סמסונג ישראל משיקה את השעון החכם Gear S3

dtown
23-01-2017 18:00

סמסונג אלקטרוניקס ישראל הכריזה על השקת השעון החכם Gear S3 בשני עיצובים: דגם Gear S3 Frontier המחוספס ודגם Gear S3 Classic האלגנטי במחיר 1,799 ש"ח.

שני דגמי ה- Gear S3, ה- Frontier וה- Classic, ממשיכים את הקו העיצובי של שעונים מסורתיים. המשתמשים יכולים להתאים את פני השעון ולהחליף את רצועות ה-22 מ"מ ברצועות במגוון עיצובים. השעון החכם החדש גם תומך במצב Always On כך שהצג שלו מציג תמיד את השעה ואינו מוחשך אוטומטית.

סמסונג Gear S3 קלאסיק

הדור שלישי לשעוני ה- Gear, מציע עמידות מים ואבק בתקן IP68. השעון כולל גם מקלט GPS מובנה, מד גובה, מד לחץ, מד צעדים, ג'ירוסקופ ומד לחץ דם, כמו גם באפליקציית S- Health לשמירה על הכושר. המשתמשים יכולים לעקוב אחר פעילותם הגופנית ותנאי מזג האוויר החל מגובה ולחץ אטמוספרי וכלה בשינויים פתאומיים במזג האוויר, מרחק נסיעה ומהירות. לטענת החברה, טעינה אחת ממלאת את הסוללה לארבעה ימים, אך לאור העובדה כי הסוללה בדגמים הקודמים הספיקה ליום או יומיים של עבודה, נצטרך לבדוק טענה זו בפועל. מעבד המכשיר הוא Dual core 1.0 GHz (Exynos7270), עם זיכרון ראם בנפח 768MB ונפח אחסון פנימי של 4GB.


המסך העגול של ה- Gear S3 בגודל 1.3 אינץ', בטכנולוגיית Super AMOLED עם רזולוציה של 360 על 360 פיקסלים. למסך זכוכית Gorilla Glass SR החדשה שאמורה להיות עמידה בפני שריטות.

סמסונג Gear S3
אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, אמר: "ה- Gear S3 מביא איתו בשורה אמיתית שכותרתה היא "עצמאות", ה Gear S3 על חיישניו ומרכיביו החדשים, בנוי לעבודה עצמאית שמייתרת את החיבור ל Smartphone או לחיישנים חיצוניים אחרים בעת פעילות גופנית".

ה- Gear S3 זמין לרכישה החל מהיום ברשת חנויות סמסונג, אל"מ דיוטי פרי והרשתות במחיר 1,799 ש"ח.

מעבר לתגובות בפורום