שיאומי Mi TV 4 - טלוויזיה דקיקה בתכנון מודולרי

ליאור קורן
07-01-2017 14:15

שיאומי מכריזה ב-CES על Mi TV 4 - טלוויזיה דקיקה בה מעבד המסך, הרמקולים והחיבורים נמצאים בקופסה נפרדת הניתנת לשדרוג. יש גם תמיכה בדולבי אטמוס.

אחרי שכבשו את תחום הסמארטפונים, הסינים מסתערים כעת על עולם הטלוויזיות. עם ה- Mi TV 4 של שיאומי, החברה נכנסת למיקום גבוה – לפחות לפי מפרט טכני ועיצוב (עד שנוכל לבדוק את הביצועים בפועל).

הדגם בגודל 65" מציע מבנה מודולרי, בו פאנל המסך מופרד מה"מוח" שמגיע בקופסה נפרדת וכולל את המעבד ואת כל החיבורים הנדרשים. בנוסף, יש גם מערכת רמקולים שנראית מרשימה מאוד על הנייר: 10 רמקולים, כמו גם סאב וופר אלחוטי ועוד שני רמקולים אלחוטיים שיוצרים ביחד אפקט צליל מרחבי גם בזכות התמיכה בפורמט הצליל "דולבי אטמוס". אותו "בר" חיצוני יאפשר שדרוג של המסך בעתיד למעבד וחיבורים חדשים יותר, זאת מבלי הצורך בהחלפת פאנל המסך. אגב, את הקונספט של קופסת חיבורים חיצונית ראינו כבר בטלוויזיות של סמסונג, אבל כאן שיאומי לוקחת את זה עוד צעד נוסף קדימה.

שיאומי Mi TV 4
אז מה מציע מפרט הטלוויזיה?

רזולוציה של 3840x2160 פיקסלים בפאנל LED LCD, עובי גוף של 4.9 מ"מ, מעבד 64 ביט מרובע ליבות עם מערכת אנדרואיד וישום ה- PatchWall של שיאומי להמלצות של תכני צפיה, בסעיף האודיו, ישנה תמיכה בפורמטי צליל של דולבי וגם DTS.

שיאומי Mi TV 4

מסך ה- Mi TV 4 יגיע בשלושה גדלים: 49", 55" וגם 65". מחיר המסך יעמוד על "פחות מ-2,000$" לפי הצהרת החברה והוא יחל להמכר בסין בהמשך השנה.

שיאומי Mi TV 4

מעבר לתגובות בפורום