אוזניות אונקיו מושקות בישראל

ליאור קורן
22-12-2016 19:00

יבוא אוזניות אונקיו בדגמים חוטיים ואלחוטיים, כמו גם דגמי רמקולים אלחוטיים מתחיל בישראל ע"י חברת ביקונקט שהציגה היום גם את דגם הדגל החדש H9 של B&O, אוזניות ספורט Jabra Elite Sport, מצלמות דרך NextBase ועוד.

היבואנית ביקונקט שהתמקדה בראשית דרכה במוצרי האודיו של פיליפס הרחיבה בהמשך את ארסנל מותגי האודיו הנייד ועוסקת בשנים האחרונות בעולם התוכן של המובייל. על פי הצהרת רונן ברקוביץ' - המנכ"ל היא מתמקדת ״בהעצמת חווית השימוש במכשיר הנייד״ ורק בשנה האחרונה הביאה לישראל 200 מוצרים שרובם ככולם סובבים את הסמארטפון, החל מאוזניות, דרך רמקולים ניידים אלחוטיים ועד למטענים אלחוטיים. לטענת מר ברקוביץ׳, כל אוזניה חמישית בארץ נמכרת ע"י ביקונקט אשר מכוונת לרמת מחיר דומה לזו של חו״ל, מה שלעיתים מהווה עניין לא פשוט בגלל תוספת המיסים המקומיים ועלויות הרגולציה הישראלית.

ביקונקט קיבלה את הזיכיון לשווק את מוצרי ONKYO היפנים בישראל בקטגוריית האוזניות והרמקולים הניידים.
החברה היפנית שידועה גם בקטגוריית הרסיברים לקולנוע ביתי, מציעה קו דגמים שלם של אוזניות ורמקולים אלחוטיים שמגיעים לארץ החל מהחודש. היבואנית תשיק בישראל בשלב הראשון 7 מוצרים חדשים: 4 דגמי אוזניות ו- 3 רמקולים. ולאחר מכן  תרחיב את המגוון עם מוצרים נוספים הכוללים אוזניות Truly Wirless רמקולים, מערכות סאונד אלחוטיות ביתיות ועוד.

האוזניות של Onkyo

המותג של אונקיו מציע אוזניות In Ear במחיר של החל מ-299 ש״ח לדגפ E200M, כולל מיקרופון פנימי, שלט בחוט האוזניה ושלושה מתאמי סיליקון בגדלים שונים להתאמה לאוזן.


אוזניות ה- BT מדגם E300 BT עולות 699 ש״ח, הן מאפשרות צימוד לשני מכשירים, תומכות ב-NFC ועשויות אלומיניום, עם אלמנטי רמקולים בקוטר 8.6 מ"מ.


Onkyo E300 BT
אוזניות חוטיות בתצורת ״על האוזן״ מדגם H500M מגיעות במחיר 990 ש״ח, יש גם דגם H500BT אלחוטי עם BT במחיר 1,190 ש״ח, הן תומכות בצליל באיכות HRA המאפשר להעביר מוזיקה באיכות CD דרך האוויר. יש להן אלמנטי רמקולים בקוטר 40 מ"מ וממשק מגע לתפעול האזנה למוזיקה וניהול שיחות טלפון.

Onkyo H500BT
רמקולים אלחוטיים
Onkyo T3 הוא רמקול אלחוטי קומפקטי בעיצוב מתכתי, הוא יכול לשמש גם כסוללה חיצונית עבור הסמארטפון ומאפשר להאזין במשך כ- 8 שעות. מחיר: 1,199 ש״ח. הוא מגיע עם כיסוי עור אשר נצמד אליו באופן מגנטי ויש לו שני רמקולים בעוצמה כוללת של 8 וואט. אפשר לנהל דרכו שיחות טלפון והוא מאפשר צימוד לשני מכשירים ולעבור בינם.

Onkyo T3
רמקול ה- Onkyo X3 גדול וכבד יותר מה- T3, הוא כולל שני רמקולים בקוטר 1.75" ושני סאבים פאסיביים, יש מיקרופון מובנה לניהול שיחות טלפון וצימוד עם שני מכשירים מאפשר מעבר מהיר בינם בזמן שהם מזרימים מוזיקה לרמקול. מחיר: 1,499 ש"ח.

רמקול הדגל האלחוטי הוא X6, עם בס רועם, 2 רמקולים בהספק כולל של 12 וואט, גוף אלומיניום וכמובן קישוריות אלחוטית ואפשרות הטענת הטלפון כסוללה חיצונית. מחיר: 1,690 ש"ח.


אוזניות של Jabra, מצלמות דרך NextBase ואביזר איתור לילד

באירוע, הוצגו מוצרים ומותגים חדשים בייבוא ביקונקט:

אוזניות B&O
מוצר הדגל מדנמרק: אוזניית B&O Play H9. מהדגם הקודם H8 שעולה בארץ מעל 2,000 ש״ח נמכרו בשנה האחרונה בישראל מעל 500 יחידות שזה מספר מכובד יחסית ומראה שיש לקוחות שמוכנים לשלם את רמת המחיר הזו. באוזניות, המגמה היחידה שעדיין צומחת היא דגמים עם BT משולב Noise Reduction. ה- H9 הושקו בעולם לפני כ-3 שבועות וכעת הגיעו לישראל. הן אוזניות בתצורת Over The Ear, עם רפידות עשויות עור, בידוד רעשים משופר, תפעול בהחלקת אצבע, סוללה המספיקה לכ- 14 שעות האזנה וחיבור אלחוטי כמובן לטלפוני מבוססי אנדרואיד או אפל. מחיר ה-H9 עומד בישראל על 2,199 ש״ח.

B&O Play H9

Jabra Elite Sport
אלו אוזניות כפתור ספורט שהן ״True Wireless״, כאשר חברת ג׳ברה פיתחה פטנט יחודי בו מבוצע הקישור האלחוטי בין שתי האוזניות הבודדות אינו מבוסס BT ולכן גם לא מחמם את האוזן. האוזניות מנתרות את פעימות הלב של המשתמש והן עמידות בפני זיעה ונתזי מים בתקן IP68. הסוללה מאפשרת האזנה של 3 שעות ויש בסיס הטענה המגיע עם האוזניות ומאפשר עוד 6 שעות.

Jabra Elite Sport

מחיר VTUZBHU, 990 ש״ח – מקביל לזה של חו״ל (249$ בארה״ב) והיבואנית ביקונקט מספקת 3 שנות אחריות (לשם קבלת השנה השלישית יש להרשם באתר Jabra). ג׳ברה מציעה גם אפליקציה יעודית לטלפון שאר מנהלת אימוני כושר בסנכרון עם המידע שמגיע מהאוזניות.

מצלמות דרך לרכב NextBase
המצלמות מגיעות עם ממשק הפעלה בעברית, הן עומדות במבחני ריסוק בתקן האירופי ECE-R17. יש להן חיישני מצלמה של סוני ברזולוציית HD/FHD. אחת כוללת קישוריות WiFi + GPS – דגם 4063 במחיר 749 ש״ח.

Lapa – זהו אביזר BT למעקב אחר ילדים, חיות ואפילו חפצים אישיים. מאפשר מעקב פשוט דרך הטלפון למיקום המדוייק. מחיר 149 ש״ח. הוא דו כיווני – כלומר אתה יכול לאתר ממנו גם את הטלפון שלך שהלך לאיבוד. מגיע בכמה צבעים.

מטענים אלחוטיים Exelium
זהו מותג צרפתי המציע מטענים אלחוטיים (אינדוקציה) לבית, לרכב ועוד. מהירות טעינה 1A לאייפון ומתאים גם לדגמי אנדרואיד (בתלוי במהירות הטעינה של הטלפון). מחיר מטענים עומד על 199 ש״ח לדגם הביתי ו- 249 ש״ח לרכב (בגלל שזהו אביזר לרכב יש עליו מס גבוה יותר בישראל של כ-60 אחוז!).

iDiskk
המוצרים מאפשרים העברת קבצים ממכשירי אפל כמו אייפון, אייפד ומחשבים אל כרטיס זיכרון. מאושרים ע״י אפל (MFI) מגיעים בנפחים של 16GB-128GB. מחיר החל מ- 129 ש״ח לדגם ללא זיכרון פנימי ועם מקום לכרטיס זיכרון מיקרו SD ו- 179 ש״ח לדגם עם 16GB ואפשרות לכרטיס זיכרון.

Boomstick
זהו סוג של איקולייזר חיצוני זעיר שמתחבר ליציאת האוזניות בטלפון וממנו יש יציאה לאוזניות, הוא אמור לשפר את הדינמיות ואיכות הקול הכוללת באוזניה המחוברת. מאפשר לשפר את הסאונד גם בחיבור לאוזניה זולה יחסית.
מחיר: 299 ש״ח

מעבר לתגובות בפורום