סוני XZ פרימיום עם מצלמת 960 פריימים לשנייה בישראל

dtown
20-06-2017 21:52

הסמארטפונים החדשים של סוני מושקים בישראל, בראשם דגם ה- XZ פרימיום עם מסך 4K HDR ומצלמה המסוגלת לצלם הילוך איטי בקצב 960 פריימים לשנייה.

אלקטרה מוצרי צריכה, נציגת Sony Mobile בישראל, השיקה היום את Xperia XZ Premium - סמארטפון הדגל של החברה. המכשיר יימכר בחנויות וברשתות הנבחרות תחת תג מחיר דומה לאירופה של 2,899 ₪.

לצד ה- XZ Premium, הושקו בישראל שלושה סמארטפונים של Sony המציעים, על פי החברה, את התמורה הגבוהה ביותר למחיר בקטגוריית הביניים. Xperia L1 הוא דגם כניסה בעיצוב ארגונומי נקי. Xperia XA1 ו- XA1 Ultra ממשיכים את דגמי Xperia XA מהשנה שעברה, ומציגים עיצוב ללא שוליים ומצלמות High End שמקובלות בדגמי הפרימיום.

לראשונה בעולם הסמארטפונים - צילום Super slow motion ב-960 פריימים בשנייה

Xperia XZ Premium הוא הסמארטפון הראשון בעולם שכולל חיישן מצלמה מסוג Exmor RS עם זיכרון המשולב בחיישן עצמו, יכולת שניתן היה למצוא עד היום רק במצלמות פרמיום. החיישן מאפשר סריקת מידע במהירות גדולה פי חמש. כלומר, ניתן ליצור סרטוני וידאו מיוחדים ולתעד את הרגעים המוכרים ע"י הקלטה בקצב של עד 960 פריימים (תמונות) בשנייה– עד פי ארבעה יותר מכל סמארטפון אחר2 וברזולוציית HD 720P. טכנולוגית ה Predictive  Capture נמצאת תמיד צעד אחד קדימה ומתחילה לצלם תמונות כאשר היא מזהה תנועה מבלי לאבד את המיקוד תוך 0.03 שניות– אפילו לפני שהצלם מתחיל לצלם וכך לא מפספסים אף רגע חשוב בחיים.

מצלמת ה Motion Eye™ עושה שימוש בחיישן MP19 הכולל פיקסלים גדולים ב-19% מהחיישן שב Xperia XZ על מנת לספק תמונות חדות ומפורטות בכל תנאי תאורה. מעבר לכך, ישלב מערך הצילום של המכשיר פוקוס לייזר אוטומטי (Laser AF), חיישן RGBC-IR לכיוון צבעים מהימן יותר ומנגנון פוקוס היברידי (ניגודיות ופאזה).  מצלמת הסלפי כוללת חיישן ענק (1/3”) ברזולוציית 13MP  עם מפתח צמצם f/2.0 ויכולות צילום וידאו ברזולוציית Full HD.


הראשון בעולם עם מסך 4K HDR
Xperia XZ Premium עם מסך  5.5" ברזולוציה 4K (3840x2160 פיקסלים), צפיפות של 806 פיקסלים לאינץ' ותמיכה ב- HDR (טווח דינמי רחב), תכונה שעד היום הייתה מקובלת בעולם מסכי הטלוויזיה. הסמארטפון מציע תמונה בהירה יותר בעד 40% בהשוואה לZ5 Premium  שלצד איכויות תאורה, צבע, חדות וניגודיות יוצרים תמונה מוחשית ואמיתית מתמיד.


Xperia XZ Premium עם מעבד Snapdragon 835 מרובה ליבות במהירות עד 2.45GHz. המעבד מאפשר תמיכה בטכנולוגייה הסלולרית המתקדמת ביותר, LTE CAT16 עם MIMO4X4 256QAM.

עוד כולל המפרט מערכת ההפעלה הפופולרית Android 7.0 Nougat , המאיץ גרפי Adreno 540, זכרון RAM בנפח 4GB, נפח אחסון פנימי של 64GB3 מסוג UFS עם אפשרות להרחבה עד 256GB נוספים באמצעות כרטיס microSD. שקע ה- USB Type-C גם מהיר משמעותית מקודמו וגם מקל על חיבור הכבל בזכות המחבר הדו כיווני. 

עיצוב ועמידות
מעטפת המכשיר, שעוביו 7.9 מ"מ בלבד, מצופה במשטח זכוכית המתעגל אל מסגרת אלומיניום, מה שמספק למכשיר מראה ותחושת פרימיום. זכוכית המגן של המכשיר היא מסוג Gorilla Glass 5  שהינה החדישה ביותר מביתCorning, האמריקאית. המכשיר אף עמיד במיים אבק ע"פ התקן IP67/68.

הסוללה של ה- XZ Premium היא בהספק של 3,230 מיליאמפר/שעה עם תמיכה בטעינה מהירה QuickCharge 3.0 בחיבור USB-C. בעזרת טכנולוגיית ה- Smart Stamina שפיתחה Sony בשילוב עם טכנולוגיות ה- Battery Care ו- Qnovo Adaptive הסוללה מאפשרת לעבור יום עבודה שלם גם לאחר תקופה ארוכה עם המכשיר.


מחיר
ה- Xperia XZ Premium זמין בישראל בצבע "כרום בהיר" (Luminous Chrome) ו- "שחור ים עמוק" (Deepsea Black).

מחיר מומלץ לצרכן 2,899 ₪.

סוני Xperia XA1/ XA1 Ultra


Xperia XA1
עם מסך ''5 ברזולוציה של 720p ו Xperia XA1 Ultra עם מסך ''6 ברזולוציית FHD עושים שימוש במעבד Helio P20 של מדיה-טק (MediaTek), עם שמונה ליבות המאפשר חווית שימוש זריזה וחלקה, בין אם מדובר על גלישה באינטרנט, צפייה בווידאו או המשחק האהוב. ה XA1 כולל 3GB זיכרון RAM XA1 Ultra עם 4GB. זיכרון אחסון 332GB וסוללה 2,300 מילי-אמפר/שעה (2,700 ב- ULTRA). מערכת ההפעלה של שני המכשירים מבוססת אנדרואיד 7 והם תומכים USB TYPE C .


הניסיון העמוק בתחום הצילום של Sony  שמגיע מחטיבת הצילום הדיגיטלי מגיע גם אל סדרת ה XA, עם חיישן גדול (1/2.3") בטכנולוגיית Exmor RS , רזולוציית 23MP, עדשה בעלת צמצם גדול F2.0 וביצועים מרשימים בצילום בתנאי חשיכה.
מצלמת הסלפי ב Xperia XA1 עם חיישן ברזולוציית  8MP ועדשה רחבה 23 מ"מ. וה Xperia XA1 Ultra עם מצלמת סלפי ברזולוציית 16MP עם פלאש קדמי ומייצב תמונה אופטי (OIS) לקבלת תמונות חדות יותר. מצלמת הוידאו מצלמת ברזולוציה של 1080p.

מחיר

Xperia XA1 יהיה זמין לרכישה בימים הקרובים ברשתות הנבחרות בארבעה צבעים: שחור, לבן, ורוד וזהב. המחיר המומלץ לצרכן: 1,299 ₪.

Xperia XA1 Ultra יהיה זמין לרכישה בימים הקרובים ברשתות הנבחרות בצבעים שחור ולבן. המחיר המומלץ לצרכן 1,649 ₪.

Xperia L1 
 


ה- Xperia L1 מגיע עם מסך ''5.5 ומעבד מרובע ליבות Media Tek במהירות 1.5GHz, נפח אחסון פנימי של 16GB עם אפשרות להרחבה עד 256GB נוספים באמצעות כרטיס microSD. זיכרון RAM של 2GB.

מצלמת הסלפי של ה-L1 היא ברזולוציית 5 מגה פיקסל והמצלמה האחורית עם 13 מגה פיקסל ומצב צילום אוטומטי, המאפשר צילום בכל תנאי תאורה. כמו כן, צילום הוידאו ב L1 הוא ברזולוציית FHD.

Xperia L1 יהיה זמין לרכישה בפלאפון, סלקום וברשתות הנבחרות, בצבעים שחור ולבן. מחיר מומלץ לצרכן 899 ש"ח.

מעבר לתגובות בפורום