גרמין מכריזה על שעוני כושר חדשים

ליאור קורן
05-01-2017 19:42

שעוני ה- Fenix 5 של גרמין מציעים שיפור בטכנולוגיית מדידת קצב הלב, הם מתאימים לאימון ריצה ורכיבת אופניים ומגיעים עם תמיכה מלאה בעברית.

Garmin הכריזה בתערוכת CES על סדרת שעוני מולטיספורט, ה- Fēnix 5 שכוללת 3 דגמים Fenix 5, Fenix 5S ו – Fenix 5X וצפויה להגיע לישראל בתחילת חודש אפריל. סדרת שעוני ה- fēnix 5 של Garmin תגיע עם תמיכה מלאה בעברית

Fenix 5S הינו שעון קל וקטן יותר מאשר הדגמים הקודמים, הסדרה כוללת שיפור שביצעה Garmin בטכנולוגית קצב לב מפרק היד למדידת קצב לב מדוייקת. בכל 3 הדגמים ניתן להחליף בין רצועות עור, מתכת מסוגננות או סגנון סיליקון ספורטיבי.  באמצעות התממשקות למכשיר הטלפון הנייד, שעון ה- Fenix 5 מתפקד גם כשעון חכם המסוגל לקבל התראות, הודעות ועדכונים נוספים מהטלפון הנייד ולהציגם על גבי המסך והכל בתמיכה מלאה בעברית.

גרמין Fenix 5, Fenix 5S
ה-Fenix 5 , שגודלו 47 מ"מ, הנו קומפקטי יותר מאשר דגמים קודמים כמו Fenix 3HR, אך עדיין ארוז עם אותן תכונות Multisport. ה- Fenix 5S הוא שעון אלגנטי וקטן יותר ועוצב עם דגש על מאפיינים נשיים. גודלו 42 מ"מ, הוא קטן ונוח למפרקים קטנים במיוחד, זמין בצבעי כסף עם רצועה לבנה, טורקיז או רצועת סיליקון שחורה עם עדשת זכוכית מינרל. 5S Fenix הוא בעל עדשת ספיר עמידה בפני שריטות, וזמין בשחור עם רצועה שחורה, שמפניה עם רצועת זמש אפורה ועמידה במים ובצבע שמפניה עם רצועת מתכת. יחידות Fenix 5S ספיר מגיעות גם עם רצועת סיליקון נוספת עם טכנולוגית ה- QuickFit.

גרמין Fenix 5, Fenix 5S

שעון לריצה ורכיבת אופניים

בשעון ה- Fenix 5X שגודלו 51 מ"מ, מוגדרות מפות לרכיבה על אופנים ומאפייני לוויינים נוספים כגון מסלול ריצה מעגלי ומסלול רכיבה מעגלי. באמצעות מאפיינים אלו משתמשים יכולים להזין את המרחק אשר הם מעוניינים לרוץ או לרכב, והשעון יציע להם מסלולים מתאימים ע"פ בחירתם. במהלך פעילות גופנית, יוכלו המשתמשים לקבל הכוונה בנוגע לפניות צפויות. הודעות אלו יוצגו כבאנרים על מסך השעון ובכך למשתמשים תהיה אינפורמציה נוספת בנוגע לתווי המסלול. בנוסף, משתמש Fenix 5X יוכלו להשתמש בתכונת המפה "around me" כדי לראות נקודת דרך, נקודות עניין כך שהמשתמשים יהיו מודעים יותר לסביבה הקרובה.

המשתמשים יכולים להגדיר את Fenix 5X שלהם, לראות שכבות נתונים על מסכי מיפוי, לראות ולהדגיש מידע חשוב מבלי לעבור מסכים בזמן פעילות. טכנולוגית קצב הלב של Garmin המשופרת מעניקה למשתמשים מידע 24/7 על ניטור קצב הלב, ללא צורך ברצועת החזה. בנוסף, בכל שלושת דגמי ה- Fenix 5 יש מודלי מעקב פעילות יומית, כך שהמשתמשים יוכלו לענוד את ה- Fenix שלהם בתור שעון יומיומי וככלי אימון מחוספס. בשעונים קיימות תכונות ניווט מובנות, כולל מצפן 3 צירים, גירוסקופ מד גובה ברומטרי, כמו גם תמיכה ב- GPS ו GLONASS אשר מאפשרות לעקוב בסביבות מאתגרות יותר מאשר ב- GPS בלבד. משתמשים יכולים גם לשמור את הנתונים הסטטיסטיים במכשיר שלהם באמצעות יישומון / פטנט ביצועים שמראה מצב אימון, עומס אימון ועוד.

כל אחד מהדגמים החדשים של Fenix 5 הוא עם דרגות עמידות למים ל - 100 מטרים. הסוללה של Fenix 5 יכולה להחזיק מעמד עד שבועיים במצב של smartwatch ועד -24 שעות במצב GPS. הסוללה של Fenix 5S יכולה להחזיק מעמד עד 12 ימים במצב של SmartWatch ו -20 שעות במצב של GPS. הסוללה של Fenix 5X  יכולה להחזיק מעמד עד 8 ימים במצב smartwartch ועד 13 שעות במצב GPS.

גרמין Fenix 5, Fenix 5S

שעון בעברית
גיא דה פיצ'וטו מנכ"ל רונלייט דיגיטל יבאונית Garmin בישראל אמר כי " Garmin הוא המותג המוביל בקטגוריית שעוני הספורט והשעונים החכמים בישראל. אנו שמחים כי חברת Garmin העולמית מעריכה את השוק הישראלי וביצעה את כל ההתאמות בכדי שהשעון יתמוך בצורה מלאה בשפה העברית".

מעבר לתגובות בפורום