סמסונג גלקסי S8 ו-S8 פלוס מוכרזים רשמית בישראל

תומר צין
25-04-2017 10:00

סמסונג ישראל משיקה את צמד מכשירי הדגל: גלקסי S8 ו- S8 Plus, עם מסך מרהיב - קמור בצדדים ועם מסגרת דקיקה, מנגנון סריקת קשתית ומנגנוני אבטחה מתקדמים. המחיר מתחיל ב- 3,299 ש״ח.

שני מכשירי סמסונג גלקסי S8 מוכרזים הבוקר בישראל עם מסך שתופס את מרבית החזית כשהם לא משנים שינוי כיוון מהותי לסדרה הקודמת. החברה מטמיעה בסמארטפונים מנגנוני אבטחה לשמירה על הפרטיות באמצעות קריאת טביעות אצבע, זיהוי סריקת קשתית העין וזיהוי פנים, האם בעלי S7 אדאג' ישתכנעו לשדרג?
 
חברת "סמסונג ישראל" יבואנית ומשווקת מוצרי סמסונג מובייל, ערכה הבוקר בתל אביב (25.4) מסיבת עיתונאים והכריזה על צמד הפאבלטים גלקסי S8 וגלקסי S8 פלוס, כמכשירי הדגל הראשונים ולא האחרונים לשנת 2017. המכשירים הוכרזו בעולם בתאריך 29 למרץ והחלו להימכר בתאריך 21 לאפריל.

חברת סמסונג ישראל הודיעה שבעקבות ביטול מס הקניה על ידי שר האוצר על טלפונים סלולאריים, סוללות לטלפונים סלולאריים וכן כרטיסים חכמים (כרטיס SIM), הוזלו מחירם בממוצע של 15% בקרוב. לפיכך, המחיר החדש המומלץ לצרכן בייבוא רשמי (נטול מס קניה), של הגלקסי S8 עומד על 3,299 ₪ ואילו של הגלקסי S8 פלוס עומד על 3,699 ₪, לגרסת נפח אחסון 64 גיגה בייט ויקבע סופית על ידי המשווקים השונים במתן תשלומים, תוספת הטבות, מתנות והנחות על מוצרים נלווים.

גלקסי S8 / Plus
בסמסונג ישראל לא נוהגים לפרסם מחיר רשמי, מכיוון שסמסונג ישראל איננה משמשת כיבואנית או כמשווקת של מכשיריה בישראל, אלא רק נציגות ניהולית. סאני תקשורת אחראית על יבוא ושיווק המכשירים בשוק הפתוח (חנויות), אילו חברות הסלולר מייבאות את מכשירי סמסונג ישירות מהיצרן, ללא תיווך של סאני תקשורת.

המכשירים זמינים לרכישה החל מהשביעי למאי, אצל היבואנים הרשמיים ומפעילות סלולר, סלקום, פלאפון, פרטנר, דינאמיקה סלולר, הוט מובייל וסאני תקשורת, המשווקים המורשים, רשתות מוצרי חשמל, חנויות מחשבים וחנויות פרטיות.



אחריות על המכשיר תינתן ל-12 חודשים על ידי היבואן הרשמי בישראל. שני המכשירים זמינים בצבעים שחור, לבן ואפור סחלב. המימדים של ה-S8 עומדים על 148.9 מ"מ אורך, 68.1 מ"מ רוחב, 8.0 מ"מ עובי ומשקל של 152 גרם. לעומתו, מימדיו של ה-S8 פלוס גדולים יותר ונמדדים ב-159.5 מ"מ אורך, 73.4 מ"מ רוחב, 8.1 מ"מ עובי ומשקל של 173 גרם.

עיצוב

היום הוא התאריך שהרבה אוהדי טלפונים חכמים וסמסונג חיכו לו בכיליון עניים, הגלקסי S8 וה-S8 פלוס מושקים בצורה רשמית. לחובבי הסמארטפונים ישנה הזדמנות להיות הבעלים של מכשיר מעוצב באופן ייחודי ואסטטי. עבור סמסונג, זו הזדמנות לגאולה בעקבות הפיאסקו של הסמסונג גלקסי נוט 7, משנה שעברה. החברה רוצה להוכיח כי היא יכולה לבנות מכשיר שאפתני מבלי שזה יהפוך ללפיד.


גלקסי S8 / Plus
את עיקר השינוי בצד העיצוב עם שני דגמי S8, נמצא בחלקו הקדמי התחתון. כפתור הבית כבר לא קיים יותר, לטובת לחצן הבית שהוא וירטואלי, עם רגישות לעוצמת הלחיצה מלווה ברטט, בדומה למנגנון ה-3D Touch של חברת אפל. הלחצן למעשה הוא חלק מהמסך, שני לחצני ניווט הוירטואליים נוספים הנמצאים משמאל ומימין, הוטמעו מתחת למסך והם נותרו חבויים, כל עוד לא משתמשים בהם. בכך יצרה החברה תצוגה חלקה ללא הפרעות, שטח פני מכשיר גדולים, מסך ענק מבלי להגדיל את המכשיר. החברה הוסיפה חמישה מנגנוני אבטחה במכשירים. כאמור, קורא טביעות האצבע שהיה בצד הקדמי על גבי כפתור הבית, עבר לחלקו האחורי של המכשיר, ליד המצלמה. לצד האבטחה בסיסמה נוספת או קוד PIN נוסף, מנגנון זיהוי באמצעות סריקת קשתית העין ומנגנון זיהוי נוסף לזיהוי פנים, שניהם מסוגלים לבצע זיהוי של המשתמש ופתיחה של נעילת המכשיר.

גלקסי S8 / Plus

מסך וחומרה

גודלם של המסך הוא ההבדל העיקרי בין שני המכשירים, כאשר S8 הרגיל מגיע עם גודל מסך של 5.8 אינץ' ואילו S8 פלוס עם מסך בגודל 6.2 אינץ' ומכונים בסמסונג Infinity Display. רזולוציית התצוגה של המסכים היא 1440 × 2960 פיקסלים, ביחס גובה-רוחב למסך של 18.5:9. צפיפות הפיקסלים ב-S8 היא 570 לאינץ' בודד צפיפות פיקסלים ב-S8 פלוס נמוכה יותר ועומדת על 529 לאינץ' בודד. המכשירים החדשים מציגים תצוגה גולשת לשני הצדדים (הכרנו מ-S7), כמעט ללא גבולות מארבעה צדדים, גב וחזית מבריקים עם זכוכית גורילה 5 בשני הצדדים. הבדל נוסף בין S8 לבין S8 פלוס הוא בסוללה וכפועל יוצא מכך גם בגודל ובמשקל המכשירים. דגם ה-S8 הרגיל נושא סוללה של 3,000 מילי אמפר לשעה ואילו S8 פלוס מגיע עם סוללת 3,500 מילי אמפר לשעה.

גלקסי S8 / Plus
סמסונג לא עוצרת כאן, שני המכשירים מציגים מגוון שיפורים לעומת דגמי השנה שעברה. מעבד מתומן ליבות עם מעבד אקסינוס 9 אוקטה 8895, המיוצר בהליך 10 ננו/מטר ועם המעבד הגרפי מאלי G71 מבית ARM. בנוסף, יש במכשירים רכיב זיכרון עבודה ראם בנפח של 4 גיגה בייט, אחסון בנפח מינימאלי של 64 גיגה בייט, כל זה בארכיטקטורת של 64 ביט. על פי סמסונג, היא תמכור דגם פרימיום של הגלקסי S8 פלוס, הכולל רכיב זיכרון עבודה ראם בנפח של 6 גיגה בייט ונפח אחסון מובנה של 128 גיגה בייט, בשווקים נוספים ובניהם ישראל. בשני הדגמים מגירה היברידית לכרטיס ה-SIM והרחבת זיכרון באמצעות כרטיס MicroSD חיצוני.

מצלמה וסוללה

המצלמה האחורית של שני ה-S8, מבוססת על חיישן יחיד של 12 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.7, מערכת לייצוב תמונה, מיקוד אוטומטי, לד כפול ומספר שיפורי תוכנה. רגישות האור שופרה, כמו גם, המצלמה הקדמית עם חיישן 8 מגה פיקסל ומיקוד אוטומטי.

לשני המכשירים של סמסונג ישנה סוללה שלא נשלפת, בנפח עבודה של 3,000 מילי אמפר לשעה עבור S8 ובנפח עבודה של 3,500 מילי אמפר לשעה, עבור S8 פלוס. טעינת המכשירים מהירה והיא בתקן Quick Charge 3.0, עם תמיכה בהטענה אלחוטית ומחבר הטעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C. הסמארטפונים מציעים תמיכה בתקן IP68 להגנה מפני מים ואבק, תמיכה בבלוטות' 5.0, שקע אוזניות 3.5 מ"מ ורמקול מונופוני. שני המכשירים מגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד נוגט 7 שעליה מולבש הממשק הייחודי של החברה.

גלקסי S8 / Plus
מגוון גדול של אביזרים


החברה תציע עבור דגמי הגלקסי S8 תחנת עגינה ייחודית DeX שתימכר ב- 799 ₪ המסוגלת להפוך את המכשיר לחלק מהחשב, עם סביבת עבודה שולחנית בחיבור למסך חיצוני, אפשרות להריץ מספר אפליקציות בחלונות בדומה למערכות הפעלה שולחניות.

גלקסי S8 / Plus DEX
מלבד ה-DeX, סמסונג תציע מצלמה חדשה ה-Gear 360, שנייה בסדרה לצילומי 360 מעלות, וידאו וסטילס שתימכר החל מחודש יוני. בחזית המצלמה יש חלון קטן שם יוצגו נתונים על פרטי הצילום ומצב הצילום בו אנחנו נמצאים כשהמעבר בין מצבי הצילום ייעשה על ידי לחיצה על כפתור התפריט בצד המצלמה. זאת ועוד, תציע החברה כיסויים שונים עם תצוגה מקדימה ונורות LED אשר מציגות התראות, סוללת גיבוי ניידת חדשה עם יכולת טעינה מהירה ועוד.

מעבר לתגובות בפורום