סמסונג חושפת טלוויזיות QLED חדשות

ליאור קורן
05-01-2017 12:56

סמסונג ממשיכה להציג שיפורים בקטגוריית טלוויזיות ה- LED LCD ומציגה ב-CES דגמי QLED חדשים עם עוצמת הארה מרשימה של 1,500-2,000 ניטס ליישומי HDR, כמו גם שיפור ברכיבי הצבע בתמונה ואף עושה שימוש בכבל שקוף לחיבור אל קופסת חיבורים נפרדת מהמסך הדק.

Samsung QLED, הטלוויזיות החדשות

סמסונג ממשיכה בפיתוח טכנולוגיית קוונטום דוט שנועדה להציג מרחב צבעים גדול יותר בתמונה ומשפרת את הדגמים בקטגוריית ה- LED LCD. החברה חשפה את מכשיר הטלוויזיה Q8C QLED  בגודל "75 ובו חומר מתכתי חדש בנקודות הקוונטום המוליכות למחצה שגודלן כגודל ננו ושיפור בזוויות הצפייה מהצד. לצד סדרת Q8 הושקו סדרות Q7 ו- Q9.

על פי הצהרת סמסונג, הטלוויזיה החדשה "מתהדרת בשחור חדש ועמוק" ובכיסוי של 100% למרחב הצבע DCI P3 המיועד לקולנוע דיגיטלי 4K. ביחד עם זה, המסך החדש מציע עוצמת הארה חסרת תקדים של 2,000-1,500 ניטס לצפייה בתכני HDR – מה שאמור להקנות אפקט של תמונה בוהקת במיוחד. זהו חיזוק ניכר בעוצמת התאורה ביחס למסכי SUHD מהדור הנוכחי של סמסונג אשר מציעים 1,000 ניטס. בנוסף, ציפוי הפאנל הקדמי בטלוויזיית ה-QLED החדשה מפחית השתקפות.

סמסונג QLED
סמסונג שמה דגש השנה גם על שיפורים בתחום העיצוב: השנה נעשה שימוש בכבל אופטי שקוף לחיבור המסך אל קופסת חיבורים נפרדת אליה יחוברו מקורות האודיו / וידאו. אביזרים נוספים כוללים חיבור אופציונלי צמוד לקיר המפשט ומאיץ מאוד את התקנת הטלוויזיה על הקיר. סמסונג השיקה שני מעמדי טלוויזיה אלגנטיים – Gravity ו-Studio – לצרכנים המעדיפים טלוויזיה הניצבת על סטנד (כן) ולא מותקנת על הקיר.

השלט הרחוק – One Remote עבר שיפורים נוספים וכעת תומך בעוד התקנים ומוסיף יכולות שליטה קוליות במאפייני הטלוויזיה. אפליקציית SmartView בטלוויזיות Tizen של סמסונג – הזמינה למערכות הפעלה אנדרואיד ו-iOS – מאפשרת למשתמשים להשיג חוויית SmartHub מותאמת אישית היישר מהטלפון וגם לקבל התראות על תכנים חדשים כאשר הטלוויזיה כבויה.

סמסונג QLED
סמסונג חתמה על שותפויות עם ספקי התכנים הגדולים ביותר בעולם הספורט כיום. ה-Sports Service מציע תוכן הניתן להתאמה אישית והתראות המבוססות על הקבוצות האהודות על המשתמש. השירות הגלובלי של סמסונג, TV PLUS, המיועד לשוק האמריקאי מופיע כאפליקציית בידור חדשה הזמינה בלעדית בטלוויזיות החכמות של סמסונג. בנוסף, סמסונג משתפת פעולה עם FandangoNow מארה"ב לאספקת גישה ישירה לשכירת או רכישת יותר מ-40,000 סרטים וסדרות, לרבות שחרורים חדשים בפורמט 4K HDR.

כתגובה לעיצוב הדקיק של טלוויזיות LG OLED, הכריזה סמסונג על Lifestyle TV, טלוויזיה שנועדה להיראות כמו תמונה על הקיר. היא מסופקת עם כבל בלתי נראה המאפשר לתלות אותה בכל מקום בבית ולהתמזג ללא הפרעה בחלל המגורים וללא כבלים או חוטים  מכוערים.

סמסונג QLED
סמסונג הציגה גם קו של מוצרים אודיו-ויזואליים הכוללים את Soundbar Sound+ החדש עם סאב-וופר מובנה, אודיו 7H אלחוטי ונגן בלו-ריי 4K UHD.

מחשבים חדשים של סמסונג

דגמי המחשבים החדשים כוללים את ה-Chromebook Plus ואת ה-Chromebook Pro, את נוטבוק 9 עם צג "15 וכרטיס גרפי נפרד, ואת לפטופ המשחקים הראשון של סמסונג אי פעם, ה-Notebook Odyssey.
מחשבי Chromebook Plus ו-Chromebook Pro של סמסונג הם מחשבים נישאים "מתקפלים" (convertible) ואיכותיים שתוכננו עבור גוגל פליי. מחשבי הכרומבוק החדשים מגיעים בגוף מתכת עמיד והופכים ממחשב מחברת לטבלט. ה- Chromebook Plus יהיה זמין עם מעבד ARM ומשתמשים המחפשים ביצועים יותר חזקים יוכלו לבחור ב-Chromebook Pro עם מעבד Intel core M3.

סמסונג QLED

ה-Notebook 9 החדש של סמסונג, עם צג "15, אשר יהיה זמין בארה"ב השנה, מונע במעבד Intel Kaby Lake מהדור השביעי ומצויד בכרטיס גרפי יעודי.


לפטופ המשחקים הראשון אי פעם של סמסונג, ה-Samsung Notebook Odyssey, יהיה זמין עם צגי "15 ו-"17 ועם RAM 32GB כמו גם כונן  SSD כמובן. הכרטיס הגרפי הוא NVIDIA GTX 1050. פרטים נוספים על ה-Notebook Odyssey עם צג "17 יימסרו באביב.
בלחיצת כפתור ניתן להאיץ את המעבד, הגרפיקה והזיכרון של Odyssey ולממש את חוויית המשחק הטובה ביותר.

מקרר אינטראקטיבי עם מסך 21.5"

במהלך מסיבת העיתונאים סמסונג חשפה גם את Hub 2.0, הדור הבא של מקררי החברה עם מגוון אשר התרחב מארבעה ל-10 דגמים. אפליקציה יעודית מאפשרת למשפחה להישאר מחוברת, לנהל את קניית המזון דרך צג המגע "21.5 LED של המקרר. גם טכנולוגיית זיהוי הקול של סמסונג שולבה אף היא ברבות מהאפליקציות של Family Hub 2.0.

מעבר לתגובות בפורום