טלוויזיות ה- OLED של LG מושקות עם דולבי אטמוס

ליאור קורן
04-01-2017 19:17

חברת LG חושפת בתערוכת CES טלוויזיות OLED חדשות לראשונה עם תמיכה בפורמט הקול החדש דולבי אטמוס ובהירות משופרת למצב HDR, כמו גם עיצובי זכוכית מרהיבים.

מסכי סדרת ה- OLED SIGNATURE של LG הושקו בתערוכת 2017 CES. מסכי הפרימיום LG OLED כוללים השנה תמיכה בפורמטי Dolby Vision ו- Dolby Atmos ושיתוף פעולה עם אנשי ה"צבע" של Technicolor.  

LG חושפת בתערוכה את סדרת מסכי הטלוויזיות SIGNATURE OLED W TV שכוללת עשרה דגמים שונים, בראש עומד מסך ה- 77 אינץ' בעיצוב "תמונה על קיר".

סדרות OLED חדשות

סדרת מסכי ה- OLED של LG לשנת 2017, מורכבת מהדגמים 77/65W7, 77/65G7, 65/55E7, 65/55C7 ו- 65/55B7. מסכי ה- OLED מגיעים ב-2017 בעיצוב דק במיוחד בסדרת ה- B7 וה- C7, עיצוב ה"תמונה על זכוכית" בסדרות ה- E7 וה- G7 ובעיצוב ה"תמונה על קיר" בסדרת ה- W7 החדשה.


פאנל מסך ה- OLED, המגיע לעובי של כ- 2.57 מ"מ במסך ה-65 אינץ', ניתן להצבה ישירות על הקיר בעזרת סוגריים מגנטיים בלבד, מה שמבטל כל מרווח אפשרי בין הקיר לבין המסך. תחושת הריחוף תושלם באמצעות רמקולים עצמתיים וצליל של Dolby Atmos עם אפקט קול המגיע מהתקרה.

LG OLED

סדרת ה- W7 OLED TV בנויה בשיטת טכנולוגיית עמעום הפיקסלים של LG OLED, המציגה צבע שחור מוחלט בתמונה ללא זליגות אור, זאת על מנת ליצור יחס ניגודיות אין סופי, עם מיליארד צבעים אפשריים. בנוסף, כל מסכי ה- OLED של LG לשנת 2017 מכילים את טכנולוגיית ה- ULTRA Luminance על מנת לשדר בהירות חזקה יותר היכן שנחוץ. LG ממשיכה גם השנה בהצגת תמיכה בפורמט ה- HDR Dolby Vision. התמיכה הראשונה בקטגוריית הטלוויזיות בפורמט הקול Dolby Atmos ממצבת את הצופים בתוך הסצנה עם סאונד עשיר הממלא את החדר - גם את המרחב שמעל ראשי הצופים.

לטענת LG, למעלה מ-80 אולפני קולנוע מותאמים לתוכן Dolby Vision ויותר מ-100 זמינים כרגע לתוכן ב- Dolby Atmos, בעוד שכ- 25 מהם זמינים לשני הפורמטים. בנוסף, יותר מ-100 שעות של תוכן מקורי זמינות ב- Dolby Vision בקרב ספקי OTT ברחבי העולם ובקרוב לצרכנים תהיה גישה ל- Dolby Vision בפורמט Ultra HD Blu-ray, עם זמינות הצפויה לשנת 2017.

LG OLED

כל מסכי ה- OLED של LG לשנת 2017 תומכים בלוח הצבעים המלא של פורמטי ה-HDR, כולל Dolby Vision, HDR10 ו- HLG - Hybrid Log Gamma והם ערוכים לתמוך ב- HDR מתקדם של טכנולוגיות Technicolor. מעבד האפקטים החדש ב- HDR מעבד את הגדרות התוכן פריים אחר פריים על מנת לשפר בהירות באזורים מסוימים ומגביר את יחס הניגודיות.

מערכת הפעלה webOS 3.5


הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה החכמה של LG, webOS גרסה 3.5, תומכת ב- HDR מקורות אונליין כמו אמזון, נטפליקס ו- Vudu.
"עם Dolby Vision ו- Dolby Atmos ששולבו בקפידה במוצרי ה- OLED החדשים שלנו, צופים יוכלו לחוות מחדש בקסם הקולנוע ולצפות בסרטים האהובים עליהם כאשר העומק, הבהירות והדמיון מובאים בשלמותם," אמר בריאן קוון, נשיא חטיבת הבידור הביתי של LG. "תצוגת הטלוויזיות המדהימה של LG השבוע בתערוכת ה-CES מדגימה את מחויבותנו לחדשנות ועמידה בצמרת טכנולוגיית ה- OLED וטלוויזיות הפרימיום בשוק העולמי."

LG OLED

מעבר לתגובות בפורום