Grado Statement 2 ראש חדש עם הצהרה

נמר לוי
05-02-2017 07:00

יותר משנתיים לקח ליצרנית האודיו הותיקה לשחרר את מהדורת הדגל של ראש הפטיפון שלה, עכשיו זה קרה.

ליצרנית שקיימת יותר מ-70 שנה יש כבר מספיק נסיון בשביל שניקח ברצינות את ההצהרות שלה. לזה נוסיף קולקציית אוזניות מרשימה ביותר, איכותית ובנויה באופן מדהים אשר גורפת שבחים בכל העולם. מאידך, תחום הראשים לפטיפון שלהם תמיד היו תמורה נהדרת לכסף אך מעולם לא נרשמה תחרות אמיתית מול האולטרה היי אנד היפניות או הקליר אודיו הגרמנית.

הפעם זה כנראה שונה. ה-Statement 2 עשוי להביא את תחום הראשים של היצרנית למקומות האלה בדיוק, אבל הפעם במחיר אחר ממה שהורגלנו. מדובר בראש שעשוי להיות היציב ביותר ביכולת המעקב שלו אחרי הגרוב שיוצר אי פעם - כך טוענים בחברה.

כמו כל הראשים הגבוהים של היצרנית גם הראש הזה הוא בטופולוגיית moving iron ולא כמו שנהוג להשתמש ב-moving-coil בראשים יקרים.

גראדו טוענת שבילתה יותר משנתיים בתיכנון הראש הזה והוא שופר בכל פינה שאפשר לשפר וזה כולל את הקייס שמסוגל להתמודד עם רסוננס משמעותי מבלי לברוח מהגרוב.

Grado Statement 2

אז מה כל כך מיוחד בו? ראשית הוא נבנה בעבודת יד בארצות הברית של אמריקה, על פי דברי היצרן, הוא חיתוך יהלום בצורה מאוד מיוחדת, הקייס עצמו מהווה מערכת לביטול רעידות העשוי מעץ Jarrah אוסטרלי המגולף בחיתוך מדוייק ביותר ובתוכו 4 בתי סלילים ועוד כמה ״טריקים״. על פי טענת היצרן שה בדיוק מה שהופך אותו לראש בעל יכולת מעקב שלא יהיה שני לו.

נתונים טכניים רישמיים

OUTPUT: 1mV @ 5 CMV
CONTROLLED FREQUENCY RESPONSE: 15-55 KHZ
CHANNEL SEPARATION: AVERAGE 30 DB - 10-30 KHZ
LOAD: 47,000 OHMS
INDUCTANCE: 30 mh
RESISTANCE: 72 OHMS
NON SENSITIVE TO CAPACITIVE LOAD
CHASSIS MASS: 10 GRAMS
TRACKING FORCE: 1.5 - 1.9 GRAMS

כשיגיע לארץ אנחנו נבדוק את זה מן הסתם.

המחיר? יותר מ-3000 דולר בארצות הברית.

מעבר לתגובות בפורום