ביקונקט מציגה את ליין המוצרים החדש של המותג BELKIN ל-2017-2018

נמר לוי
19-07-2017 22:33

משיקה בין היתר בישראל מרכז הטענה מגנטי אלחוטי כפול עבור מכשירי האייפון ו-Apple Watch, כבל טעינה לסמארטפון עם 5 שנות אחריות, מטענים ניידים רבי עוצמה ועוד

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה בישראל את סדרת המוצרים החדשים של Belkin לשנת 2017-2018. ליין המוצרים כולל: מרכזי הטענה אלחוטיים כפולים, משטחי הטענה, מטענים ניידים, כבלי טעינה, מקלטי Bluetooth HD, ראוטרים, ממשק לחיבור התקנים חיצוניים למחשב ועוד.

רונן ברקוביץ', מנכ"ל ביקונקט מציין כי מגוון המוצרים של Belkin רחב ומכסה כמעט את כל מותגי הסלולר בעולם. ל- Belkin גידול של עשרות עד מאות אחוזים משנה לשנה במכירות מוצרים היקפיים לתחום הסלולר. כמו כן, החברה מושפעת בצורה חיובית ממכירות עוצמתיות של מכשירי סמארטפון ושל אביזרים נלווים כדוגמת שעונים חכמים. מוצרי Belkin עומדים בתקנים המחמירים ביותר ובכך מעניקים כלים איכותיים המאפשרים עבודה ממושכת ללא כל חשש."

בין יתר המוצרים אשר מושקים היום:

עמדת הטענה מגנטית כפולה ואלחוטית -Belkin PowerHouse, מיועד למכשירי האייפון וה-Apple Watch. מעמד הטעינה מעוצב בצורה יוקרתית המשדרגת את החדר ומאפשרת הטענה מגנטית אלחוטית מהירה לשני המכשירים בו זמנית ללא צורך בחוטים. מרכז ההטענה עומד בתקינת MFI של Apple ומגיע בצבעים שונים המשתלבים עם צבעי האייפון וה- .Apple Watch

מחיר מומלץ:₪599

Belkin PowerHouse

סדרת הכבלים ™Mixit Duratek מורכבת מסיבי Kevlar חזקים המשולבים במעטפת הפנימית של הכבל. השכבה החיצונית של כבל הסנכרון והטעינה עשויה מסיבי ניילון, עמידים בשריטות, בקליעה כפולה בעלת שכבת בידוד המשמשת למניעת נזקי חיכוך. בלקין השקיעו מחשבה רבה בכדי ליצור כבל עמיד וחזק. ראש הכבל ניתן לכיפוף של עד 180° מבלי להישבר או להתעקם. הכבל מותאם לטעינה של עד 12w למכשירי אפל בחיבור Lightning ועם אישור MFI לטעינה בטוחה של מכשירי אפל וכולל כבל USB ל- Micro USB למכשירי אנדרואיד ו-Type C, כבל הטעינה מגיע בצבעים שונים המשתלבים עם הסביבה האורגנית ובאורך של כ- 1.2 מטר ו-5 שנות אחריות

מחיר מומלץ: 169 ₪

Mixit Duratek

ממשק Thunderbolt 3 Express Dock HD למחשבי MAC. המכשיר מאפשר להעביר נתונים במהירות 40Gbds, גבוהה פי 8 ממהירות העברה של התקני USB 3.0 למחשבי ה- .Mac ניתן לחבר ל- Thunderbolt 3עד 8 מכשירים בו זמנית וליהנות מצפייה ברזולוציית 4K במהלך העברת הקבצים, בנוסף המכשיר תומך בתצוגה כפולה של שני מסכים לאותו מחשב.

מחיר מומלץ: 2,290 ₪

Thunderbolt 3 Express Dock HD

מעמד טעינה אלחוטי -  הינו מעמד ייעודי לשעוני אפל ובעל מנגנון מגנטי לעגינת השעון לצורך טעינה מהירה ובטוחה. המעמד עוצב במראה אלגנטי וחלק התואם את עיצוב ה- Apple Watch ומגיע בגימור כרום, ובזווית ייעודית להצגת המידע שעל השעון בצורה נוחה.

מחיר מומלץ: ₪399

Watch Valet

משטח הטענה אלחוטי - . משטח ההטענה מותאם להטענת מכשירי Samsung, LG, אייפון ושאר המכשירים התומכים בטעינה אלחוטית כגון טאבלטים, פאבלטים ועוד, ללא צורך בהורדת הכיסוי מהמכשיר. משטח ההטענה תומך בסטנדרט החדש ביותר לטעינה אלחוטית בעוצמת טעינה של עד 15w (3A) ובכך מאפשר טעינה מהירה לכלל המכשירים. ה- Boost Up מעוצב בצורת ייחודית השומרת על הטלפון מהחלקות בזמן ההטענה.

מחיר מומלץ: ₪379

Belkin Boost Up
מטען נייד מגנטי - . המטען מאפשר הטענה מהירה בעוצמה של 6700mAh לשני מכשירים בו זמנית, באמצעות כבל Lightning ודרך עמדת הטעינה המגנטית. החיבור למטען מתבצע באמצעות צ'יפ חכם הממוקם בתוך המטען ומתחבר באופן אוטומטי לשעון ברגע הנחתו במקום המיועד. בזכות העוצמה של המטען ניתן להטעין את האיפון 3 פעמים ברציפות ללא צורך בהטענה חוזרת של המטען, או לחילופין ניתן להטעין את ה- Apple Watch 8 פעמים ברציפות ללא צורף בהטענה חוזרת של המטען.

מחיר מומלץ: 449 ₪

Belkin Power Pack

מקלט Bluetooth באיכות האזנת HD. המקלט מאפשר להאזין למוזיקה מהסמארטפון או הטבלאט דרך מערכת הסטריאו או הרמקולים הביתיים, על ידי חיבור באמצעות כבל ובהזרמת מוזיקה אלחוטית באיכות HD. טווח הקליטה של המקלט הוא עד 10 מטר וניתן להתחבר אליו באמצעות 8 מכשירים שונים. המקלט מאפשר תמיכת NFC וניתן להוריד אפליקציה חינמית של Belkin לצורך התאמת המכשירים שאינם תומכי NFC. המקלט מתאים לכל סוגי המכשירים עם תכונת Bluetooth. 

מחיר מומלץ: 349 ₪

belkin bluetooth receiver


Bconnect משווקת מוצרי Belkin נוספים אשר מושקים בארץ ומעניקים פתרונות לצרכים שונים: מטענים ואביזרים למכשירים תומכי USB-C, מתאמים למכשירים תומכי USB-C, פתרונות הטענה ומוצרים משלימים לשעוני Apple ומכשירי iPhone, מוצרים משלימים ל- Macbook וכבלים DuraTek™ עשויים סיבי Kavler חזקים במיוחד למגוון מכשירים.
 


אודות Belkin

בלקין פיתחה לראשונים מוצרים בהשראת אנשים בשנת 1983 עם כבלים אשר הובילו במהירות לפיתוח הכבל החכם הראשון שהתחבר ל- Apple IIc, המחשב הנייד הראשון של Apple. כיום, בכל שנייה נמכר מוצר של Belkin ברחבי העולם. המוצרים של בלקין מתבססים על 4 דגשים עיקריים: עוצמה, פרודוקטיביות, הגנה וקישוריות. מוצרי החברה כוללים עיטורים וזכיות רבות, לדוגמא: מטען ה- Valet™ עבור ה- Apple Watchו- ,iPhone כבלי MIXIT↑™, מקלדות QODE™ וטווח פתרונות הטענה מלא עבור סמארטפונים הכוללים USB-IF ו- ,USB-Cעמדות הטענה אלחוטיות ופתרונות עבור מוצרי Android. הדור הבא של הגנות המסך של ,Belkin - ScreenCare+ ו- TrueClear™ Pro מאפשרים הגנה ודיוק חסר תקדים, זמין אצל קמעונאים מובלים ברחבי העולם. כחברה פרטית ב- Belkin יש למעלה מ-1,200 עובדים ביותר מ-30 מדינות.

 

ניתן להשיג: באתר Bconnect ואצל המשווקים המורשים

מעבר לתגובות בפורום