רחפן ה- DJI Mavic Pro הושק ע";י בנדא

ליאור קורן
09-05-2017 14:13

היבואנית בנדא מגנטיק השיקה את הרחפן הקומפקטי מאוויק פרו של DJI – מצלם 4K ונכנס כמעט לכל תיק.

ה- Mavic Pro, הרחפן הקומפקטי של DJI, הוצג באירוע עיתונאים שהתקיים בפארק הירקון. במסגרת האירוע נערכה תצוגת תכלית והתנסות ברחפן שנחת לאחרונה בישראל.

בזכות הגודל הקומפקטי שלו שאינו מצריך מזוודה גדולה לנשיאה הוא הופך לפופולארי בקרב מטיסים בכל הרמות, חובבים וגם צלמים מקצועיים.

DJI Mavic Pro

ה- DJI Mavic Pro הוא רחפן קומפקטי, נייד במיוחד במשקל 780 גר'. ה- Mavic Pro מציע צילום ווידאו באיכות 4K ותמונות סטילס ברזולוציית 12MP וכולל מייצב (Gimbal) של שלושה צירים, סוללה המאפשרת שימוש רצוף של עד 27 דקות טיסה, יכולות מתקדמות להימנעות ממכשולים בזכות 4 חיישנים מובנים, יכולות מעקב אחר עצמים בתנועה, צילום ב- 360 מעלות ושורה של תכונות ייחודיות ההופכות את השימוש בו לחוויה, ביניהן מתן פקודות לרחפן באמצעות מחוות ידיים, צילום "סלפי" ועוד. טווח הטיסה המירבי בישראל הוא 4 ק"מ (לדגם האירופי). 

DJI Mavic Pro

האפליקציה DJI Go, לאנדרואיד או iOS, מאפשרת שליטה והטסה שלו הן באמצעות השלט והן באמצעות טלפון חכם או מחשב לוח ומציעה צפייה בשידור חי באיכות HD, מצב לימוד ייחודי לטייסים חדשים עם הגבלת גובה ומרחק, מנגנון אוטומטי של "חזרה הביתה" במקרה של אובדן קשר עם השלט, שימוש בכלי מפה, רדאר ועריכת וידאו. אפליקציית ה- Mavic Pro מאפשרת צילום איטי במיוחד או צילום במהירות גבוהה במצב ספורט (עד 64 קמ"ש), ועד "טיסה באמצעות מגע", סימון מיקום על המסך בלחיצה, אליה הרחפן מטיס את עצמו באופן אוטונומי.

DJI MAVIC PRO

את ה- DJI Mavic Pro המיובא לישראל באמצעות בנדא מגנטיק ניתן להשיג ברשת iDigital, ברשת פרטנר ובמגוון חנויות המשווקים המורשים ברחבי הארץ. כל מוצרי DJI המופצים בישראל באמצעות בנדא מגנטיק כוללים אחריות ושירות לשנה, במסגרת האחריות הבינלאומית של DJI. 

אריאל אמור, מנכ"ל בנדא, אמר כי תחום הרחפנים "הולך וצובר תאוצה יותר מכל קטגוריה אחרת". פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של בנדא סיפר "אם בעבר כדי לצלם באמצעות רחפן היינו צריכים להיסחב עם ציוד מסורבל, הכולל לרוב גם מזוודה גדולה, כיום הדברים הולכים ונעשים נגישים הרבה יותר, מבלי להתפשר לרגע על תוצאות הצילום, ואני בהחלט מאמין שזוהי רק ההתחלה של הבשורה בתחום הזה".

DJI Mavic Pro

מחיר הרחפן
מחירו של המאוויק עומד על 5,000 ₪ לערכה הכוללת רחפן, שלט, סוללה ומטען (זאת בהשוואה לכ- 1,100$ בארה"ב לפני משלוח ומע"מ), 6,399 ₪ לערכת ה- Mavic Pro Combo הכוללת: 2 סוללות נוספות, מטען, מטען לרכב, תיק צד, רכזת טעינה, סט (4) פרופלורים נוסף ומתאם טעינה מהסוללה לשלט.

מעבר לתגובות בפורום