חנויות
פיוז אומגה אודיו Stereoscope סטריאוסקופ Soundquest Music Store Pro קודו אודיו למטייל אניגמה קולנוע ביתי סטריאו סטאר אודיו קלאב יורוקום פנסוניק USBID גופי תאורה
הוסף ל::

רמקולים R-15PM במבחן | רמקולים & אודיו | ביקורות | ראשי

רמקולים R-15PM במבחן

גודל אות: Decrease font Enlarge font
klipsch r15pm klipsch r15pm

רמקול קטן המתנהג כגדול, הוא יסתדר בסלון, בחדר השינה ואפילו לצידי מסך המחשב. ה-R-15PM עומד למבחן ירקוני מסורתי.

תחום הרמקולים המוגברים נמצא כבר זמן לא מבוטל במגמת נסיקה. הם מיוצרים במגוון רחב של גדלים וטמונים בהם טכנולוגיות מודרניות כמו ניגון וחיבור אלחוטי, תיכנון אקוסטי שמשחרר מתיבה קטנה בס מפתיע וכמובן העיצוב הזה שאמור לתפוס לכם את העין. לעיתים הם ימצאו בפינת המחשב, במשרד, חדרי ילדים, בסלונים ממוצעים וגם בסלונים גדולים כאשר המשתמש לא ממש בקטע של משהו במימדים רצפתיים. הרמקולים המוגברים מביאים עימם תכונות שמתאימות לדרישות הצרכן הממוצע. עניין של נוחות, מקום, נוחות מיקום וכמובן אסטטיקה.
היום בסקירה נעמיד למבחן את הרמקולים המוגברים של חברת קליפש מסדרת הרפרנס. הדגם הנסקר הוא ה- R-15PM אשר בנויים בסגנון ובאיכות המקובלים בעולם האודיו הביתי והמקצועי. בהתאם לכך הבחינה תעשה עם מספר מקורות בשילוב יחידת סאבוופר.

אני מקווה שאתם מכירים את היצרנית הזו. במידה ולא, אז בבקשה.

שמדברים על המותג קליפש מיד עולה לנגד עינינו טכנולוגית הטויטר שופר והחיבור שלה לקולנוע הביתי. קליפש היא חברת רמקולים אמריקאית שנוסדה בשנת 1946 ע"י פול ו-קליפש, שהוא בעצם סלל את הדרך לבניית רמקול שופרי. החברה מייצרת מגוון עשיר של מוצרים הקשורים באודיו בטווח מחירים שווה לכל נפש וגם כאלה בטווח מחיר השווה לכל חולה נפש, ובראש הפירמידה, רמקולים לאודיופילים (חובבים מושבעים). בנוסף לחברה ליין מוצרים מסדרת הפרו המיועדים לחדרי קולנוע ביתי מקצועי גם לפי הזמנה אישית, לאולמות, בתי קולנוע, ובמות בידור. במילים אחרות, כל מה שקשור לרמקולים ולכל מטרה, יש סיכוי יותר מסביר שהפתרון ימצא אלהם.

מראה ואיכות בניה

הרמקולים בעלי עיצוב קליפטשי מסורתי השומר על קווים אחידים. תיבת הרמקולים עשויה מעץ בגימור פורניר פולימר, שחור מוברש. יחידת הוופר בגודל 5.25 אינצ' עשויה בטכנולוגית copper spun magnetically shielded IMG woofer. ה-R-15PM מגיע עם פורט הממוקם בחלקו העליון של הרמקול.

klipsch r15pm

 

יחידת המיד וטוויטר בגודל 1 אינצ' בנויה בטכנולוגית Aluminum diaphragm compression driver שוכנת מאחורי שופר בטכנולוגית Tractrix Horns 90-90. יחידות האלמנטים מחופים בכיסוי הנותנים לרמקול מראה נקי ויוקרתי. בפינה הימנית התחתונה של הרמקול המוגבר נמצאת נורת החיווי המחליפה גוון בעת מעבר בין הכניסות. הנורה הכחולה מסמנת שימוש בבלוטות׳. האדומה לכניסה אופטית, לבנה לחיבור מחשב, הסגולה לפונו, והירוקה לחיבור למחשב (אורגן אורות - כן?). במידה ואינכם מעוניינים בהפעלת נורת החיווי, היא ניתנת לביטול דרך השלט (עדיף לדעתי).

klipsch r15pm

לוח מחברים

בגב הרמקול. מחבר למתח חשמלי, מתג הפעלה, חוגת הווליום, מחברי רמקול מוברגים, כניסת LINE IN, כניסת פונו MM, כניסה אופטית, מחבר לסאבוופר, מחבר mini jack line level 3.5mm וכניסת USB AUDIO למחשב התומכת בתדר דגימה של עד 96khz-24bit.

הערה מאפסת: כדי לאפס את המכשיר יש ללחוץ על חוגת הווליום למשך 3 שניות.

מפרט טכני

טווח היענות לתדר  62hz-24Khz

הגברה דיגיטלית 50 וואט

קרוסאובר 1800Hz

מימדי הרמקול

גובה 31.8 ס"מ רוחב 17.8 ס"מ עומק 20.6 ס"מ

מקורות  וציוד נלווה

SAMSUNG GALAXY TAB 4 9.7 SM-T555

Toshiba Satellite 17.3" Full HD High Performance i5-4720HQ 2.4 G Hz,

Oppo BDP-105D

Klipsch R-110SW subwoofer סאבוופר

מבחן האזנה

את המבחן הארוך הזה אני מתחיל בחיבור הרמקול לטאבלט דרך מחבר הבלוטות׳, בהמשך ישודך מחשב נייד איכותי דרך מחבר USB AUDIO, ובשלב הסופי, חיבור לנגן CD. המוצר יבחן בכל סגנונות המוסיקה, סרטי פעולה ועד להופעות חיות. בקיצור, לקחתי אותו לכל המקומות שהצרכן הממוצע והלא ממוצע יקח אותם. R-15PM הללו מתיימרים להיות רמקולים אודיופילים לכל דבר ועניין (נבדוק את זה, אל תדאגו). זה מתחיל בשאיפה להציג צליל מפורט ואוורירי ועד ליכולת הדינמית והניקיון המרשים שבצליל. 

הרמקול הזה יודע לעבוד באופן אלחוטי לחלוטין דרך מחבר הבלוטות׳ ללא שום כבל המחבר בינו לבין המחשב מן הסתם. זה אומר שמלבד כניסת המתח ושרשור הרמקולים בניהם לא תצטרכו לחבר שום כבל. אבל, זה נח מאוד, אבל זה בא על חשבון איבוד פרטים, בס חסר, דימיות חסרה, וזאת למרות שמדובר ברמקול מהיר ואנרגטי שבחיבור אלחוטי הופך לרמקול בינוני יחסית.

klipsch r15pm

בחיבור למחשב נייד תמונת הסאונד משתנה פלאים. הרמקול הופך לדינאמי, מהיר, חד ומדויק להפליא, יכולת הבס שלו השתפרה פלאים. זה מסוג הרגעים שבו אתה מתחיל להרגיש את יכולותיו הכמעט מלאות של המוצר. שידכתי לו יחידת סאבוופר בגודל 10 אינצ'. אני יכול לספר לכם באותו נקודת הזמן הרגשתי שאני יושב ומאזין למערכת סטריאו איכותית שמניבה תוצאות שעומדות מול רמקולים יקרים ממנו משמעותית. וכל זאת מתבצע בחלל האזנה די גדול, בו אני בוחן ומבצע את כל המוצרים שאני מקבל.

חיבור נגן שמע OPO 105

כהרגלי התחלתי עם קטע די דינמי (SACD) Dire Straits - Brothers In Arms 

הגיטרה בשיר So Far Away של דייר סטרייט תופסת את רוב מרחב הבמה. היא מלאה ודינמית צליל המצילה נשמע היטב. התופים מצטרפים והם קצרים ודי מדויקים, הבמה רחבה, צלילי הסינתיסייזר צלולים, קולו של מארק קנופלר מוצג באופן נקי וברור. הרמקול מציג יכולת הפרדה מצוינת ותוצאה מעולה בהעברת קולות אדם. בכלל ההצגה של השיר הזה כאן מאוד מדויקת עם במה רחבה ומוגדרת. בשיר נוסף – Walk Of Life, פריטת הגיטרה מוצגת בצורה מאוד דינמית. ניתן להרגיש ממש את עוצמת האצבעות על המיתרים. משום מה הרמקול הזה נותן תחושה של מגבר עם יכולות מעולות, ככל שהאזנתי יותר ויותר הוא נטע בי תחושת בטחון להמשיך ולהאזין לעוד סגנונות מוסיקה שונים ומאתגרים יותר.

Erik Truffaz -Bending new 

החלטתי לקחת את הR-15PM- למבחן מאתגר נוסף עם הדיסק המצוין של  Siegfried  בקטע החמישי בדיסק. זהו קטע מאוד מאתגר. הוא משלב בתוכו מספר כלי נגינה. הרמקול מציג יכולת הפרדה מצוינת בין הכלים המתנגנים. שילוב הבאס עם הפסנתר נשמע מעולה ונישאר כך גם כשמשתלבת החצוצרה. כמו כן, צליל המצילות בולט ומלטף את האוזן באופן מאוזן ו״נכון״. כאשר מצטרף הזמר - Nya, קולו נשמע מעולה. הרמקולים מצליחים להציג במה רחבה, מפוקסת ועמוקה אך עם נטייה קלה לבהירות, בנוסף לזה, יכולת ההפרדה, והפירוט פנטסטית.

klipsch r15pm

Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Autumn (SACD) In New York

כהרגלי לא יכולתי לבחון את הרמקולים ללא השיר Summertime על מנת להתמקד בקולות אדם. בכלל, זו יצירה קולית מרשימה בין שתי אגדות ג'אז. פתיח השיר מתחיל בקול מחצרץ של לואיס האגדי, החצוצרה  נשמעת מעולה, מפוקסת ומאוזנת. השילוב בין פיג׳רלד עם הקול הטהור, לבין  לואיס עם הקול העבה והצרוד מרשים ומיוחד ומוצג כך. כל פעם שאני מאזין להם הם ממלאים אותי בהתרגשות. לאורך כול השיר הרמקול הציג שיחזור קולי מרשים ברור ומוחשי, וזאת ללא שילוב יחידת הסאב. שילוב הסאב הניב, יותר עומק, ונפח. הזמר John Lee Hooker גיטריסט בלוז די ייחודי בסגנונו.  בשיר the healer  קולו של John Lee Hooker תופס כמעט את כול מרחב הבמה. הוא משולב עם קולות תופים וכלי הקשה, הנשמעים היטב, במהלכו משתלבת הגיטרה של Hooker היא נשמעת די בורר, פריטת הגיטרה נשמעת היטב. חשוב היה לי להבחין, עד כמה ישפיע שילובו של הסאב, נראה כי הרמקולים הללו תוכננו לעבוד בשילוב עם סאבוופר.. תוספת הסאב מצליחה ליצור במה רחבה עמוקה, ודינמית ודי ברורה, עם יכולת הפרדה פנטסטית. קולו של Hooker נשמע צלול וברור, עם עומק מרשים במיוחד.

איכות צליל

נראה כי מהנדסי החברה שמו דגש על תדרי ה- מיד היי וזאת למרות שלא מדובר ברמקולים קטנים, קולות אדם נשמעים דרכם די ברורים עם נטייה להגברת תדרי המיד היי. הם יוצרים רושם של רמקול עם צליל נקי ומדויק, מאוד סטרילי. אבל, למרות זאת, גם אם תגבירו את עוצמת הקול, תוכלו ליהנות מהמוזיקה מבלי שהאוזן תכאב בגלל צלילים "דוקרים".

שידוך יחידת בס

כעיקרון לצפייה בסרטים והאזנה למוסיקה כאשר רוצים לקבל עוד מימד ואנרגיה בתחום הנמוך, רצוי לשלב יחידת בס חיצונית. לאחר שעות האזנה מרובות, דרך כמה מקורות שונים, מחשב, נגן וטאבלט, הגעתי למסקנה כי מהנדסי החברה כיוונו במדויק את אופי הרמקול עם נטייה קלה לבהירות. יוצא שזה מקל על האפשרות לשלב יחידת סאבוופר שאינו מאפיל על התחום הגבוה. בשילוב הסאב ההרמוניה בניהם מושלמת. עצם הפחתת הבס מהרמקולים עצמם מסדרת להם זמן התאוששות מהיר משמעותית, בקטעים דינמיים, בסרטים או בהאזנה למוסיקה מאתגרת. לעומת זאת, אם אתם שומעים מוסיקה במשרד או בחדר עבודה, הם עשויים להספיק לכם. אפילו בתחום הנמוך למרות שעדיין סאב הוא המלצה ממש טובה עבורם.

klipsch r15pm

שלט

השלט המגיע הם הרמקולים קטן מאוד, בנוי כמו שלט של רדיו דיסק ברכב, הוא מציג קליטה טובה מכל זווית ומקום, שולט בצורה מלאה על כל הפרמטרים ברמקול, ועוצמת השמע של הסאב.

סיכום

ה-R-15PM הוא רמקול בגודל בינוני שמתנהג כמו רמקול גדול, מסוג הרמקולים שניתן לייעד אותם לכל מטרה בבית. הוא אינו מסוג הרמקולים המוגדר מראש כרמקול למחשב, נכון, אפשר לשדך אותו למחשב ולקבל תוצאות מעולות, וזאת גם ללא תוספת הסאב, הוא מסוג הרמקולים שאפשר להציב אותם בכל סלון ממוצע, כולל הסלון שלי, ולקבל תוצאה פנטסטית בכל סגנונות המוסיקה בשידוך למקור איכותי, תוספת יחידת סאבוופר משלימה אותם כסט והניבה תוצאות שמע איכותיות ביותר בכול סגנונות המוסיקה שנבחנו, ובמיוחד בצפייה בסרטים, ובהופעות. השלט שלו די צנוע, אך בעל יכולת תפקוד מצוינת. הם בנויים מעולה, ומרשימים במיוחד, הוא כולל בתוכו יחידת דאק איכותית, ומשדר בלוטות מצוין, וגם יחידת פונו  MMאיכותית, מחבר USB AUDIO התומך בתדר דגימה של עד 96khz-24bit ועוד כניסות ומחברים שיתנו לכם מענה לכל מקור. את כל היחידות הללו תקבלו ברמקול המצוין הזה.

אחריות ושירות: ט.ר אלטרוניקה

מחיר: 2800 ש״ח

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (25 תגובות פורסמו):

avatar
menahem 2017-04-05 21:36:47
Tractrix - קצת הסטוריה: Tractrix הוא מונח מתמטי שמקורו בלטינית ופרושו (מלטינית לעברית) משיכה וגרירה. את הרעיון/ההגות המתמטית איבחן והגדיר קלאוד פרו ארכיטקט ופיזיקאי צרפתי וזה קרה ב: 1670 (לפני 347 שנה). בפשטות: מדובר בגוף שנע במישור האופקי ומיצר אחריו "שובל" שצורתו דומה למשפך או לאות דלתא הלטינית. הדרך הטובה ביותר להדגים את הרעיון היא פשוטה ולהלן: קחו כלי מרובע כזה שיש בו די מקום להכניס אצבע ולהזיזה ימינה או שמאלה. מלאו את הכלי מים והזיזו את האצבע באיטיות ימינה ו/או שמאלה. תראו (התיאור מתייחס להזזה לשמאל של האצבע) שכשבאצבע זזה מצידה הימני מתפתח שובל ונפתח למעלה ולמעטה בצורה של שופר. עוד דרך פשוטה להדגים היא: תסתכלו על סירת מנוע או סירת משוטים שנעה במים ובצד החרטום נוצר לו "שובל"/גל שנע מגוף הספינה לצדדים - גם כאן צורת משפך. הרעיון להשתמש בתיאוריה הזו על מנת לפזר גלי קול שמיוצרים על ידי רמקול נהגה על ידי Paul G.A.H. Voigt ב 1920 וב 1927 הלז רשם על כך פטנט,ברם: היצור ההמוני שלרמקולים מבוססים HORN קרה מאוחר יותר. רמקול משמיע הרבה מאוד תדרים והקונספט של Paul G.A.H. Voigt לא נתן פיתרון לבעית השונות בתדרים ולכן,גם,נרשם כפטנט אבל לא עבר ליצור המוני. "רק" ב 1975 D. Broadus Keele, Jr. מהנדס קול בחברת Electro Voice מצא דרך ליצר רמקול בטיפולוגיה של HORN שגם יוכל להתמודד עם שלל התדרים והשונות שלהם - הנדרשים מרמקול על מנת לאחזר את אודיו ולפזר את התדרים על פי המודל המתמטי שאחרי ה Tractrix. מאחר ורעיון ה Tractrix מבוסס על נוסחאות מתמטיות שאינן פטנט רשום או חוסות תחת זכויות יוצרים אז הרבה יצרני רמקולים יישמו את הטיפולוגיה זו במוצרים שלהם. רמקולי בטיפולוגיית Tractrix (או אם תרצו HORN) שכיחים במערכי P.A וגם שכיחים במוניטורים שדה שמיעה קרוב שנמצאים,בד"כ,באולפני ההקלטות. היתרון המרכזי של הטיפולוגיה הזו נעוץ ביכולת של רמקול ה HORN להיות רגיש בכ - 10 דציבל מאותו רמקול ללא ה Tractrix ולכן,גם, שכיח ביישומים שציינתי קודם. למרות שמדובר ברעיון טיפולוגי המבוסס נוסחאות מתמטית ידעות (ומוכחות) יש הרבה מאוד דרכים ליישם את הטיפולוגיה הזו ולא מעט מהיישומים האלה נרשמו כפטנטים (למשל על ידי JBL PRO ועל ידי קליפש ויש...עוד כמה). [USER=8641]@איציק ירקוני[/USER] יופי של סקירה,תודה. מנחם
avatar
Yasmart 2017-05-05 11:30:20
נמר! אני מציע שתקצה אי אלו עמודים לכל "מומחי" ה-2CH שיסבירו לנו כמה זה לא אפשרי להנות ממערכת שכזו... שבת שלום, יובל
avatar
Sol 2017-05-05 16:32:46
נמר! אני מציע שתקצה אי אלו עמודים לכל "מומחי" ה-2CH שיסבירו לנו כמה זה לא אפשרי להנות ממערכת שכזו... שבת שלום, יובל מה זה להנות ? הכל באוזני השומע. יש כאלה שמסתפקים במערכת כזו והם בשמיים,ויש כאלה שלא. לעולם אל תשפוט אחר אלא את עצמך בלבד. איציק תודה על הסקירה :בעד:
avatar
איציק ירקוני 2017-05-05 17:06:16
נמר! אני מציע שתקצה אי אלו עמודים לכל "מומחי" ה-2CH שיסבירו לנו כמה זה לא אפשרי להנות ממערכת שכזו... שבת שלום, יובל כפי שציינתי, הרמקולים הניבו תוצאות מעולות...גם ללא שילוב הסאב.
avatar
ZEEV78 2017-05-05 18:57:11
סקירה יפה :בעד:
avatar
יעקב ח 2017-05-05 19:02:32
איציק, סקירה יפה של מוצר מעניין.
avatar
ארז_וחני 2017-05-05 19:17:09
נמר! אני מציע שתקצה אי אלו עמודים לכל "מומחי" ה-2CH שיסבירו לנו כמה זה לא אפשרי להנות ממערכת שכזו... שבת שלום, יובל אחי נהנה מרסיבר ב 200 דולר מהדיוטי פרי עם סט סטליטים. בשבילו זה overqualified. נו אז ? רוצה לחנך את כל העולם או להתרכז במה שמתאים לך ? ארז
avatar
itay123 2017-05-05 19:30:19
הבעיה שניראה שעבור סוקר הסקירה, המונח מעולה ואיכותי "רודף" בכל סקירה וסקירה - ללא שום התייחסות למונח "יחסי"...אני כבר לא בטוח מה נחשב אצל הסוקר מעולה ומעולה יותר ומעולה פחות. הכל "מעולה", "איכותי" ובעיקר פנומנאלי
avatar
ארז_וחני 2017-05-05 20:29:00
אני מניח שהכוונה לאיכות ביחס לעלות (VFM). אין לנו "מד איכות " אז המכנה המשותף זה המחיר. ארז
avatar
Yasmart 2017-06-05 09:45:53
שוב נפלתם ל"מלכודת"- זו בדיוק הייתה כוונתי- ברור שסקירות, מטבעם, נעשות בהתייחסות לעלות המוצר! כשכותב כזה או אחר רושם כי "האיכות מעולה" או כל מיני סופרלטיבים(שאי אפשר למדוד אותם- זה צליל) הדבר נעשה בהתחשבות במחיר המוצר, ולמה אני מכוון? כאשר פורסמה הסקירה על מכשיר הפיוניר המשלב מגבר וסטרימר, קול צעקה ענק- "זה לא איכותי, לא אודיופילי" וכו... מכשיר נמדד ביכולותיו בהתאם לקבוצת המחיר אליה הוא משויך, אין כוונה (כך אני מאמין אלא עם איציק יתקן אותי) להשוות רמקול מוגבר זה ל-TANNOY, AMPHION ודומיהם כמו כן, את הפיוניר למקינטושים (שיש לאיציק באופן אישי ולכן דעתו, נאמנה ואמיתית בעיניי, ביחס לעלות המוצר והפתרון אותו הוא מעניק). SOL אני איתך בעניין! אני טוען שאם בן אדם כזה או אחר, החליט לעצמו קנייה של מוצר בעלות מסוימית, שמע ובחן את המוצר (גם אם אין ביכולתו לבצע בדיקה עניינית, מעמיקה וכו), ענה על ציפיותיו- שיבושם לו! כקורא וצופה מהצד בפורום זה(ואני אוהב אותו ומאמין גדול בחשיבותו) רוב הקיטרוגים/ עימותים/אי ההסכמות וכל אשר קורה פה, נובעים מסיבה מרכזית אחת- כל בעלי ציוד הסטראו האודיופילי (שהם לא בהכרח מומחי אודיו), מחפשים לקבל חיזוקים לציוד אותם הם רכשו/שמעו/ השתמשו/ חלמו או חולמים שיהיה בידם... מעטים האנשים שבאמת נהנים מהציוד שיש להם (חלק מהסיבות-רציונאליות ולגיטימיות), רוב הזמן הם עסוקים בשדרוגים, החלפות וכו (ואני מודה- גם אני בעוונותי, עוסק בזה חלק מהזמן:)) אבל לא ברמה של- "זה יותר טוב מזה" וזה-"עולה בחו"ל 80 אלף יורו וכו... אני חושב שיותר חשוב להשקיע את הזמן בלהנות מהמוצרים והמוזיקה שעוברת דרכם- מוזיקה זה סם החיים! זו התזה שלי, יובל
avatar
SONYES 2017-06-05 09:51:24
איציק סקירה יפה מאד ממש משתלב יפה הסקירות שלך ממצות בלי הרבה , "יותר מדי מוכשר לתפקיד " נתונים וגרפים ודיאגרמות אהבתי את הגישה . בהחלט יכול לספק למאזין ממוצע. אוהב מוסיקה בלי " חור בכיס " :בעד::בעד::בעד:
avatar
GROOPER 2017-06-05 10:18:54
יופי של סקירה מעבירה בדיוק את מה שצריך ואת מה שצריך- מעבירה בדיוק רב קצר, תמציתי, עיקרי ומרענן.
avatar
Yasmart 2017-06-05 10:19:09
ES- זו בדיוק כוונתי...:בעד:
avatar
נמר 2017-06-05 10:22:37
הבעיה שניראה שעבור סוקר הסקירה, המונח מעולה ואיכותי "רודף" בכל סקירה וסקירה - ללא שום התייחסות למונח "יחסי"...אני כבר לא בטוח מה נחשב אצל הסוקר מעולה ומעולה יותר ומעולה פחות. הכל "מעולה", "איכותי" ובעיקר פנומנאלי זה משום שיוצא לו לסקור מוצרים טובים מאוד למחירם.
avatar
itay123 2017-06-05 10:44:44
נמר כרגיל...;)
avatar
ארז_וחני 2017-06-05 11:02:44
רוב הקיטרוגים/ עימותים/אי ההסכמות וכל אשר קורה פה, נובעים מסיבה מרכזית אחת- כל בעלי ציוד הסטראו האודיופילי (שהם לא בהכרח מומחי אודיו), מחפשים לקבל חיזוקים לציוד אותם הם רכשו/שמעו/ השתמשו/ חלמו או חולמים שיהיה בידם... מעטים האנשים שבאמת נהנים מהציוד שיש להם (חלק מהסיבות-רציונאליות ולגיטימיות), רוב הזמן הם עסוקים בשדרוגים, החלפות וכו (ואני מודה- גם אני בעוונותי, עוסק בזה חלק מהזמן:)) שוב נפלת למלכודת ההכללה. למה אתה מתיימר לדעת את הסיבות שאנשים משקיעים בציוד אודיו איכותי ומי אתה שתדביק להם תוויות ותייחס להם סיבות ? לשיטתך, גם נמר כלול בקטגוריה הלא מחמיאה... בגלל אנשים כמוך, שמדביקים תוויות לא מחמיאות ולוקחים לעצמם את הזכות לפרשן מעשים של אחרים, לא מעט הפסיקו לכתוב ולשתף. אני לדוגמא, חדלתי לשתף לפני כמה שנים. אין לי צורך בחיזוקים מאף אחד פה. חוץ משניים מקסימום שלושה חברים שכותבים פה ואני בקשר איתם מחוץ לפורום, אף אחד לא יודע מה יש לי ומה החלפתי או הוספתי בכמה שנים האחרונות... ארז
avatar
איציק ירקוני 2017-06-05 11:26:30
זה משום שיוצא לו לסקור מוצרים טובים מאוד למחירם. אמת.. מרבית המוצרים שסקרתי הם מהשורה הראשונה... בעלי יכולות מרשימות במיוחד. אבל זה לא אומר שזה מגיע באופן אוטומטי.. היה גם מוצר מהשורה הראשונה... שאכזב אותי..
avatar
Yasmart 2017-06-05 11:58:44
אני "מתיימר" לדעת מכיוון שלפני עשרים שנה, ובמשך כמה שנים, מכרתי ציוד שכזה והייתי עד לעניין בכמה היבטים (כולל חבר קרוב שהביא MBL טרום עידן האינטרנט בצורתו הנוכחית). אתה, לכאורה, לא דוגמא, כי כפי שהעדת על עצמך, אתה לא משתף וכו (בזה יש לנו מהמשותף) אבל אם היית בודק בשקיקה כמה שירשורים פה, אני בטוח שהיית מבין למה כוונתי...
avatar
ארז_וחני 2017-06-05 13:51:48
אני "מתיימר" לדעת מכיוון שלפני עשרים שנה, ובמשך כמה שנים, מכרתי ציוד שכזה והייתי עד לעניין בכמה היבטים (כולל חבר קרוב שהביא MBL טרום עידן האינטרנט בצורתו הנוכחית). אתה, לכאורה, לא דוגמא, כי כפי שהעדת על עצמך, אתה לא משתף וכו (בזה יש לנו מהמשותף) אבל אם היית בודק בשקיקה כמה שירשורים פה, אני בטוח שהיית מבין למה כוונתי... אתה לוקח כמה מקרים פרטיים שהיית עד להם ומזה עושה הכללה. זו טעות גדולה מאוד. לא כל הרומנים גנבים (למרות שהכרתי כמה כאלה ), ולא כל המרוקאים עבריינים (למרות שכולנו מכירים את השמות של משפחות פשע ידועות בארץ ) ולא כל האשכנזים שמאלנים וכו'. מצער שלאור ניסיונך עם אנשים (כפי שאתה מעיד בעצמך ) אלו המסקנות שהסקת ומצער עוד יותר שאתה בטוח שמסקנות אלו תקפות ונכונות לכולם. ארז
avatar
איציק ירקוני 2017-06-05 18:31:32
בהחלט יכול לספק למאזין ממוצע. אוהב מוסיקה בלי " חור בכיס " :בעד::בעד::בעד: והיופי שלהם, שהם מתאימים לסלון קטן עד בינוני.
avatar
zs 2017-07-05 09:48:35
ככל שאני קורא את הסקירות שלך אני מבין שלפחות לי יש מה ללמוד ממך בתחום האודיו וידאו וכל מה שלא קשור למע דו ערוצית מסורתית. יישר כח (ורד)
avatar
Yasmart 2017-07-05 17:08:02
אתה לוקח כמה מקרים פרטיים שהיית עד להם ומזה עושה הכללה. זו טעות גדולה מאוד. לא כל הרומנים גנבים (למרות שהכרתי כמה כאלה ), ולא כל המרוקאים עבריינים (למרות שכולנו מכירים את השמות של משפחות פשע ידועות בארץ ) ולא כל האשכנזים שמאלנים וכו'. מצער שלאור ניסיונך עם אנשים (כפי שאתה מעיד בעצמך ) אלו המסקנות שהסקת ומצער עוד יותר שאתה בטוח שמסקנות אלו תקפות ונכונות לכולם. ארז לא מבין איך קבעת כי הכללתי וקבעתי ש"כולם" תקרא שוב את אשר רשמתי... ואני שוב טוען- חלק נכבד מהאנשים שמחזיק בידו את הציוד הזה, לא באמת נהנה ממנו כמו שהוא נהנה מלרכוש/לשדרג/ להחליף וכדומה- ממנו ויחד עם זאת, אין בכך פסול (סוג של תחביב שעדיף על הרבה דברים אחרים) אך לפסול ציוד או ביקורת כלשהי בביקורת של מישהו, כאילו יש לו איזה מונופול על ציוד כזה או אחר ועל טיבו, זו בעיה של התעסקות בגופו של אדם/מוצר ולא לגופו של עניין ועל כך אני מלין!
avatar
ארז_וחני 2017-07-05 18:39:31
לא מבין איך קבעת כי הכללתי וקבעתי ש"כולם" תקרא שוב את אשר רשמתי... כאשר אתה כותב: כל בעלי ציוד הסטראו האודיופילי (שהם לא בהכרח מומחי אודיו), מחפשים לקבל חיזוקים לציוד אותם הם רכשו/שמעו/ השתמשו/ חלמו או חולמים שיהיה בידם... מעטים האנשים שבאמת נהנים מהציוד שיש להם (חלק מהסיבות-רציונאליות ולגיטימיות), אז אני קורא את זה כהכללה. ארז
avatar
Yasmart 2017-07-05 19:25:33
על זה נאמר-"חצי אמת גרועה משקר" כל בעלי ציוד הסטראו האודיופילי (שהם לא בהכרח מומחי אודיו), מחפשים לקבל חיזוקים לציוד אותם הם רכשו/שמעו/ השתמשו/ חלמו או חולמים שיהיה בידם... מעטים האנשים שבאמת נהנים מהציוד שיש להם תתייחס לכל הציטוט ולא לחלק שנח לך...
avatar
ארז_וחני 2017-07-05 22:40:18
על זה נאמר-"חצי אמת גרועה משקר" כל בעלי ציוד הסטראו האודיופילי (שהם לא בהכרח מומחי אודיו), מחפשים לקבל חיזוקים לציוד אותם הם רכשו/שמעו/ השתמשו/ חלמו או חולמים שיהיה בידם... מעטים האנשים שבאמת נהנים מהציוד שיש להם תתייחס לכל הציטוט ולא לחלק שנח לך... ייחסת שני מאפיינים לבעלי ציוד הסטראו האודיופילי : 1. כולם מחפשים חיזוקים. 2. מעטים מהם נהנים מהציוד שיש להם. הקביעה הראשונה מתייחסת לכולם, 100% של בעלי ציוד סטראו אודיופילי והקביעה השניה מתייחסת לחלק קטן מהם. היא לא סותרת או מצמצמת את הקביעה הראשונה שלך. האם אנשים שנהנים מהציוד שלהם לא מחפשים חיזוקים לציוד שהם רכשו/שמעו/ חולמים שיהיה להם ? לטענתך, מי שמחפש חיזוקים לא נהנה מהציוד שלו ? אולי התכוונת לזה אבל זה לא מה שכתוב. ארז
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: