ניקון חושפת 3 עדשות רחבות חדשות

נמר לוי
31-05-2017 23:48

זווית רחבה. זווית רחבה במיוחד. עין הדג. שלוש עדשות NIKKOR החדשות פותחות אפשרויות חדשות.

צלמי אירועים, חתונות, פורטרטים, נסיעות ונופים יכירו עכשיו את העדשות החדשות של ניקון. AF-S NIKKOR 28mm f/1.4E ED החדשה. כתוספת החדשה ביותר לסדרת f/1.4 NIKKOR של Nikon, עדשה זו מציעה יכולת שליטה אסתטית יוצאת דופן בכל תאורה. מיועדת לצלם בזוויות קיצוניות יכולים לעבור מנקודת מבט מעגלית אמיתית לתמונה שתמלא את המסגרת בעזרת עדשת הזום-עין הדג הראשונה של Nikon. המבנה האופטי של עדשת AF-S FISHEYE NIKKOR 8–15mm מציע רב-תכליתיות תוך שמירה על איכות. לצלמי DX יש את עדשת הזום החדשה AF-P DX NIKKOR 10–20mm VR. זוהי עדשה פשוטה לשימוש המותאמת לנסיעות, בעלת משקל קל וזום בזווית רחבה.

דירק ג'ספר (Dirk Jasper), מנהל מוצר, Nikon BV, אומר: "צילום הוא שפה משכנעת לסיפור סיפורים, ונקודת מבט רחבה היא דרך חזקה במיוחד לצלם תמונה עם השקפה ייחודית על העולם. אנו גאים להוסיף שלושה דגמי עדשות רחבות זווית לסדרה זו של עדשות NIKKOR. כל אחת מהן מייצגת אפשרויות חדשות: דרכים מרעננות לספר סיפורים בעזרת איכות התמונה יוצאת הדופן שהעניקה ל-NIKKOR את שמה הטוב."

AF-S FISHEYE NIKKOR 8–15mm f/3.5–4.5E ED. שני אפקטים של עין דג בעדשה אחת. מאפשרת מעבר פשוט וקל מתמונת 8 מ"מ מעגלית לתמונת עין-דג 15 מ"מ במסגרת מלאה במפתח צמצם f/3.5 - הרחב ביותר. עדשה זו מספקת מרחק מיקוד מינימלי של 0.16 מ'. לעדשה זו מבנה חזק העמיד לאבק ולטפטופי מים, עם מכסה עדשה ומכסה סך-אור משולבים.

עדשות ניקון

AF-S NIKKOR 28mm f/1.4E ED. מרחק מיקוד מינימלי של 0.28 מ' המאפשר רב-תכליתיות. מבנה עמיד לאבק ולטפטופי מים מאפשר צילום אמין בתנאי מזג אוויר מאתגרים.


עדשות ניקון
AF-P DX NIKKOR 10–20mm f/4.5-5.6G VR. טווח אורכי מוקד של 10-20 מ"מ ועם מרחק מיקוד מינימלי של 0.22 מ'. הפחתת הרעידות (VR) של Nikon מסייעת להשיג תמונות נקיות וחדות יותר בתאורה חלשה. המנוע הצעדי של AF-P יוצר מיקוד אוטומטי חלק ומהיר בדממה כמעט מוחלטת - יתרון נוסף כשמצלמים סרטים.

עדשות ניקון

יבואן: הדר סוכנויות צילום בע״מ

מעבר לתגובות בפורום