יבואנית סוני מובייל מוזילה את מחירי הסמארטפונים

נמר לוי
02-04-2017 20:58

הנהלת חברת סוני היפנית אישרה להוריד בעשרות אחוזים את מחירי הסמארטפונים של Sony, המשווקים כיום ושעתידים להגיע לארץ בשנה הקרובה.

בעקבות בקשת אלקטרה מוצרי צריכה מפיצת Sony mobile בישראל, אישרה הנהלת קונצרן הענק היפני להוריד בעשרות אחוזים את מחירי הסמארטפונים של Sony, המשווקים כיום ושעתידים להגיע לארץ בשנה הקרובה, זאת במטרה להתחרות בדגמי הסמארטפונים של המותגים המובילים בשוק. 

זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "מדובר בבשורה של ממש לצרכן הישראלי. אנו מברכים על ההחלטה של Sony Mobile המשתלבת עם התוכנית האסטרטגית של אלקטרה מוצרי צריכה להעצים את הפעילות שלנו בתחום הסלולר והתקשורת. אנחנו רואים במהלך צעד בונה אמון ביננו  לבין התאגיד הבינלאומי", מסכם קלימי.

לאור החלטה זאת החל מה- 2.4.17 יוזלו בצורה משמעותית דגמי הסמארטפונים של Sony המשווקים בחנויות חברות הסלולר ברחבי הארץ ואצל המשווקים. כך למשל, מחירו המומלץ לצרכן של דגם E5 Xperia ירד לראשונה מתחת לרף האלף שקלים ויעמוד על 949 ₪ (במקום 1,250 ₪), דגם הביניים Xperia XA יוזל ב- 300 ₪ ויעמוד על 1,249₪, מחירו של דגם Xperia X יהיה 1,899 (במקום 2,090 ₪) ודגם הפרימיום Xperia XZ יוזל בכ- 500 ₪ ומחירו יעמוד כעת על 2,749 ₪ בלבד.

מדיניות התמחור החדשה של Sony תחול גם על דגמים נוספים שעתידים להגיע לישראל בחודשים הקרובים ובמרכזם דגם Xperia L1, Xperia XA1 ודגם Xperia XZ Premium שזכה לאחרונה בתערוכת הסלולר בברצלונה בפרס הנחשק "הסמארטפון הטוב ביותר בתערוכה". שלושת הדגמים יושקו בישראל ברמות מחיר, שלראשונה מזה שנים, יהפכו את הסמארטפונים של Sony לאטרקטיביים ביותר בקטגוריה אל מול המתחרים המקבילים כמו סמסונג, LG ואייפון.

sony mobile

מיקי ביטון ,מנהל פעילות Sony Mobile בארץ "בפגישה שקיימנו לאחרונה עם הנהלת Sony, לאחר ההופעה המוצלחת של המותג בברצלונה, קיבלנו עדכון על ההחלטה שלהם להתמקד בשנה הקרובה, שמתחילה באפריל, בשווקים אסטרטגיים בהם פוטנציאל הצמיחה הוא הגדול ביותר". לדבריו, "לאחר שהנהלת Sony קיבלה מאתנו סקירה על הכוחות הפועלים בשוק, ולאחר  ששכנענו אותם ביכולות השיווקיות והפוטנציאל האדיר שטמון בקבוצת אלקטרה, הרימו בהנהלת Sony את הכפפה ושינו את מדיניות התמחור בשוק הישראלי במטרה ליצר בה תחרות אמיתית  אל מול המתחרים המקבילים אלינו בשוק".

מעבר לתגובות בפורום