מתחרה למסכי הטלוויזיה הגדולים? - Epson EB-1460Ui

נמר לוי
08-06-2017 12:33

אפסון ישראל משיקה מקרן אינטראקטיבי לישיבות ופגישות לגודל של עד 100 אינץ' המאפשר לצייר ולרשום על המסך ולשתף מרחוק.

Epson מכריזה בישראל על מקרן אינטראקטיבי חדש הייעודי לחדרי ישיבות ולעסקים. באמצעות חיבור
Wi-Fi, עבודה מרחוק, שיחות וידאו על מסכים בגודל של עד 100 אינץ' ובאיכות Full HD, מאפשר המקרן מדגם EB-1460Ui, שיתוף פעולה קל מתמיד בין עמיתים לעבודה, בין אם הם נמצאים באותו החדר ובין אם בצדו השני של העולם.

epson EB-1460Ui

לדברי קובי כהן, מנהל תחום מקרנים באפסון ישראל, המקרן משתמש בטכנולוגיה עדכנית כדי לאפשר שיתוף מידע ארגוני ואינטראקטיביות מרשימה. ״ניתן להשתמש בו להקרנה על כל משטח, הוא מצוייד בעטים דיגיטליים ובמתקן להרכבה על קירות, כך שעסקים יכולים בקלות לעבור לעבודה אינטראקטיבית, בלי להצטייד במסכים מיוחדים, או לוחות חכמים כלשהם. המקרן מאפשר לרשום טקסטים, לצייר דיאגרמות וכד' באמצעות העטים הדיגיטליים וניתן לשמור את הנתונים בקבצים לשימוש מאוחר יותר. יתרון גדול נוסף: האפשרות לספק תצוגה על מסכים בגודל של עד גודל של 100 אינץ' - אפשרות שמסכי טלוויזיה שטוחים אינם יכולים להציע במחיר סביר זאת ועוד: ניתן גם להזרים בקלות להקרנה סוגים שונים של תוכן בצורה אלחוטית ממכשירי iOS או Android ניידים״.

epson EB-1460Ui

היכולת להציג במסך מפוצל תוכן המגיע משני מקורות, מאפשרת למשתמשים לבצע שתי משימות בו-זמנית, למשל, מצגת ואירוח של שיחת ועידה בווידיאו. ניתן לשמור, לשלוח ולהדפיס בקלות תוכן המוצג על הלוח הווירטואלי, ורמקולים מובנים של 16w מוסיפים אודיו ביעילות וללא צורך בציוד או בכבלים נוספים. ״כשמדובר בשיקולים עסקיים לגבי אבטחת נתונים, המקרן כולל גישה מוגנת בסיסמה לשיתוף הלוח הווירטואלי, סיסמה מוצפנת לתוכן הלוח הווירטואלי ואבטחה אלחוטית - כדי לשמור על נתונים מאובטחים״.

epson EB-1460Ui

המחיר המומלץ לצרכן: החל מ- 19,200 ש״ח.

מעבר לתגובות בפורום