גם Sony Mobile חושפת את החדשים שלה

נמר לוי
27-02-2017 07:16

Sony Mobile חשפה כמה מוצרים מאוד מעניינים בתערוכת MWC 2017

Sony Mobile  מציגה את החידושים שלה ב-MWC 2017

·         ארבעה סמארטפונים  חדשים: Xperia XZ Premium, Xperia XZs ודגמי ה"סופר ביניים" Xperia XA1 ו- XA1 Ultra. 

·         Xperia Touch, מקרן אנדרואיד עם תמיכה ב Multi Touch יוצא למכירה במספר שווקים החל מקיץ 2017. 

·         הצגת Xperia Ear בקונספט ה “Open Style”– הדור  הבא של  האביזרים החכמים מבית Sony. 

Xperia Touch- מקרן האנדרואיד האינטראקטיבי יושק בקיץ 2017

Xperia Touch הוא מקרן אינטראקטיבי שיהפוך כל משטח למסך מגע HD בגודל 23", עם אפשרות הקרנה אופקית או אנכית מטווח קצר. הממשק שמוקרן מהיר ורגיש למגע פיזי – הוא מתבסס על SXRD - טכנולוגיית ההקרנה הייחודית של סוני ויכולת המגע התאפשרה בזכות שילוב בין משדר אינפרה אדום (IR) וזיהוי בזמן אמת של התנועה דרך מצלמה פנימית במקרן. 

ה- Xperia Touch  תומך ב PlayStation® 4 Remote Play, מאפשר להריץ כל אפליקציה או משחק מחנות ה- Google Play. 

ה- Xperia Touch יושק בקיץ 2017. 

מכשיר ה- Xperia Ear בקונספט "Open-style" הוא חידוש נוסף בקו המוצרים מבית Sony 

Xperia Ear  בקונספט "Open-style" מבוסס על טכנולוגיית אודיו ה "Open Ear" –שפותחה בתוכנית "מעבדות העתיד" של Sony. 

המכשיר מספק חווית סטריאו "Open Ear" באוזניות אלחוטיות, כך שהמשתמש יכול להאזין למוזיקה ולקבל התראות בו זמנית מבלי לאבד את כל הצלילים והקולות מסביב. ניתן להאזין כך למוזיקה בזמן אימון גופני, נסיעה בתחבורה  ציבורית וכדומה.   

Xperia Ear

Xperia Ear בקונספט "Open-style” יכלול את טכנולוגיית ה- Agent של Sony – עוזר אישי שעושה שימוש באינטראקציה קולית ומחוות ראש במטרה לקבל מידע ולבצע משימות. 

Sony Mobile מפתחת גם את ‘Anytime Talk’, שירות צ'ט קולי חדש שיכנס לשימוש במכשירים חכמים לבישים. יכולת זו תאפשר למשתמשים להתחיל באופן מידי שיחת ועידה עם המשפחה או החברים בכל זמן או מקום מבוקש על ידי הקשה על כפתור אחד בלבד.  

סמארטפונים חדשים: Xperia™ XZ Premium, Xperia™ XZs, Xperia™ XA1 ו- Xperia™XA1 Ultra

Sony Mobile הכריזה על ארבעה דגמים חדשים לסדרת ה- X הפופולרית.

Hideyuki Furumi, סגן נשיא, מכירות ושיווק של Sony Mobile:  "אנחנו ממשיכים לפתח ולשנות את פורטפוליו הסמארטפונים עם מיקוד על הצגת הטכנולוגיה החדישה ביותר במוצרים המעוצבים באופן אלגנטי. בין אם מדובר במצלמה עם זיכרון המשולב בחיישן אשר מסוגלת לצלם הילוך סופר איטי או מסך הסמארטפון הראשון בעולם עם מסך 4K HDR, אנחנו מספקים חוויה שמתחברת לרגשות ותחושות הצרכנים בצורה שטרם נחוותה בעבר".

Xperia XZ Premium הסמארטפון הראשון עם מצלמה בעלת צילום וידאו "בהילוך סופר איטי" ומסך 4K HDR 

Sony Mobile הכריזה על הסמארטפון המתקדם ביותר שלה עד היום, עם מצלמה אשר מסוגלת לצלם תנועה שעין האדם כלל לא רואה, מסך 4K HDR, חיבור נתונים מהיר, עיצוב משודרג ותכונות מתקדמות נוספות.

מצלמת פרימיום בתוך סמארטפון 

ה- Xperia XZ Premium משלב את הידע אותו צברה החברה בפיתוח מצלמות ה- ‘α’ (סידרת אלפא) ודגמי ה-™ Cyber-shot במטרה להציג את מצלמת ה-™ Motion Eye החדשה.

Xperia XZ

הילוך איטי פי ארבעה מכל סמארטפון אחר

זהו הסמארטפון הראשון שכולל חיישן מצלמה מסוג™ Exmor RS עם זיכרון המשולב בחיישן עצמו, יכולת שניתן היה למצוא עד היום רק במצלמות פרמיום. החיישן מאפשר סריקת מידע במהירות גדולה פי חמש. כלומר, ניתן ליצור סרטוני וידאו מיוחדים ולתעד את הרגעים המוכרים ע"י הקלטה בקצב של עד 960 פריימים (תמונות) בשנייה– עד פי ארבעה יותר איטי מכל סמארטפון אחר, יחד עם זאת, טכנולוגית ה Predictive Capture נמצאת תמיד צעד אחד קדימה ומתחילה לצלם תמונות כאשר היא מזהה תנועה – אפילו לפני שהצלם מתחיל לצלם וכך לא מפספסים אף רגע חשוב בחיים.

חיישן ה-19 מגה פיקסל במצלמה כולל פיקסלים גדולים ב-19% על מנת לספק תמונות חדות ומפורטות בכל תנאי תאורה. שיפורים נוספים נעשו בתוך מצלמת ה-™ Motion Eye ומעבד התמונה™ Bionz למטרת השגת תמונות חדות ונקיות מרעש דיגיטלי, גם בווידאו. עדשת ה-G במצלמה תוכננה מחדש בכדי לספק תוצאות מעולות.

מסך 4K HDR

בפעם הראשונה בסמארטפון, Xperia XZ Premium מגיע עם מסך 5.5" ברזולוציה 4K HDR (רזולוציית 3840x2160 פיקסלים וטווח דינמי רחב בתמונה). על פי היצרן, הסמארטפון מציע תמונה חסרת פשרות עם תאורה, צבע, צלילות וניגודיות שיוצרים ביחד תמונה מוחשית ואמיתית מתמיד.

ה- Xperia XZ Premium עושה שימוש במעבד Snapdragon™ 835 של Qualcomm® אשר מציע ביצועים חסרי פשרות. שקע ה-™  USB Type-C מקל על חיבור כבל בזכות המחבר הדו כיווני.

עיצוב חדש

מעטפת המכשיר מצופה במשטח זכוכית  המשדר ברק ותחושת פרימיום.

Xperia XZ Premium עמיד בפני מים ואבק (בתקן IP65/68) וציפוי הזכוכית מלפנים ומאחור עם Corning® Gorilla® Glass 5.

בעזרת ה- Smart Stamina וביחד עם טכנולוגיות ה- Battery Care ו- Qnovo Adaptive הסוללה, על פי טענת היצרן, מאפשרת לעבור יום עבודה שלם ללא בעיה. תכונות ה- Xperia Tips והיכולת החדשה Xperia Actions מציגות עצות והצעות לשימוש נכון ביכולות בהן המשתמש עושה שימוש, הכל במטרה להפוך את החיים למעט יותר קלים.

דגם ה- Xperia XZ Premium יהיה זמין בעולם בצבע "כרום בהיר" (Luminous Chrome) ו- "שחור ים עמוק" (Deepsea Black) החל מחודש יוני 2017.

Xperia XZs 

ה- Xperia XZs יציע גם הוא את מצלמת ה -™Motion Eye לשווקים נבחרים, עם מסך בגודל 5.2" והוא יהיה זמין למכירה מתחילת חודש אפריל 2017 בצבעי "כחול קרח" (Ice Blue), צבע כסף (Warm Silver) ושחור.

Xperia XZ

עוד חשפה Sony Mobile שני סמארטפונים בסדרת ה- X: דגם Xperia XA1 ודגם ה- Xperia XA1 Ultra. הסמארטפונים ממשיכים את הצלחת Xperia XA מהשנה שעברה, ומציגים עיצוב ללא שוליים שמנצל את מלוא רוחב המסך ומצלמות High End.

מצלמת High End ברזולוציית 23 מגה פיקסל

הניסיון העמוק בתחום הצילום של Sony  שמגיע מחטיבת הצילום הדיגיטלי מגיע  גם אל  סדרת ה XA, עם חיישן גדול (1/2.3") בטכנולוגיית Exmor™RS , רזולוציית 23 מגה פיקסל, עדשה בעלת צמצם גדול F2.0 וביצועים מרשימים בצילום בתנאי חשיכה.

מצלמת הסלפי הקדמית ב Xperia XA1 מציעה חיישן עם רזולוציית  8 מגה פיקסל ועדשת 23 מ"מ רחבה. דגם ה- Xperia XA1 Ultra מציע מצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS) לקבלת תמונות חדות יותר, בצירוף פלאש קדמי אשר מאיר בצורה טבעית את פני המצולם.

Xperia XA1 עם רזולוציית HD 720p בגודל 5" ודגם ה- Xperia XA1 Ultra מציע מסך 6" ברזולוציית Full HD 1080p.

זמינות 

דגמי Xperia XA1 ו- Xperia XA1 Ultra יהיו זמינים למכירה החל מחודש מאי 2017, עם מערכת הפעלה אנדרואיד N כבר בהשקה ויגיעו עם מגוון צבעים כגון לבן, שחור, ורוד וגם זהב.

מעבר לתגובות בפורום