אלקטרה הופכת להיות מפיצת וואווי בישראל

dtown
20-11-2016 10:39

אלקטרה מוצרי צריכה תהפוך למפיץ הבלעדי של Huawei בישראל לאחר הפיכתה לבעלת שליטה בחברת אלפא טלקום, תשווק את דגמי וואווי P9 ואת Mate 9 החדש.

אלקטרה מוצרי צריכה הודיעה היום כי התקשרה בהסכם לרכישת 70% מהבעלות והשליטה בחברת אלפא טלקום (להלן-"אלפא"). שהינה המפיץ הבלעדי בישראל וברשות הפלשתינית למוצרי הסלולאר של Huawei.

אלפא מנהלת את השיווק וההפצה של המותג Huawei מיום השקתו בישראל לפני כשלוש שנים ונמצאת כיום בבעלות קבוצת פל וקרן להב. במהלך השנים האמורות גייסה את הדוגמנית והשחקנית גל גדות כפרזנטורית של המותג (ולמשך תקופה גם את הזמר מוקי). נתחי השוק בישראל, עומדים במחצית השנייה של 2016 על 9% (ע"פ IDC). לאחר הרכישה תוחזק אלפא 70% בידי אלקטרה, 21% בידי קבוצת פל ו- 9% בידי קרן להב.

לדברי זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה "הניסיון רב השנים שצברנו בתחום הסלולר כנציגי סוני מובייל בישראל, לצד ההתמקצעות שלנו בסחר ובקמעונאות חשמל והקשר השוטף והיומיומי עם הצרכן הישראלי, כל אלה יאפשרו לנו למנף את הפעילות של וואווי ולהגדיל את אחיזתה בשוק הישראלי".

לדברי קובי כליף, מנכ"ל אלפא, "הצטרפות אלקטרה כבעלת השליטה תוסיף לאלפא יכולות פיננסיות ,ניהוליות ושיווקיות והחברות יוכלו ליהנות מיתרונות סינרגטיים לאור הניסיון הנצבר הקיים בשתי החברות".
  
Huawei P9
Huawei העולמית פועלת ב- 170 מדינות ומחזור המכירות שלה ב- 2015 הסתכם ב-61 מיליארד דולר. החברה מדורגת מספר 3 בעולם במכירת מכשירי סלולר תחת המותג HUAWEI  עם נתח שוק עולמי של 8.3% ברבעון הראשון של השנה (ע"פ IDC).

מכשיר הדגל של החברה שיווקו בישראל החל לפני כחצי שנה הוא HUAWEI P9, שהחליף את ה-P8. בהמשך, יגיע גם פאבלט Mate 9 החדש. בנוסף לתחום הסלולר משווקים ברשתות ובחנויות בישראל מוצרים נוספים של המותג כדוגמת טאבלטים, מודמים סלולריים, שעונים חכמים וראוטרים.

מעבר לתגובות בפורום