סיכום אירוע השקת טלוויזיות פנסוניק החדשות

dtown
21-09-2016 22:00

סיכום אירוע השקת טלוויזיות פנסוניק החדשות עם צוות יורוקום והחנות פיוצ'ר: למדנו על סדרות הדגל DX700 / DX900 עם מרחב הצבעים החדש, מצב HDR ועוצמת הארה מרשימה, חבר הפורום אבי צור אף זכה בטלוויזית 58" מסדרת 4K Pro.

הטלוויזיות החדשות של פנסוניק הגיעו לישראל וכמו תמיד, התכנסנו לאירוע השקת הדגמים החדשים – סדרות DX   ובראשן מסך הדגל DX900    .

את פני החברים, קיבל באופן לבבי צוות חנות פיוצ'ר – בראשו דור שהתרוצץ ודאג שהכל יעמוד במקום.

התחלנו - כמובן, בקייטרינג טעים ועל בטן מלאה שוחחנו האחד עם השני – חברים שרגילים להפגש כל יום כמעט בפורומים של האתר ומדי פעם מתראים פנים אל מול פנים באירועים.

את הערב פתח בכמה מילות ברכה דור קובלסקי (הבעלים והמנהל של Future    ), אחריו עלה גיא אלוביץ' – סמנכ"ל יורוקום וביחד עם רז והצוות הרמנו כוסית לכבוד השנה החדשה.

דור קובלסקי - חנות Future
גיא אלוביץ' יורוקום
מסך טלוויזיה

ליאור קורן – העורך הראשי של אתר DTOWN עלה להסביר על מאפייני התמונה בטלוויזיות החדשות והחזרה המבורכת השנה (בעולם המסכים) לנושא איכות התמונה בסעיפים של שחור, לבן ושאר צבעי הקשת ומרחב הצבעים.

ליאור קורן

מנהל תחום האלקטרוניקה ביורוקום – גיא בועזי העביר מצגת מקיפה על טלוויזיות פנסוניק החדשות עם דגש על הסדרות הבכירות DX700 ו- DX900. מסך הדגל מציע מנגנון תאורה יחודי – תאורת לד אחורית המחולקת ל-512 אזורים שונים אשר משנים את עוצמת התאורה בהתאם למה שמוצג על אותו אזור. כך אפשר לקבל שחור מוחלט ואור לבן בוהק בו זמנית על אזורים שונים בתמונה.

גיא בועזי יורוקום פנסוניק
גיא בועזי יורוקום פנסוניק
גיא בועזי יורוקום פנסוניק

המסך החדש גם מציג עוצמת תאורה של יותר מ- 1000nits, זאת לצד מרחב צבעים רחב בתקן DCI-P3.

טלוויזיה פנסוניק DX900
טלוויזיה פנסוניק DX900

הגרלת מסך TH-58DX700 בגודל 58" ומחיר רשמי של 10,000 ש"ח היה הפרס הנוצץ בהגרלת הערב. חברי הפורום נדרשו למלא שאלונים ורק מי שענה נכון השתתף בהגרלה. התשובות הנכונות היו: שנת יסוד חברת פנסוניק = 1918, עוצמת התאורה המקסימלית בדגם DX900 היא 1000nits, קצב הרענון במסך DX900 הוא 3000 הרץ, סדרת DX900 נושאת את תקן UHD PREMIUM ולמסכים עם HEXA CHROMA מציעים 6 צבעי יסוד לתמונה.

גיא אלוביץ' יורוקום
גיא אלוביץ' דור קובלסקי

מבין העונים נכונה, לאחר כמה דקות של מתח, חבר האתר אבי צור avizur קם בהפתעה לשמע הקריאה בשמו והוא זכה במסך שווה בהחלט באריזת הפתעה!

הגרלת מסך טלוויזיה פנסוניק TH-58DX700
הגרלת מסך טלוויזיה פנסוניק TH-58DX700
גם החציל נראה כל כך צבעוני ויפה על מסך הפנסוניק:

מסך פנסוניק
ליאור קורן רז אלוביץ'
תודה רבה לצוות יורוקום פנסוניק ולצוות החנות פיוצ'ר (Future) על ארגון האירוע. תודה לאלי כרמי על הצילום ותודה כמובן לחברי האתר שהגיעו, נתראה באירועים הבאים!

מעבר לתגובות בפורום