בילוי ספורטיבי עם אוזניות WIRELESS METHOD - SKULLCANDY

נמר לוי
06-06-2017 20:30

אוזניות ספורט אלחוטיות, נוחות בטירוף ועם סוללה שקשה לרוקן. והסאונד? ביקורת אוזניות.

מראה, איכות בניה ומאפיינים

את אוזניות הקשת כולנו מכירים. אבל כאן לקחו את הקשת והפכו אותה לצווארון. תתפלאו, אוזניות על הצוואר זה נוח יותר. ממש ככה.

האוזניה בנויה מקשת העשויה גומי גמיש וקל במיוחד (לא מורגש כשהוא מונח על הצוואר) הנקרא FlexSport. בנוסף לאוזניה טכנולוגיה לבידוד רעשים שנקרא DualLock.

מכיוון שמדובר באוזניית ספורט שעליה נזיע לא מעט (לא מומלץ לחלוק) חומר האוזניה עשוי בטכנולוגית Pureclean השומר על נקיון האוזניה.

בקצה קשת האוזניה תמצאו שלושה לחצנים כאשר האמצעי אחראי על כיבוי והדלקה (לחיצה רצופה) ולחיצה קצרה היא מענה או ניתוק שיחה, מלפניו ומאחוריו תמצאו את שני לחצני הגברת והנמכת העוצמה. לחיצה ארוכה על הגברה או הנמכה תעביר שירים מהנייד שלכם. במילים פשוטות, 3 כפתורים ו-7 פעולות.

הסוללה תחזיק מעמד 8 שעות (הגעתי איתה ל-11 שעות שימוש) והטעינה מתבצעת מקצה הקשת (חיבור האוזניה למטען הוא מבחן קורדינציה בפני עצמו).

עם האוזניה הזו חייתי שלושה שבועות באופן רציף. היא שימשה אותי במיוחד לשעות הריצה שלי והאימונים במכון הכושר. לפני שנחשפתי אליהן השתמשתי באוזניות חוטיות איכותיות של HRA אך החוט, ועצם העובדה שהן יקרות להחריד ואינן מיועדות לספורט קצת הציקה לי. האוזניה הזו שינתה לחלוטין את חוקי המשחק. עכשיו אני יכול להתאמן בלי שאיזה חוט וסתובב לי סביב הכתפיים והצוואר.

WIRELESS METHOD - SKULLCANDY

אז לגבי נוחות וארגונומיקה, סמכו עלי, מדובר באוזניה הנוחה ביותר שהגוף שלכם יכיר. ליתר דיוק, הגוף שלכם יהיה בטוח שהאוזניה הזו היא חלק ממנו ולא נטע זר. וזה רבותי, אחד ההישגים המרשימים ביותר שנתקלתי בהם.

בכל זאת, מדובר באוזניה אלחוטית, בלוטוס, שנזרקת על צוואר של אודיופיל משוגע כמוני ומחפש את שיא האיכות הסונית שניתן לקבל. הרי זה מה שמעניין לא? אז זהו, גם כאן היא לא נופלת. איכות הצליל של האוזניה הזו הוא מהמפתיעים ביותר שהאוזן שלי הכירה. לא בגלל שהוא הכי איכותי ששמעתי. ביננו, ה-RHA שלי זורקת אותה בכל פרמטר. אבל היא גם עולה פי 4, היא לא נוחה לריצה, הליכה, זחילה, קפיצה ובטח שלא לעבודת משקולות מסיבית במיוחד, כשכבל האוזניה עשוי לגרום לך להפיל 120 קילו על החזה שלך רק בגלל שאתה רוצה ״איכות נטו״.

זריקת אנרגיה

אז למה היא כל כך מפתיעה אותי? משום שהיא נשמעת פשוט נפלא. מאוזנת מאוד, דינמית בטירוף וחשוב מכל, מסוגלת לשמור על היתרונות הללו גם בעוצמות כאלה שתהיה בטוח שכולם במכון כושר שומעים את מה שאתה שומע. הקטע הוא שהיא לא פולטת אפילו בזיק של צליל לבחוץ. הצליל מוזרק ישירות לאוזן - למוח - וזה אשכרה תענוג.

אהבתי מאוד את היכולות של האוזניות הללו לשחזר בס ראוי. רוב האוזניות הזולות שאני מכיר מפיקות בס שמקביל בערך לדפיקה של מזלג על מכסה של סיר. האוזניה הזו לעומתן מספרת לי שיש מתופף בשיר עם תופים של ממש. תוף רגל נשמע נפלא, מלא, מאוזן, משכנע וטבעי. נכון, זה לא היי אנד אבל נעשתה עבודה מספיק טובה בשביל להתקרב לשם.

אהבתי את הדינמיות של האוזניות. המגבר העוצמתי שלהן והתאמתו לאוזניות עצמן מאפשר לי לשמוע קטעי dance בעוצמה כזו שביד אחת מזריקה לי עוד אנרגיה לשריר וביד השניה אין חשש שהצליל יתעוות. התחושה היא שאין גבול לעוצמה שניתן לנגן דרכה. וזה רבותי, מה לעשות, ״חומצות אמינו״ דרך האוזן.

עם זאת, החלטתי לקחת את המבחן הזה צעד אחד קדימה. לצאת ממכון הכושר ולנסות אותן בבית ולשמוע מוסיקה קלאסית, ג׳אז, קאמרי. לשמוע מוסיקה כזו שאני נוהג לשמוע כשאני יושב על הספה ומתרכז בצלילים. שם למשל היא טובה מאוד אך לא מצויינת. לא מדובר באוזניה אודיופילית. היא תפספס פרטים, תערבב קצת כינורות עם ויולות ולא ממש תסדר לי את הפרופורציות בניהם. הבמה גם לא ממש מרשימה. היא שטוחה יחסית מה שמאוד מתאים לאוזניה אטומה. התחושה היא שהיא לא נועדה לזה כל כך. בשביל זה יש דגמים אחרים שזה בדיוק היעוד שלהן. אבל זו לא.

בטח תשאלו את עצמכם מדוע אני בוחן עם מוסיקה כזו, בסטנדרטים המחמירים שלי כאודיופיל מהמניין אם אני יודע שהיא לא נועדה לזה? אז זה בדיוק הקטע, אם היא היתה מצליחה לעשות את זה כנראה הייתי פותר לעצמי הרבה כאבי ראש בסידור הכבל של האוזניות החוטיות שאני מחזיק (קטנות וגדולות כאחד). לא פתרתי את זה, אבל פתרתי לעצמי בעיות אחרות ומשמעותיות לא פחות בזכותן.

WIRELESS METHOD - SKULLCANDY

קצת הפריע

האוזניה והקשת שחורות בעוד הסיליקון אותם טוחבים לאוזן משלב צבע ורוד וכחול לא כל כך עובר לי. יש אומנם שני גדלים שמאפשרים להגיע לנוח ביותר משניהם, אבל למה צבעוני? זה נראה מוזר באוזן. אבל בכל זאת, אם זו ההערה שלי וזה באמת מה שהציק לי, אנחנו במצב מעולה.

שיחות טלפון

האוזניה משמשת גם כאוזניה למוסיקה וגם כמובן, איך אפשר בלי, שיחות טלפון. אני מוכרח להגיד שפשוט כייף לדבר איתן. הבעיה היא שהן כל כך אטומות שמצאתי את עצמי מדבר מזה בקול. הפתרון הוא להישאר עם אחת בתוך האוזן והשניה להוציא. הסיבה היחידה ששתיהן צריכות להיות בתוך האוזן בשיחת טלפון היא אם הצד השני שר לי שיר. למזלי, מי שמתקשר אלי לא מחליט באיזה שהוא שלב לשיר לי, לכן, נוח יותר עם אחת באוזן, אחרת, אם תרצו או לא, תמצאו את עצמיכם מדברים מזה בקול.

זמן שימוש

בספר רשום 8 שעות שימוש. אני הגעתי ל-11 כאלה. כן כן, 11 שעות בהן שמעתי מוסיקה, שוחחתי בטלפון, ראיתי סרטונים ביוטיוב. בקיצור, עבדה קשה ולא נגמרה - הזוי כמעט. מי יודע, אולי קיבלתי עותק משופר במיוחד עבורי. אבל אז נזכרתי שאני לא עד כדי כך חשוב - באסה…

סיכום

אישתי שתחיה שגם ככה עושה לי צרות על זה שאני ״מתנפח״ לאט לאט במכון, והסיכוי שהיא תשתף פעולה עם משהו שיגרום לי להישאר עוד 10 דקות נוספות במכון מקביל בערך לסיכוי שזהבה גלאון תצטרף לאירגון להב״ה, אמרה לי ״וואו - בטח מזה כייף לשמוע ככה במכון״. היא כמובן הבהירה שזה לא אומר שאני באמת צריך להינות שם. אבל אוזן לא רגישה, עם ציפיות גבוהות מאוזניה אך לא ברמה האודיופילית, הולכים ממש להתפעל מהצליל. גם אני אגב, כשנזכרתי במחיר שלהן, התלהבתי בהחלט.

שורה תחתונה: חבל על הדיבורים. קנו לכם אחת כזו ותתחילו לעשות ספורט. היא בהחלט תגרום לכם להראות יותר טוב ממה שאתם נראים עכשיו.

מחיר: 349 ש״ח
יבואן: רונלייט דיגיטל

מעבר לתגובות בפורום