אוזניות הכפתור של RHA מושקות בישראל

ליאור קורן
26-04-2017 19:00

חברת iDigital משיקה את אוזניות ה- In Ear של RHA הסקוטית, עם דגמים בעלי גוף מתכת, דרייברים בפיתוח עצמי ואפשרות להחלפת פילטרים בכדי לקבל עוד בס או טרבל. בנוסף, ישווק מגבר האוזניות הנייד Decamp L1.

בין שלל מותגי אוזניות אשר מציפים את חנויות ארצנו, השם RHA אינו מוכר עדיין. זוהי חברה סקוטית המתמחה באוזניות בלבד – בשלב זה רק דגמי In Ear ("כפתור"). האוזניות משווקות בעולם דרך חנויות אפל ועכשיו הן מגיעות לישראל בייבוא של iDigital.

לפי הצהרת החברה, האוזניות של RHA מגיעים עם דרייברים שמיוצרים בעבודת יד, תיבה עשויה מתכת בהזרקה ועם פטנט רשום על התאמת מבנה האוזנייה לאוזן. טווח המחירים לאוזניות נע מ- 299 ש״ח ועד 1399 ש״ח. חברת RHA נוסדה בשנת 2011 והיא פועלת מגלזגו - סקוטלנד. בשנת 2013 החלה בשיתוף פעולה עם Apple העולמית. החברה מעניקה 3 שנות אחריות לאוזניות דרך חברת איידיגיטל. בכדי לאפשר האזנה לאוזניות טרם רכישה, יוצבו ערכות התנסות בחנויות עם מחברים / פדים חד פעמיים.

RHA

איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית iDigital: יותר ויותר אנשים רוכשים אוזניות ומצפים לאיכות צליל משופרת ביחס לעבר". לפי נתוני שהציגו אנשי איידיגיטל באירוע, שוק האוזניות הישראלי מגלגל כ- 150 מיליון ש"ח בשנה, כאשר קטגוריית אוזניות ה- In Ear גדלה בשנה האחרונה ב- 21% לסכום של כ-51 מיליון ש"ח.

האנס - נציג חברת RHA סקוטלנד
Hans Oudwater - מנהל פיתוח עסקי בחברת RHA

דגמי אוזניות

סדרת T – סדרת הדגל של RHA
כל הדגמים בסדרה מיוצרים מתבנית פלדת אל חלד עבור נוחות, עמידות  ואיכות סאונד יוצאת דופן. בכדי למקסם את התבנית הארגונומית של האוזניות פיתחו מהנדסי החברה וו מתכוונן מאחורי האוזן עבור נוחות לאורך זמן.

האוזניות מגיעות עם שלושה פילטרי סאונד הניתנים להחלפה והתאמה אישית, דבר המאפשר להתאים את האוזניות לטעם האישי:

-    פילטר טבעי לצלילים מאוזנים.
-    פילטר באס להעצמת צלילים נמוכים.
-    פילטר טרבל להדגשת צלילים גבוהים.

RHA T20i

סדרת ה- T הושקה לראשונה ב - 2014 עם דגמי ה T-10 (סקרנו אותן באתר) שהציגו לראשונה דרייבר דינמי המיוצר בעבודת יד. בשנת 2015 הושק דגם ה- T20 עם אלמנט חדש DualCoil driver  דרייברים עצמאיים המפיקים כל אחד טווח תדרים שונה.

שני דגמי ה- T מאושרים כמוצרים תומכי Hi Res ע״י אגודת הסאונד היפנית.
דגם T10/i - מחיר מומלץ לצרכן: 999 ש״ח
דגם T20 / i - מחיר מומלץ לצרכן: 1399 ש״ח

MA750
סדרת ה MA מאופיינת על ידי עיצוב בשם Aerophonic שפותח ע״י המהנדסים של RHA כשיטה לתעל צליל מהאוזנייה ללא עיוות הקול. גוף האוזניות עשוי אלומיניום והן כוללות דרייבר שיוצר בעבודת יד ממארז העשוי מפלדת אל חלד ומחבר 3.5mm מוזהב מחוזק עבור עמידות לאורך זמן.

מחיר מומלץ: 699 ש״ח.

RHA MA750


S500I סדרת ה Entry Level
סדרת ה-S מאופיינת ע״י עיצוב "סופר קומפקטי", האוזנייה מיוצרת מתבנית אלומיניום קלה בשילוב עם דרייבר קומפקטי, כבל האוזניות עשוי מחומר TPE המבטיח שהכבל לא יתלפף סביב עצמו ויקרע.

RHA S500I

האוזניות כוללות מיקרו דרייבר, שבע זוגות מתאמים להתאמה אישית של האוזניות והן במשקל כולל של 14 גרם בלבד, מגיעות עם שלט עם 3 לחצנים לתמיכה במכשירי אפל ומעוצבות לבידוד רעשים.
מחיר מומלץ לצרכן: 299 ש״ח

RHA Decamp L1
Decamp L1 - ממיר ומגבר אוזניות נייד

בנוסף, ישווק בארץ ממיר האודיו (DAC) הנייד משולב מגבר לאוזניות - Dacamp L1.
זהו ממיר מתקדם עם שתי יחידות DAC מדגם ES9018K2M של ESS Sabre, עם מעגל מאוזן (Balanced - כולל יציאת מיני XLR), תמיכה בקבצי אודיו עד לאיכות של 384kHz/32bit כולל DSD 256. המגבר בנוי בטופולוגיית Class AB, בצד יש שלוש גלגלות לשליטה על ווליום, בס וטרבל למי שמעוניין בכך.

RHA Decamp L1
הסוללה אמורה לספק עד 10 שעות האזנה בחיבור לאוזניות עם עכבה של 12-600 אוהם. המכשיר קיבל תו "מוסמך" לאודיו High Resolution ע"י אגודת האודיו היפנית. ה- Decamp L1 מתחבר לסמארטפונים של אפל וגם אנדרואיד (4.4 ומעלה).

מחיר המכשיר: 2,999 ש"ח.

מעבר לתגובות בפורום