המילטון משיקה את Xiaomi SMART SCALE MI: משקל חכם

נמר לוי
30-07-2017 11:08

המשקל החכם והמעוצב של שיאומי מגיע לישראל ביבוא רשמי

חברת המילטון, יבואנים שיומי בישראל, מרחיבה את סל המוצרים של שיאומי עם מוצר חדש ומיוחד: Mi smart scale, משקל חכם שילווה את המשתמש כל הדרך לשמירה על משקל גוף תקין

חברת המילטון משיקה הבוקר בישראל את אחד המוצרים הנמכרים ביותר של שיאומי בעולם: משקל חכם ומתקדם המנהל מעקב מדויק אחרי שינויים במשקל והתקדמות בכושר הגופני בעזרת אלגוריתמים חכמים. המשקל מתממשק עם Mi Fit, אפליקציית הכושר והבריאות של שיאומי, שאוספת ומציגה נתונים של מדדי משקל וbmi- (מדד מסת גוף). 

אפליקציית Mi Fit מנתחת בעזרת גרפים פשוטים את נתוני המשקל וההתקדמות של המשתמש, ומאפשרת להתאים את שגרת האימונים ותכנית הדיאטה בהתבסס על מדד מסת הגוף (BMI). ניתן לשמור עד 800 שקילות בזיכרון של המשקל החכם Mi Smart Scale. הוא מזהה באופן אוטומטי כל אחד מבני המשפחה ויכול לאחסן עד 16 פרופילי משתמש. האפליקציה זמינה להורדה עבור מכשירי IOS ואנדרואיד.

SMART SCALE  MI

שולי הטעות של ה- MI SMART SCALE הם חצי מאלו של המתחרים, וזאת בזכות שימוש בשלושה אלגוריתמים שונים לאיסוף הנתונים. בעזרת חיישן בצורת G, עם דיוק רב של עד 100 גרם, המיוצר מפלדת מגנזיום, אין סטייה בטווח משקלים של 5 – 150 ק"ג.

מעבר לתכונותיו המתקדמות, ה- Mi Smart Scale מעוצב ללא רבב, עם זכוכית מחוסמת צלולה וחזקה, המעבירה יותר מ-91.5% מהאור ללוח הראשי. רצפת הזכוכית היוקרתית מצופה ב-5 שכבות של הדפס משי נעים למגע לאורך 20 שלבי ייצור.

לוח התצוגה האלגנטי מציג שקילות ברורות באמצעות 161 נוריות LED שידלקו ברגע שדורכים עליו. חיישן התאורה הייחודי מתאים אוטומטית את הבהירות לקריאת המשקל בכל מצב. 4 סוללות AA יספיקו לשנה הודות לטכנולוגיית בלוטות' 4.0 בעלת צריכת אנרגיה נמוכה.

המוצר עבר בדיקות איכות מחמירות הכוללות מבחן נפילה של כדור פלדה מגובה של 1 מ', כדי להבטיח שהזכוכית המלוטשת לא תישבר בקלות אם במקרה נופל עליה משהו.

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, אמר כי: "השקת ה – MI SMART SCALE היא דריסת רגל ראשונה בישראל של מותג שיאומי, בעולם הכושר והבריאות. המשקל יבטיח חווית משתמש מושלמת שתעניק מעקב מדויק אחר מצבו הבריאותי של המשתמש במחיר הוגן ובאיכות ללא פשרות".

המחיר: 249 ₪

צבע: לבן

ניתן לרכוש את המכשיר ברשת KSP ובקרוב אצל שאר המשווקים המורשים.

 

מעבר לתגובות בפורום