טלפון הדגל LG V20 מושק בישראל

תומר צין
01-11-2016 10:00

רונלייט דיגיטל יבואנית LG בישראל משיקה את ה-LG V20 שעשוי ממתכת ונראה יוקרתי, יש לו שתי מצלמות מאחור ומצלמה אחת מקדימה, מסך ראשי גדול ומעליו מסך משני קטן, מערך אודיו מתקדם והוא נחשב למכשיר לצרכני מדיה. האם בעלי LG G5 ישתכנעו לשדרג?

במסיבת עיתונאים שנערכה היום בתל אביב, השיקה "רונלייט דיגיטל" יבואנית "אל. ג'י מובייל", את הפאבלט LG V20, השני לסדרת ה-V, שכבר הושק בעולם ב-6 בספטמבר ושיווקו החל ב-29 לחודש. החברה תציע בישראל את המכשיר החל משישי בנובמבר במחיר של 3,400 ₪ לגרסת 64 גיגה בייט, הוא זמין לרכישה אצל המפעילים הסלולאריים: סלקום, אורנג', פלאפון ובסט מובייל, המשווקים המורשים, חנויות פרטיות, רשתות מוצרי חשמל וחנויות מחשבים.

לקראת השקתו בישראל, "רונלייט דיגיטל" החלה אתמול בקבלת הזמנות ל-V20, כאשר הרוכשים יוכלו לקבל את המכשיר וחבילת המתנות כשבוע לאחר מכן, ביום א', ה-6.11. במסגרת המכירה המוקדמת עד לשישי בנובמבר, הכמות תהיה מוגבלת לרוכשים עד 5.11 או עד גמר המלאי. כל מי שרכש את V20 יקבל חבילת מתנות הכוללת את: מצלמת 360 מעלות, מארז עמיד למים למצלמה, משקפי מציאות מדומה (VR) ורמקול LG Flow P7, בשווי של 2,499 שקל לצרכן.

מבצע LG V20

 האחריות המוענקת מטעם היבואן הרשמי ל-V20, תהיה למשך תקופה של 12 חודש.

חברת LG Electronics מדווחת על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי של 2016, הכנסות שירדו ב-5.5%, בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת, והסתכמו כ-11.8 מיליארד דולר. ב-LG מציינים כי הגורם העיקרי שהוביל לירידה במכירות וברווח התפעולי, הוא הירידה במכירות וההפסד שרשמה חטיבת המובייל וירידה במכירות מכשירי LG G5, היו הגורם העיקרי.

ה-LG V20 המחליף של ה-V10, הוא טלפון חדש והחשוב ביותר במחצית השנייה של 2016, הוא מביא איתו כמה תכונות מעניינות במיוחד, שאין במכשירים אחרים. לאחר שסמסונג החליטה לגנוז את יצור הגלקסי נוט 7 ולמרות שאין לו עט סטיילוס, הוא מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת המתחרים.


הבנייה והתפעול של ה-V20 יותר טובים ונוחים מזה של ה-G5, אין לו גוף מודולארי וה"חברים" של LG כבר לא באים לידי ביטוי כאן. ה- V20 קיבל עיצוב שונה מהדור הקודם, זה מתחיל במעבר לגוף מאלומיניום במקום הגב המחוספס מפלסטיק, על מנת להקנות לו מראה יוקרתי. ממשיך בחומרי Si-PC, לספיגת זעזועים בפינות המכשיר, הוא דק יותר במ"מ אחד בהשוואה ל-V10 ויוצר תחושה של מכשיר איכותי ועמיד. המכשיר עצמו קליל, ונראה פרימיום אך עדיין מרגיש גדול וקשה לתפעול ביד אחת.

המפרט הטכני של מכשיר כולל מסך ראשי בגודל 5.7 אינץ', ברזולוציה של 2560x1440 פיקסלים, בצפיפות של 513 פיקסלים לאינץ' בודד. למכשיר מסך נוסף מעל למסך הראשי, גודלו 2.1 אינץ' ברזולוציה של 1040x160 פיקסלים, הוא יותר שימושי כעת והבהירות שלו הוכפלה. המסך המשני פועל באופן עצמאי ביחס למסך הראשי ובעל יכולת "Always On" כדי להשיג יעילות מרבית מבלי לפגוע בחיי הסוללה של המכשיר.

LG V20
ל-V20 מערכת שבבים מדגם סנאפדראגון 820 של קוואלקום יחד עם המאיץ הגרפי אדרנו 530, אותם ראינו גם במכשירים מתחרים. למכשיר זיכרון ראם בנפח 4 גיגה בייט ורכיב אחסון פנימי 64 גיגה בייט. המכשיר כולל סוללת 3,200 מילי אמפר לשעה, הרחבה חיצונית באמצעות כרטיס זיכרון microSD, בעזרת הגב המתפרק הניתן לשליפה והחלפה וטעינה מהירה מדור 3 של קוואלקום.

LG V20
ה-V20 עלול להיות קצת מורכב עבור המשתמשים הממוצעים, הוא מתאים יותר עבור משתמשים מתקדמים, בצילום תמונות סטילס ווידאו. בדומה ל-G5, בגב המכשיר נמצא מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים נפרדים, האחד ברזולוציית 16 מגה פיקסל הכולל מייצב תמונה אופטי ומפתח צמצם f/1.8, השני ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם זווית רחבה של 135 מעלות. זאת ועוד, נמצא במערך זה פלאש LED כפול, פוקוס לייזר, מנגנון זיהוי פאזה עבור הפוקוס האוטומטי ומצב ידני עם התאמות מצלמה פשוטות, עבור שליטה רבה יותר במצלמה. בחזית המכשיר נמצאת מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה למדי. Steady Record 2.0 מאפשרת לכם ללכוד תוכן וידאו באופן חד וחלק, ללא תלות בנסיבות, באמצעות מזעור רעד יד בלתי רצוני. 3 מיקרופונים (Acoustic Overload Point) או בקיצור AOP, יאפשרו לכם להקליט סצנות רועשות באירועי ספורט, מבלי שקולות האוהדים המריעים יעוותו את הצליל. ביכולתכם לשמור רגעים אלו בתבנית שמע ללא איבוד נתונים באמצעות הקלטת Hi-Fi. הקלטת סרטוני וידאו במצב 'וידאו ידני' והתאמה אישית של הצליל, מאפשרת להסיר רעשים ולהגביר את פס הקול של אותם רגעים מיוחדים. 

LG V20
ה-V20 הוא מכשיר המולטימדיה של LG, מערך האודיו שלו מציע 4 ממירים מדיגיטל לאנלוגי Quad DAC, הוא מבוסס על שבב ESS SABRE ES9218, ב-32 ביט, שמספק צליל נקי וצלול, על ידי ביטול רעשי הסביבה. זאת ועוד, השמע במכשיר ה-V20 מכוונן על ידי חברת Olufsen&Bang הדנית ועובר מבעד לאזניותPLAY B&O, שעוצבו במיוחד לספק חווית צליל זו. תוכלו ליהנות מאיכותיות המוזיקה האמיתיות רק באמצעות אוזניות, מכיוון שהמכשיר עצמו מגיע עם רמקול יחיד הממוקם בחלקו התחתון.

LG V20
ל-V20 שקע סנכרון וטעינה USB Type-C וסורק טביעת אצבע בגב המכשיר, הוא מגיע מהקופסה עם מערכת הפעלה אנדרואיד נוגט 7 יחד עם ממשק המשתמש המעודכן +UX 5.0. לאנדרואיד 7 מספר שיפורים כמו היישום החדש - "Apps Google In" המאפשר חיפוש בתוך היישומים המותקנים במכשיר והמציג את התוצאות במסך אחד.

מידותיו של המכשיר עומדות על: רוחב 78.1 מ"מ, גובה 159.7 מ"מ, עובי 7.6 מ"מ ומשקלו 174 גרם (קל ב-22 גרם), הוא נמכר בצבעים: טיטניום, כסף וורוד. 

זיו קוריצקי LG V20
LG V20
LG V20
LG V20 מצלמה

מעבר לתגובות בפורום