סמסונג גלקסי A7 ו-A5 הושקו בישראל

ליאור קורן
31-01-2017 08:29

דגמי ה- A7 / A5 של סמסונג בגרסת שנת 2017 מציעים גוף מתכת עם עמידות לפגעי מזג אוויר ומצלמה אחורית וגם קדמית עם חיישן 16 מגה פיקסל לקבלת סלפי ברזולוציה גבוהה.

סמסונג אלקטרוניקס ישראל הכריזה על השקתה בישראל של סדרת הגלקסי A (Galaxy A) החדשה, הכוללת את דגמי הסמארטפונים A7 עם צג "5.7
ו- A5 עם צג "5.2. עיצוב המכשירים כולל מסגרת מתכת וגב מזכוכית. הגלקסי A זמין בארבעה גוונים: שחור, זהב, אפרסק ותכלת.

הסדרה החדשה מאופיינת במצלמות 16 מגה פיקסל מלפנים (מצלמת סלפי) ומאחור, המאפשרות לצלם תמונות רגילות ותמונות "סלפי" ברורות גם בתנאי תאורה נמוכה. צילום "סלפי" עם הגלקסי A נעשה על ידי נגיעה בכל נקודה על הצג עם כפתור המצלמה הצף. הצג עצמו משמש כנורת פלאש קדמי לתמונות בהירות. המצלמה של הגלקסי A מציעה ממשק משתמש פשוט הכולל תנועת swipe קלה לשינוי מצב הפעלה או פילטרים מידיים להפעלת אפקטים וכן פוקוס אוטומטי מהיר ומדויק. תפריט מצבי הפעולה כולל גם חידושים כגון Food Mode המאפשר צילום אופטימאלי של אוכל.

סמסונג גלקסי A 2017

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, הוסיף: "אנחנו גאים להשיק היום סדרת מכשירים עם מפרט פרימיום ותג מחיר של סדרת שוק ביניים". נראה כי שני הדגמים החדשים של סמסונג הגיעו על מנת לתת מענה לדגמי טלפונים מהמזרח כדוגמת וואווי P9 ואחרים.


דגם גלקסי A7 מגיע עם מסך בגודל 5.7" ואילו גלקסי A5 מגיע עם 5.2", שני המסכים מציכים רזולוציית FHD והם מבוססים טכנולוגיית AMOLED. מלבד זאת, שני הדגמים חולקים את אותו מעבד 8 ליבות בתדר עבודה של 1.9GHz. לצד המעבד, יש זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון פנימי של 32GB וחריץ לכרטיס זיכרון מיקרו SD. המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל וצמצם F1.9 ובאופן מעט חריג, גם המצלמה הקדמית לסלפי מציעה את אותם נתונים.



גוף המכשירים עומד בתקן IP68 להגנה מפני פגעי מזג אוויר והוא מציע גם חיישן לטביעות אצבע. הסוללה מגיעה עם קיבולת מכובדת של 3,000mAh לדגם A5 ו- 3,600mAh ל- A7. מחבר הטעינה הוא מהסוג החדש USB-C. דגמי הגלקסי 0041 החדשים, מגיעים עם מערכת הפעלה מרשמלו (אנדרואיד 6) עם מערכת האבטחה של סמסונג KNOX והעוזרת הקולית S-Voice.

מחיר מומלץ לצרכן:

Galaxy A5 מחיר  1,999 ₪ עם כרטיס זיכרון 64GB במתנה
Galaxy A7  מחיר 2,399 ₪ עם כרטיס זיכרון 64GB במתנה

מעבר לתגובות בפורום