נעים מאוד - Play-Fi

איציק ירקוני
09-06-2017 08:49

זוהי מערכת שליטה פתוחה, שאינה מוגבלת ליצרן ספציפי, בפיתוח של מעבדת DTS והיא בהחלט הולך להקל לכם על החיים.

כיום תחום מערכות השליטה הוא כבר חלק בלתי נפרד מעולם מוצרי האודיו הדיגיטלי. מידי שנה נכנסים לשוק האודיו עוד מערכות שליטה חדישות והן מתיימרים להוות פתרון להזרמת אודיו לכל הבית. הטכנולוגיות הללו טמונות ברסיברים חדישים, במגברים, ובעוד רכיבי אודיו מתקדמים. כסוקר מוצרי אודיו, סקרתי כמה מהרסיברים המובילים שבהם מערכות שליטה חדישות מסוגים שונים. לחלקם התחברתי יותר, ולחלקם פחות. נוכחתי לדעת שלמרות שהם בעלי יתרונות רבים, אך אין ביכולתם להביא לפתרון מושלם בהזרמת קבצי אודיו שונים לכל אזורי הבית ולוקים בחסר ביכולת התממשקות עם רכיבי אודיו שונים מיצרנים שונים. המתנתי בסבלנות שיגיע היום שנוכל לקבל פתרון למערכת שליטה, ללא מגבלות, קל יותר לעבודה, שיכלול אפליקציה נוחה לשימוש ויהיה בעל יכולת סנכרון מעולה. אך החשוב ביותר שיתאים לשלל מוצרי אודיו ממותגים שונים.

Play-Fi

לשמחתי מעבדת DTS הרימה את הכפפה ויצרה מערכת שליטה פתוחה הנקראת PLAY-FI!

כן רבותי, כשאני כותב שמערכת השליטה מבית DTS פתוחה, אני מתכוון לזה שהיא ללא מגבלות הזרמת קבצים וניתנת להתאמה לרכיבים ממותגים שונים, שאימצו את טכנולוגית PLAY-FI. המערכת הזו באה להציג לנו גישה שונה ממה שהכרנו עד היום לעומת שאר המערכות השליטה שנשענו על תפיסת עולם של מערכת שליטה סגורה. מערכות שליטה סגורות מביאות עימן מגבלות משמעותים. אבל, כשאנחנו רואים לאן מכוונים  DTS, אנחנו מבינים שמדובר בשתי תפיסות עולם שונות. זה מזכיר לי את ההבדלים הניכרים בין מערכת ההפעלה של איפון (סגורה) מול אנדרואיד (פתוחה). מערכת ההפעלה החדישה מבית DTS PLAY-FI מביאה עימה פתרונות בהזרמת כל סוגי קבצי המוסיקה בחללים שונים בבית ויכולת שילוב וסנכרון מול מוצרים ממותגים שונים, המאמצים את הטכנולוגיה מבית DTS עם יכולת שליטה דרך אפליקציה פשוטה ונוחה לתפעול.


מי אנחנו Play-Fi


Play-Fi היא מערכת שליטה חדישה מבית DTS העובדת בצורה אלחוטית, בשילוב עם שלל מוצרי אודיו איכותיים ממותגים שונים. כל מוצרי Play-Fi ניתנים להפעלה ולסנכרון בצורה חלקה, כך שנוכל למצוא לכל חדר את הפריט המיועד עבורנו, ויזרימו מוסיקה מכל מכשיר נייד לרמקולים ברזולוציה מיטבית לכל אזורי הבית.


התכונות הכוללות את PLAY-FI

העברת אודיו ללא אובדן איכות, לחדרים מרובים ואזורים שונים, אשר ניתנת להפעלה ע"י משתמשים רבים. המערכת תומכת בהעברת קבצי אודיו ברזולוציות גבוה עד (24bit / 192kHz)
מערכת PLAY-FI תומכת ברשתות אלחוטיות WI-FI סטנדרטית, ותומכת Ethernet ו- Power line Android, iOS, Kindle Fire ו- Windows PCs כפי שציינתי בפתיח, מערכת PLAY-FI מביאה עימה חופש בחירה ויכולת התממשקות מול מערכות הפעלה שונות.

 

הערה: כדי ליהנות מהיכולות של מערכת  PLAY-FI יש לוודא שקיימת רשת אינטרנטית יציבה בכל אזורי הבית.

 

כל מוצר Play-Fi אחד עובד באופן מושלם עם כל שאר הרכיבים, ללא קשר למותג, כך שאתה מקבל מגוון עצום של אפשרויות כדי להתאים אישית את מוצרי האודיו שתבחר לכל אזורי הבית שלך.

 

Play-Fi

Play-Fi מציעה מבחר גדול של מותגים, הכוללים מבחר עשיר של מוצרי אודיו עבור הבית שלך, החל סאונדבר, רמקולים מוגברים מכל הסוגים וכל רכבי האודיו שנבנו ע"י מותגי אודיו מכובדים ביותר. וכל זה מבלי להתפשר על המראה והאיכות שיביאו אותך לקבלת פתרון הזרמת אודיו באיכות הגבוהה ביותר בהזרמת אודיו אלחוטי.

בנוסף המערכת תומכת בשפע של אפשרויות של הזרמת מוסיקה מרחבי העולם. Spotify,  Deezer, Napster, KKBox וסיריוס XM, ועוד...
יש לציין ש-PANDORA נתמך רק במוצרי Play-Fi נבחרים.

 

PLAY-FI אודיו וידאו

 

בנוסף תוכלו לעבוד מהטאבלט, האייפד, או מהמחשב הנייד, בכל מצב שתצפו בסרטונים, או בצפייה ב- YouTube  דרך אפליקציית PLAY-FI בהפעלת מצב וידאו והעברת השמע למוצר PLAY-FI הקרוב ביותר לאזורכם ללא אובדן אות.

 
ניתן גם להזרים אודיו לרסיבר דרך DLNA כך שגם מקורות ונגני אודיו שאינם נכללים באפליקציית ה-Play-Fi יכולים להשתמש ברסיבר כהתקן פלט לאודיו. החיסרון בהפעלה דרך DLNA הוא שכך הרסיבר מתנהג כ-DLNA Renderer סטנדרטי– משמע אמצעי פלט לאודיו בלבד.

 

Play-Fi

 

סראונד אלחוטי

צפייה בסרטים, אם יש ברשותכם מוצר התומך ב- Play-Fi Surround כגון, סאונדבר התומך PLAY-FI ניתן יהיה לשלב אותו עם שני מוצרי Play-Fi אחרים, פעולה פשוטה באפליקציה, ותוכלו להגדיר אותם במהירות ובקלות כרמקולי - סראונד שמאלה וימינה כדי ליצור מערכת שמע רב ערוצי בתצורה של 5.1


 

Play-Fi



סיכום

בשנתיים האחרונות התנסיתי עם מגוון מערכות שליטה חדישות של מספר יצרניות, שחלקם כללו מערכות שליטה ברסיברים חדישים. חלקם היו בעלי מיגבלות והביאו עימם גם חסרונות שבניהם קושי מסוים בתפעול. עכשיו אני יכול לבשר לכם שמערכת השליטה החדישה מבית DTS מביאה לנו בשורה חדשה ומרגיעה במיוחד לטכנופובים שביננו. זוהי מערכת שליטה פתוחה וקלה לתפעול, עם חופש בחירה. היא משלבת עימה מגוון רחב של יצרנים המאפשר לה מגוון רחב של אפשרויות ושילובים בין מותגים שונים. התנסיתי עם מגוון מוצרים התומכים בטכנולוגית PLAY-FI כגון סאונדבר, מגברים, רמקולים מבוססי WI-FI ועוד.

אני יכול לבשר לכם שמערכת השליטה מבית DTS מתממשקת בצורה פנטסטית מול שלל המוצרים שהיו אצלי בבחינה. כן, שאני כותב שהיא עובדת מצוין מול שלל המוצרים השונים, אני מתכוון שהיא מתפקדת ללא רבב. זה מתחיל באפליקציה הנוחה, והקלה לתפעול אשר שולטת על מספר רב של אזורים וחללים בבית ועד יכולת הזרמת קבצי אודיו ללא אובדן גם עד ב-HI-RES 192-24. וכל זה לכל אזורי הבית ללא מגבלה כלל. המערכת מציעה שילוב קל ומהיר של רמקולים שישמשו כרמקולי סראונד בשידוך לסאונדבר, תמיכה בשלל תחנות רדיו אינטרנטיות ויכולות סנכרון מצוינת בין רכיבים.

שורה תחתונה: הגיע הזמן...

מעבר לתגובות בפורום