לראשונה: ה- LG G6 ישווק בישראל לפני שאר מדינות העולם

נמר לוי
26-02-2017 23:00

LG חושפת את ה-G6 החדש עם צג ביחס תמונה רחב של 18:9 בגודל 5.7" ו-2880 פיקסלים לרוחב התמונה.

ברצלונה, 26 בפברואר, 2017 – LG Electronics (LG) חשפה היום את ה- LG G6, הסמארטפון החדש ביותר בעל פורמט של צג חדש המאפשר, על פי הדיווחים, חוויית צפייה קולנועית, ומהווה יחס של 80 אחוזים מחזית הסמרטפון, מצלמת זווית רחבה ועוד. ה-6G שעוצב בהתאם לרצונות ולצרכים שנלמדו מהצרכנים, נבנה בגישה של "חזרה ליסודות" של סמארטפונים ברמת פרימיום  עם התמקדות במאפיינים שצרכנים דורשים, ובהם בעיקר צג גדול שניתן לאחוז בכף יד אחת.

LG G6


ה-6G מצויד בצג FullVision QHD (רזולוציה של 2,880x1,440) 5.7 אינץ' ולראשונה אי פעם במכשיר טלפון חכם גם ביחס מידות (aspect ratio) של 18:9. בהשוואה לצגים רגילים עם יחס אספקט מסך של 16:9, היחס של 18:9 מציע מרחב צפייה גדול יותר וחוויה עשירה יותר בעת צפייה בסרטונים או בעת משחק. עם ה-LG G6 ניתן לצלם תמונות מרובעות לגמרי ביחס של 1:1 שהנן אידיאליות לאינסטגרם, סנאפצ'ט ואפליקציות אחרות של מדיה חברתית. ניתן לבחור להשתמש גם ביחסים אחרים כגון 4:3, 16:9 ו-18:9.

למרות המסך הגדול שלו, לטענת היצרנית ה-6G קל מאוד לאחיזה. צוותי מחקר ארגונומיים בהובלת ד"ר אנדריס פרייוולדס מאוניברסיטת מדינת פנסילבניה ודוקטור ג'י-יון ג'ו מאוניברסיטת יונסאי בחנו את היציבות של ה-LG G6 תוך כדי אחיזה, את נוחות השימוש בו בתנוחות ופעולות שונות וכן את עייפות השרירים בעת שימוש ממושך בסמארטפון. ה-LG G6 קיבל את הציון הגבוה ביותר בכל קטגוריות הבדיקה.

 LG G6

ה-LG G6 הוא הסמרטפון הראשון המציע Dolby Vision™ לצפייה ברורה, חדה וצבעונית מתמיד LG G6  תומך גם בתקן HDR10 כאשר שני התקנים הללו הם הסטנדרט החדש של צפייה באיכות HDR, טכנולוגיה המאפשרת צפייה במגוון צבעים רחב יותר עם בהירות ברמה גבוהה ביותר. בשילוב עם צג ה-QHD 18:9, ה-LG G6 מפיק חוויית צפייה עשירה, קולנועית ואותנטית יותר, במיוחד בעת הזרמת תכנים מאמזון ונטפליקס, אשר שתיהן מפתחות כיום יותר תוכניות עבור יחס מידות של 18:9.

 
עם העלייה במהירות הגלישה והעליה בגודל המסכים של הסמארטפונים, LG החליטה לתמוך בשני תקני ה HDR על מנת לתת למשתמשים את היכולת לחוות את התוכן ברמה אולטימטיבית וללא הגבלה.
במיוחד עבור  משתמשי LG G6 הטלפון מגיע עם שישה משחקים ללא עלות: Temple Run 2, Spiderman Unlimited, Cookie Jam, Genies & Gems, SimCity BuildIt ו-Crossy Road - אשר ערכם המצטבר גבוה מ-200 דולר. המשחקים מנוצלים היטב במסך ה-FullVision 18:9 של המכשיר ובקלות השימוש בו ביד אחת.
ה-LG G6 מאפשר צילום רחב במיוחד, בעזרת הגדרת זווית סטנדרטית או רחבה. עם מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל בעלת עדשה כפולה, הכוללת עדשת 125 מעלות בזווית רחבה, ה-LG G6 מצלם תמונות פנורמיות אשר, על פי הדיווחים, מציג סטנדרט צילום פנורמי חדש. ה-G6 מאפשר שדה ראייה של 100 מעלות במצלמה הקדמית (5 מגה פיקסל). הודות לכך, המשתמשים יכולים לצלם צילום עצמי יחיד או קבוצתי ללא צורך במוט סלפי. בנוסף, הזווית הרחבה של המצלמה מצמצמת את העיוותים שבשולי התמונה ומפיקה תמונות טבעיות יותר.

LG G6

 ה-LG G6 מסוגל לעבור הרבה מבלי שהמשתמש יצטרך לדאוג הודות לעמידות במים ואבק בתקן IP68   המחסנת אותו לחלוטין מפני אבק ומאפשרת להטביעו בעומק של עד 1.5 מטר של מים ועד ל-30 דקות.
בנוסף, המשתמשים יכולים להיות פחות מוטרדים מנפילה בשוגג של המכשיר  בנסיבות של שימוש יומיומי משום שה-LG G6 תוכנן ונבנה כמכשיר עמיד ואמין ביותר. לא רק שה-LG G6 עומד בתקני בדיקה בינלאומיים, הוא אף מחזיק מעמד במבחני טמפרטורה גבוהה, שריטות בגוף המכשיר  ומשתמש בתוכנה ייחודית  המפזרת חום ומורידה את הטמפרטורה. צינור חום פנימי – הראשון אי פעם בסמארטפון של LG – מסייע בפיזור החום הנוצר בתוך הטלפון. סילוק נוסף של החום מושג באמצעות מיקום הרכיבים הרגישים ביותר כמה שיותר רחוק זה מזה.

 
ה-LG G6 הוא הטלפון הראשון המושק עם Google Assistant מובנה הפועל באופן אינטואיטיבי ובלתי מורגש עם כל האפליקציות של LG ומאפשר למשתמשים לקבל תשובות מהירות, לנהל מטלות יומיומיות, ליהנות מהמוזיקה והסרטונים הטובים ביותר ומאפשר חיפוש מידע במכשיר במהירות וביעילות גבוהות מתמיד. ככל שמשתמשים יותר ב-Google Assistant, כך הסייען משפר את יעילותו הודות להיכרות משופרת עם המשתמש. Google Assistant מנתח את דפוסי הפגישות הקודמות ומציע מיקומים מתאימים באזור אשר המשתמש מבקר בו לעתים קרובות.
"ה-LG G6 מעניק למשתמשים חוויות חזותיות וידניות חדשות באמצעות שילוב של מסך רחב יותר ונוחות של שימוש ביד אחת," אמר ג'ונו צ'ו, נשיא LG Electronics Mobile Communications Company. "LG תמשיך להוביל את החדשנות בתחום הסמארטפונים תוך התמקדות בנוחות ובאמינות על מנת להעניק לצרכנים עוד יותר ממה שהם מצפים לו."

 

Key Specifications:*

Chipset: Qualcomm® Snapdragon™ 821 Processor
Display: 5.7-inch 18:9 QHD+ FullVision® Display (2880 x 1440 / 564ppi)
Memory: 4GB LPDDR4 RAM / 32GB UFS 2.0 ROM / MicroSD (up to 2TB)
Camera:
    Front 5MP Wide (F2.2 / 100°)
        Rear Dual: 13MP Wide (F2.4 / 125°) / 13MP Standard OIS 2.0 (F1.8 / 71°)
Battery: 3,300mAh (embedded)
Operating System: Android 7.0 Nougat
Size: 148.9 x 71.9 x 7.9mm
Weight: 163g
Network: LTE-A 3 Band CA
Connectivity: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 4.2 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 compatible)
Colors: Ice Platinum / Mystic White / Astro Black
Other: Water and Dust Resistant / Fingerprint Sensor / UX 6.0 / Dolby Vision™ / HDR10 / Qualcomm Quick Charge™ 3.0

מעבר לתגובות בפורום