השנה זה קורה - תערוכת Digitown 2017

dtown
25-07-2017 19:59

גדולה יותר, עשירה יותר, מעוצבת הרבה יותר מאי פעם. תערוכת Digitown 2017 יוצאת לדרך: היכונו לחגיגה הגדולה בחג הסוכות!

לאחר חודשים של הכנות, אתר DTOWN מכריז כי השנה תתקיים תערוכת דיגיטאון בבניין הסמינרים החדש והמפואר שבכפר המכביה. לאחר חודשים מורטי עצבים, בזמן שבניין הסמינרים הישן בו נהגנו להפיק את תערוכת Digitown היה בתחילתו של שיפוץ, החלטנו בכל זאת להכריז רשמית על תערוכה. לפני שבועות בודדים השיפוץ הסתיים ואף התחשבו אפילו בתערוכה שלנו בכך שכל חדר בתערוכה עבר טיפול אקוסטי היסטרי על מנת שגם ל-Digitown יהיה נוח בשנים הקרובות.

מרכז הסמינרים החדש

digitown 2017

נמר לוי, ממקימי התערוכה: ״השנה היבואנים ממש ״התאבדו״ על התערוכה. הזמינו מוצרים מחו״ל במיוחד עבור האירוע. חלקם אפילו ממתינים עם החשיפות עד ליום התערוכה. ההיענות להשתתפות בתערוכה היתה אדירה. חבל שאין מספיק מקום לכולם. גם מערכת החשמל והתאורה שחשובות במיוחד בהדגמות מערכות היי אנד חודשו ושופרו לחלוטין כאשר אנשי כפר המכביה עמדו איתנו בקשר לגבי הדרישות האקוסטיות, זה הגיע לשלב בו הלכנו לבדוק עם מערכת כמה האקוסטיקה טובה והאם היא עומדת בסטנדרטים שהצבנו. כמובן שהתוצאה היתה נפלאה״

אז הנה. השנה הזו, בחג הסוכות, תערך תערוכת Digitown 2017 יפה יותר, נגישה יותר והכי חשוב, המון, אבל המון חשיפות שישאירו אתכם פעורי פה.

חדרי ההדגמה בתערוכה

digitown 2017

digitown 2017

ליאור קורן, ממקימי התערוכה: ״השנה החלטנו שאנו לוקחים סיכון אדיר בכך שהבניין החדש יהיה מוכן שבוע לפני פתיחת שערי התערוכה, עצם העובדה שהוא כבר מוכן ורץ מרגיעה אותנו מאוד. כשנכנסנו וראינו את הבניין החדש מבפנים, לא היה לי ספק שכל אחד מהמבקרים בתערוכה ירגיש שהסטנדרט הפעם עולה בכמה רמות מעבר למה שנחשפנו אליו עד היום״

השטח הפתוח בקומת הקרקע שיתמלא בכל טוב

digitown 2017

השטח הפתוח בקומה העליונה בו תהנו מגאדג׳טים מהממים ומצלמות מיוחדות

digitown 2017

כמו בתערוכות הקודמות, גם השנה תחשפו למערכות קולנוע ברמה הגבוהה ביותר שקיימת, מסכי OLED מתקדמים, חפיצים ואוזניות מטורפות. והכל יוצג בבניין הסמינרים החדש והמפואר שבכפר המכביה.

digitown 2017

בכל אחד מהחדרים החדשים תוצג מערכת קולנוע וסטריאו בתצוגות אקטיביות מרשימות. ובשטחים הפתוחים תהנו ממכירת תקליטים חדשים בהדפסות איכותיות, אביזרים מיוחדים לאודיו אנלוגי, אוזניות, גאג׳טים משוגעים, מצלמות וציוד משלים לצילום, בית חכם ועוד שלל הפתעות מהממות.

digitown 2017

פרטים נוספים בקרוב... התערוכה תתקיים בין התאריכים 09-10 לאוקטובר.

מעבר לתגובות בפורום