פרטנר TV - מתחרה חדשה בשוק הטלוויזיה

ליאור קורן
27-06-2017 11:13

חברת פרטנר משיקה את ה- Partner TV, שירות טלוויזיה אינטרנטי עם ממיר חכם וגישה לתכני נטפליקס (בתשלום נוסף), החברה תציע גם חבילות טריפל עם טלפון ואינטרנט. המחיר החל מ- 69 ש"ח לחודש.

קבוצת פרטנר חשפה היום (ג'), את שירות הטלוויזיה Partner TV, השירות פתוח כעת להרשמה מוקדמת באתר החברה וייפתח בחודש הבא למכירה ל-5,000 הנרשמים הראשונים. פרטנר TV כולל 40 ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות Catch Up מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה מהשלט לתכני Netflix ויוטיוב, הורדת תכנים מה-Google Play כחלק אינטגרלי מהממשק ועוד, במחיר של 69 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, 129 ש"ח לחודש עבור טלוויזיה+ אינטרנט (ספק+ תשתית עד 100 מגה), 129 ש"ח לטריפל הכולל טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה) וקו טלפון ביתי, ובקרוב – גם חבילת קוואד הכוללת טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה), קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.

מתלהבים מנטפליקס

אנשי החברה מראים התלהבות רבה מהודעה המשותפת של פרטנר ו-Netflix על שיתוף פעולה בין החברות, במסגרתה "פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שתציע את שירות Netflix באופן מובנה בממיר, ותאפשר את חווית השימוש הטובה ביותר למנויי Netflix עם נוחות של גישה ישירה ל-Netflix בלחיצת כפתור מהשלט". אבל, רבות מהטלוויזיות החכמות שנמכרות כיום בחנויות, מגיעות עם גישה ישירה לשירות נטפליקס, לחלקן יש אף לחצן יעודי לגישה ישירה בשלט הרחוק.


בנוסף, פרטנר חשפה היום שיתוף פעולה עם חברת ראנד מדיה, נציגת קרטינה TV בישראל, המספקת אפליקציית תוכן הכוללת עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי הרוסית בישראל. מערכת ההפעלה של פרטנר TV, פתוחה להוספת תכנים חיצוניים על גבי הממשק, ובכך מאפשרת לפרטנר לייצר שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן מהארץ ומהעולם.

פרטנר TV

תכני פרטנר TV

עידן פלוס: 2, 10, כאן (11), כאן בערבית, ערוץ 20, חינוכית 23, ערוץ 24, ערוץ הכנסת
ספורט: 5 ערוצי הספורט הנצפים בישראל, מבית ערוץ הספורט:sport, 5plus, 5live ,5gold  ו- 5sport HD.
ילדים: ערוץ הילדים, לוגי, ג'וניור, GINX (ערוץ גיימרים), ערוץ הכוכבים, בייבי (בעברית, אנגלית ורוסית), Zoom
חדשות ואקטואליה מהעולם: CNN, Fox News, Fox Business, France24 (צרפתית, אנגלית, ערבית), TV5
בידור, טבע, לייף סטייל: VICELAND, נשיונל ג'אוגרפיק + Wild, AMC, Food Network, יאמיז, Travel Channel, ויוה, ויוה פלוס, ערוץ האופנה FTV, בית+
הפקות מקור: ערוץ צחוק ובידור ישראלי, בשיתוף טדי הפקות.
ספריית VOD ללא תוספת תשלום: תכנים לילדים וסדרות וסרטים מהארץ ומהאולפנים המובילים בעולם, בהם אולפני דיסני, וורנר, ניקולודיאון, יוניברסל, ABC, סוני ועוד. 
בנוסף, שירות להשכרת ורכישת סרטים חדשים, מיד עם ירידתם מהאקרנים.
גישה ישירה לתכני יוטיוב.
ומה יחסר? תכני HBO וערוצי הספורט של צ'רלטון.


ממיר וממשק

זהו ממיר 4K עם מערכת הפעלה Android TV וממשק הפתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוסיקה ישירות מה-Google Play. יכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה, יכולות הקלטה מהממיר, הסמארטפון והטאבלט, ושירות Catch Up המתקדם בישראל - לצפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ, עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה מראש.
חיפוש קולי (בשלט ייעודי או באפליקציה) – מאפשר חיפוש בממשק פרטנר TV כולו, בערוצים חיים, ספריית VOD, יוטיוב ו-Google Play

מחיר

המחיר לשירות הבסיסי עומד על 69 ש"ח לחודש. המחיר עם שירות נטפליקס עומד על 89 ש"ח (לאיכות HD), כלומר תוספת של 20 ש"ח מעל השירות הבסיסי, לעומת 8$ עלות מנוי ישיר בנטפליקס (שמתרגמים לכ- 28 ש"ח בשער הדולר הנוכחי).

מחירים לחבילות נוספות:

דאבל - טלוויזיה + אינטרנט עד 100 מגה = 129 ש"ח לחודש, 149 ש"ח עם נטפליקס HD.
טריפ: טלוויזיה + אינטרנט עד 40 מגה + קו טלפון ביתי = 129 ש"ח לחודש, 149 ש"ח עם נטפליקס HD.

שירות פרטנר TV כולל ממיר 4K וצפייה בכל הערוצים, ההקלטות, VOD ו-Catch Up, על גבי עד חמישה מסכים במסגרת מנוי יחיד (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט). הצטרפות לשירות כוללת התקנה על ידי טכנאי בבית הלקוח, ללא עלות נוספת.

מעבר לתגובות בפורום