פונקציית צילום ה Motion Eye, עם צילום וידיאו סופר איטי, Predctive Capture, אפשרות לסריקת תמונות בתלת מימד ופונקציית AF Burst המאפשר צילום תמונות ברצף ללא איבוד הפוקוס. כמובן העמידות למים ולאבק בתקן  IP68/65** מערכת שמע משודרגת מעבד Qualcomm® S835 וזיכרון RAM של 4GB. המצלמה הקדמית של ה Xpera XZ1 Compact מאפשר שימוש בזווית צילום אולטרא רחבה (120 מעלות) לצילום סלפי עם יותר פרטים.

המכשיר מגיע ב4 צבעים : שחור,לבן כסוף , כחול וורוד. יהיה זמין באירופה במהלך אוקטובר  2017 ולישראל יגיע במהלך 2017.

Xperia XZ1

XA1 Plus Xperia 

Sony Mobile חשפה בתערוכה גם את הסמארטפון XA1 Plus Xperia שהוא הטוב ביותר מסוגו בקטגוריית הביניים. עיצובו של ה- XA1 Plus משדר פרמיום עם מסך FullHD בגודל 5.5" ומערכת שמע מבוססת טכנולוגיית ה- ClearAudio+ שפיתחה החברה לחוויית צפייה ושמע מרשימה, בין אם צופים בסדרות טלוויזיה או בסרטים בסביבת הבית או בדרכים.

הניסיון העמוק בתחום הצילום של Sony  שמגיע מחטיבת הצילום הדיגיטלי מגיע  גם אל  Xperia XA1 Plus, עם חיישן גדול (1/2.3") בטכנולוגיית Exmor™RS , רזולוציית 23 מגה פיקסל, עדשה בעלת צמצם גדול F2.0 וביצועים מרשימים גם בתאורה חלשה, עוד כוללת המצלמה האחורית מנגנון פוקוס היברידי העוקב  אחר האובייקט, מייצב וידאו SteadyShot, וזיהוי פנים אוטומטי. מהנדסי חטיבת הצילום, אלפא, של Sony אף הצליחו לייצר בדגם זה צילום מהיר במיוחד המאפשר צילום ב 0.6 שניות בלבד.

מצלמת הסלפי הקדמית של הסמארטפון היא ברזולוציית 8  מגה פיקסל עם עדשה רחבה )24 מ"מ(

ה-Xperia XA1 plus  מגיע עם זכוכית קמורה ומסך בגודל ''5.5 ברזולוציית full HD מעבד Helio P20 העוצמתי, אחסון פנימי של 32GB וזכרון RAM  של 4GB שיספקו חווית שימוש חלקה ונעימה.

Xperia XZ1

בעזרת ה- Smart Stamina וביחד עם טכנולוגיות ה- Battery Care ו- Qnovo Adaptive הסוללה שקיבולתה 3,430mAh, מאפשרת לעבור יום עבודה שלם ללא בעיה**  .תכונות ה- Xperia Tips והיכולת החדשה Xperia Actions מציגות עצות והצעות לשימוש נכון ביכולות בהן המשתמש עושה שימוש, כל זאת במטרה להפוך את החיים למעט יותר קלים.

Xperia XA1 plus יהיה זמין למכירה באירופה במהלך סתיו 2017 ולישראל יגיע במהלך 2017.

 


מעבר לתגובות בפורום