tutti audio מכריזה על מערכת הכול באחד, הכי מפוארת ויקרה אי פעם

תומר צין
04-07-2017 21:22

המודל הסטראוסקופי התלת-ממדי של "טוטי אודיו" מאנגליה, שמייצרת מערכות אודיו-ווידאו, יתמוך בקישוריות ,Wi-Fi בלוטוס, פטפון ונגני רשת. בנוסף הוא מגיע עם מגבר משולב ורמקולים של אייקון אודיו.

לוקח לחברה מעל 200 שעות לייצר יחידה כזו והמוצר נותן תחושה שאנחנו "באמצע המאה שעברה עם טוויסט של רטרו", לנוחיות המודרנית. בהסתכלות על המפרט, קשה לחלוק על כך.


היחידה תומכת קישוריות בלוטוס ו-Wi-Fi, שקעים עבור מקורות אנלוגיים ודיגיטליים, כמו גם, יציאות עבור אוזניות ותמיכה USB. אפשר לחבר למערכת של טוטי, מגבר מנורות, טרנזיסטורי, פטפון, נגן קומפקט דיסק, מזרים מדיה, נגן קלטות ועגינה ל-iPod.

tutti audio

כל אחד ממקורת השמע יכול להיות מחובר לרמקולים אחרים דרך כניסה/יציאה קדמית, אבל יש גם זוג רמקולים 20 סנטימטר, זוג טוויטרים ומגבר מנורות 90 וואט לערוץ ב-8 אום, מאייקון אודיו.

יש גם מצב רוח מואר זמין תחת כל בסיס, הגוף מגיע במגוון צבעים: אדום, כחול בהיר, כחול כהה, ירוק או לבן.
זה סוג של אומנות שלא באה בזול. מחיר היחידה של טוטי עם מגבר אודיו אייקון מנורות, פטפון פרוג'קטCarbon  Debut ומזרים מדיה/נגן תקליטורים של אונקיו C-N7050, הוא סביב 91,000 ₪ באנגליה, לא כולל מיסים משלוח. המחיר מתחיל ב-82,000 ש"ח, ללא כל חומרה מעבר לרמקולים. אם אתה מוכן לחכות, כל יחידה לוקח לבנות סביב 16-20 שבועות.

tutti audio
קישור לאתר: https://www.tuttiaudio.co.uk/home.html

מעבר לתגובות בפורום