yes משיקה שידורים ברזולוציית 4K Ultra HD

נמר לוי
15-03-2017 15:19

הנה זה כבר כאן ויחסית מהר: שידורי 4K ב-yes הם הדבר לו חיכינו מהכרזת הפורמט ואם יש לכם טלוויזיה תומכת, צפו לשידרוג רציני לתמונה ולצפייה.

הסטנדרט החדש, אחרי ה-HD שכבר הפך מזמן לסטטוס "אבוי אם אין", הוא ה-4K שלוקח את התמונה עוד כיתה למעלה. ההבדל בין להביט דרך חלון לבין צפיה ב-4k הוא רק הרוח שמאווררת את הפנים. ולכן, מדובר בהכרזה משמעותית בהחלט.

yes 4k

השירות יכלול תכנים שיתרעננו על בסיס חודשי, ביניהם:  סרטים, סדרות, הופעות חיות, סרטי טבע, תצוגות אופנה ועוד.

בחודש הקרוב תעלה בבכורה סדרת המתח "כבודו", לטענת אנשי yes היא הפקת המקור הראשונה בישראל המשודרת באיכות  4K UltraHD , בהמשך השנה תשודר ב-  4K העונה השנייה והמצופה של הסדרה 'פאודה'.

הממיר החדש מוצע החל מהיום במקום ממיר ה- yesQuattro בתוספת של 10 ₪ על החבילות הקיימות כיום עם הממיר המקליט מסוג yes MaxTotal. הוא מאפשר לצפות בתכני 4K ב- yes הינו ללא תשלום נוסף, מלבד סרטי הקולנוע שהינם בעלות של 22.9 ₪.

השירות יציע סרטים חדשים הישר מהקולנוע: "התופת", הסרט החדש בסדרת "צופן דה וינצ'י" בכיכובו של טום הנקס ובבימויו של רון הווארד ובקרוב הסרט "הנוסעים" עם כריס פראט וג'ניפר לורנס, "טריינספוטינג 2", "ספיידרמן – השיבה הביתה" ורבים נוספים. עם השקת השירות יעלה בבכורה "ישמח חתני",בכיכובם של אביב אלוש ואוולין הגואל ובנוסף "סופת חול".

מגוון הסרטים באיכות 4K יכלול את סדרת סרטי "ספיידרמן" ו- "גברים בשחור", "נמר דרקון" של אנג לי, סרטים זוכי אוסקר כמו "קפטן פיליפס" ובהופעות חיות של רולינג סטונס, קיילי מינוג, פארל וויליאמס, Take That ועוד. לטענת החברה, השירות יכלול עם השקתו עשרות תכנים אשר יתרעננו על בסיס חודשי והמאגר יגדל במהלך השנה הקרובה לכמות של מאות תכנים, כולל תכני ספורט. 

מעבר לתגובות בפורום