מוצרי Chord Electronics מגיעים לישראל

dtown
24-12-2016 20:30

חברת ההיי אנד הבריטית Chord Electronics מגיעה לישראל בייבוא של "סטריאוסקופ" מתל אביב, בשלב הראשון ימכרו שלושה דגמי DAC, בינם ממיר משולב מגבר אוזניות Chord Mojo המפורסם.

חברת Chord Electronics הבריטית נוסדה ע"י ג'ון פרנקס בשנת 1989 והיא מספקת מאז מגברים מתוצרת לאולפנים כמו אבי רוד וסוני מיוזיק. קו המוצרים לאודיו הביתי ברמת היי אנד מציע מגברים, סטרימרים, נגני CD ומכשירי DAC. לחברה שורשים מתעשיית התעופה ובהתאם לכך, כל מוצריה עשוייה מתכת בגימור ואף סגנון עיצובי תעופתי.

לישראל, הגיעו בשלב הראשון שלושה דגמי DAC, אולי המפורסם מתוכם הוא יחידת ה- Chord Mojo אשר משלבת ממיר עם מגבר אוזניות הפועל על סוללה ומתחברת למחשב האישי או טלפונים חכמים. ה-"מוג'ו" מהווה אולי את הדגם הזול ביותר במחירו מבין מוצרי החברה, אבל תפס בשנה האחרונה מוניטין עולמי בקרב חובבי האוזניות, גם אנחנו בדקנו אותו לפני מספר חודשים והתרשמנו מאוד לטובה. יחידת ה-DAC הפנימית תומכת באות אודיו עד לרמה של 768kHz/32bit, כולל חיבור לשני זוגות אוזניות וסוללה המספקת עד 10 שעות האזנה בחיבור לטלפון. מחיר בישראל: 2,780 ש"ח.

Chord Mojo - ביקורת DAC מגבר אוזניות
מכשיר נוסף הוא ה- CHORD 2QUTE DAC מיועד לחיבור למערכת אודיו היי אנד ביתית עם ממיר 384kHz/32bit כולל קבצי DSD128, מחיר 6,780 ש"ח. ה- DAC הבכיר מהדגמים שמגיע בשלב זה לישראל הוא ה- CHORD HUGO שנחשב לאחד הטובים בקטגוריה, מיועד לחיבור למערכת הביתית, אך מתאים גם לחיבור לטלפון עם מגבר אוזניות וסוללה שמספיקה ל-12 שעות האזנה, מחירו 9,780 ש"ח.

CHORD HUGO
יגאל דברא מסטריאוסקופ מסר כי בהמשך יגיעו לישראל מוצרים נוספים של החברה.

קישור: דף מוצרי CHORD באתר היבואנית

מעבר לתגובות בפורום