ניקון חושפת את ה-COOLPIX W300 מצלמה לכל תנאי מזג האוויר

נמר לוי
31-05-2017 18:02

אמסטרדם, הולנד 31 במאי 2017: Nikon מציגה את המצלמה החדשה מדגם COOLPIX W300 - קומפקטית לפעולה בכל תנאי מזג האוויר ומאושרת למים עמוקים. מצלמה קלה לשימוש לחובבי הרפתקאות המוכנה להתמודד עם כל הטבע הנפלא, העיר וכל מה שביניהם.

ה-COOLPIX W300 מצלמת בקלות תמונות בגודל 16 מגה-פיקסל ווידאו באיכות 4K/UHD וכל זה גם בעומק של עד 30 מ' ללא צורך במארז עמיד במים. הביצועים של מצלמה קומפקטית ועמידה לאבק זו על פני הקרקע יציבים לא פחות ומאפשרים לצלם גם כאשר הטמפרטורות צונחות עד ‎2-10°‎C. הגוף העמיד בזעזועים יכול לשאת נפילות מגובה של עד שלושה מטר.

עדשת NIKKOR בהירה עם זום זווית רחבה מעניק למשתמשים את החופש לצלם תמונות נהדרות של האקשן בסביבה עם תאורה חלשה או תת-מימית אפלה. מצב מאקרו לצילום תקריב של אובייקטים זעירים מעל ומתחת למים.

nikon COOLPIX W300

תמיכה ב- GPS/GLONASS/QZS מאפשרת תיוג גיאוגרפי קל של תמונות ותיוג נסיעות. בנוסף, קישוריות SnapBridge מאפשרת למשתמשים לסנכרן תצלומים להתקן חכם תוך כדי צילום או להשתמש בהתקן החכם כדי לצלם מרחוק.

אינס ברנרדס (Ines Bernardes), מנהלת מוצר של COOLPIX ב-Nikon Europe, אומרת: "אם אתם נהנים מהרפתקאות זו המצלמה הקומפקטית עבורכם. צאו לדרך עם ה-COOLPIX W300 ותוכלו לצלם את הכיף בבריכה, היופי שתראו כשאתם צוללים או אפילו להקליט את הקפיצות למים כשאתם מתאמנים לתחרות! תוכלו לצלם את הנוף במהלך נסיעה בשטח או לצלם את האקשן של גלישה במדרון מושלג - והכל ללא צורך לדאוג למצלמה. וקישוריות SnapBridge מאפשרת לשתף בקלות את החוויות ממש ברגע שהן קורות".


סיכום תכונות עיקריות

מבנה קשיח. ביצועים גבוהים, עמידות במים עד עומק 30 מ' ללא צורך במארז חסין מים. עמידות בזעזועים בעת נפילה מגובה, עמידות בקיפאון עד ‎-10°‎C ועמידות לאבק.

 

יכולת צילום קטעי וידאו באיכות 4K/UHD 30p או וידאו באיכות Full HD ‏(1080p) על היבשה או מתחת למים. אפשרות חדשה של נעילת חשיפה אוטומטית מצלמת קטעי וידאו חלקים בעת שהאור משתנה, תכונה שימושית במיוחד בעת הסרטה מתחת למים.

nikon COOLPIX W300
חדות ויציבות. מיקוד אוטומטי מהיר והפחתת רעידות היברידית בחמישה צירים המרשימה של Nikon מעניקים צילום מהיר, יציב ומדויק - ביבשה ומתחת למים.
דע לאן אתה הולך. הראה היכן היית. לחצן השירות החדש של המצלמה יציג מייד על הצג GPS, את מספר הצעדים שפסעת ואת נתוני הגובה או העומק או לחץ האוויר או המים.
המצלמה מתוכננת לאחיזה יציבה, צג גדול ושליטה נוחה מתחת למים או עם כפפות. תושבת החצובה של המצלמה היא אחד האביזרים השימושיים - בדומה למבזק התת-מימי מדגם SB-N10 של Nikon - כיוון שהם משמשים לצילום סרטונים בקיטוע זמן עם חצובה.

Footnotes:
1 עמידות במים: מבהירה את תנאי הבדיקה של Nikon שהם הגנת JIS/IEC שוות-ערך לרמה 8 (IPX8). צילום בעומק של עד 30 מ' אפשרי במשך 60 דקות בקירוב.
2 עמידות בקפיאה/עמידות באבק: מבהירה את תנאי הבדיקה של Nikon שהם הגנת JIS/IEC שוות-ערך לרמה 6 (IPX6).
3 עמידות בזעזועים: מבהירה את תנאי הבדיקה של Nikon התואמות לתקן MIL-STD 810F Method 516.5-Shock (נפילה על משטח לביד בעובדי 5 ס"מ מגובה של 240 ס"מ).


תאימות ל-SnapBridge
יכולות ה-Bluetooth®‎ וה-Wi-Fi®‎ של המצלמה זמינות רק בעת שימוש ב-SnapBridge. אפליקציית SnapBridge של Nikon חייבת להיות מותקנת בהתקן חכם תואם לפני שניתן יהיה להשתמש ב-SnapBridge עם המצלמה הזו.

יבואן: הדר סוכנויות לצרכי צילום בע"מ

מעבר לתגובות בפורום