LG V20 הוכרז, עם דגש על איכות וידאו ואודיו

ליאור קורן
07-09-2016 09:08

LG V20 מוכרז, עם משקל קל בהרבה בהשוואה לקודמו V10 ועם דגש מיוחד על צילום וידאו (כולל מנגנון יצוב רעידות ועקיבה אחר אובייקטים נעים) וגם אודיו עם ממיר DAC מתקדם שעושה המרה איכותית מאות דיגיטלי לאנלוגי.


הסמארטפון החדש V20 של V10 הוכרז הבוקר (שעון ישראל) בסן פרנסיסקו כשהוא מושך תשומת לב, במיוחד כאשר מועד האירוע הוא יום לפני הכרזת אפל על אייפון 7. דגם ה-LG V10 הקודם הציע שלדת פלדה וגוף חזק במיוחד, אם כי מאסיבי גם בעיצוב שלו. ה- V20 מציע הפעם גוף אלומיניום קל יותר בכ-50 גרם, אך לפי הצהרת החברה נעשה שימוש באלומיניום המיועד לתעשיית מטוסים וסירות כך שהוא אמור להיות גם חזק יחסית.

מנגנון צילום משוכלל במיוחד

להבדיל מסמארטפון ה- LG G5, אין כאן מובנה מודולרי וה"חברים" של LG כבר לא יבואו לידי ביטוי כאן. לשמחת מעריצי LG, הסוללה ניתנת להחלפה והגב פריק על מנת לאפשר זאת. לעומת זאת, צמד המצלמות בגב כן זהה לזה של ה-G5, עם מצלמה אחת ברזולוציית 16 מגה פיקסל ואחת נוספת בזווית רחבה במיוחד עם 8 מגה פיקסל. מקדימה נמצאת מצלמת הסלפי המאפשרת ללכוד תמונות בזווית רגילה או רחבה ברזולוציית 5 מגה פיקסל. ה- V20 מציע לראשונה בטלפונים מערכת יצוב רעידות משוכללת במיוחד אשר מבוססת על ג'יירוסקופ פנימי בטלפון ומסוגלת לעקוב באופן מדוייק יחסית אחרי עצם נע (כמו ילד רץ), ממש כמו אפקט של גימבל (אם כי נצטרך לבדוק את הביצועים בפועל כמובן). כמו כן, בזמן צילום וידאו, גם הקלטת האודיו מתקדמת במיוחד ומסוגלת להקליט אות בלתי דחוס באיכות 48kHz/24bit גם בתנאי קיצוניים יחסית של הופעה חיה, עד לרמת 132dB ללא פגיעה באיכות הצליל. ממשק הקלטה משוכלל במכשיר מאפשר לשלוט באופן מדוייק ולהחליט מה למשל להגביר בהקלטה.

LG V20
אודיו
לשמחת האודיופילים, חברת LG שמה דגש על איכות האודיו במכשיר, עם הטמעה של רכיב DAC מתקדם ומערכת ווליום בעלת 75 מדרגות, תמיכה בניגון פורמטי קבצי אודיו בלתי דחוסים והטלפון מגיע עם אוזניות B&O בחלק מהשווקים בהם ימכר בעולם. דגם רכיב ה-DAC המדוייק הוא ES9218 שהוכרז גם הוא ע"י היצרנית ESS בסמוך להודעה על ה- V20. הוא מציע תמיכה באיכות אודיו מרשימה של עד 384kHz/32bit, כולל אפילו תמיכה בקבצי DSD512.


אנדרואיד 7

ה- LG V20 מגיע עם מעבד סנאפדרגון 820 מרובע ליבות אותו ראינו גם במכשירי דגל מתחרים עם זיכרון 4GB ונפח אחסון בגרסאות שונות עד 64GB עם אפשרות הרחבה עם כרטיס זיכרון מיקדו SD, מסך המכשיר זהה לקודמו, בגודל 5.7", רזולוציית 2560x1440 פיקסלים. המסך המשני שמופיע כפס מעל המסך הראשי, ארוך יותר כעת והבהירות שלו הוכפלה. הסוללה מציעה קיבולת מעט גדולה יותר עם 3,200mAh, מחבר USB-C ותמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה QuickCharge 3.0. המכשיר הוא הראשון מחוץ לסדרת נקסוס שמגיע עם אנדרואיד 7 נוגט החדשה.
LG V20 ימכר בצבעים של ורוד, כסוף וטיטניום תחילת מכירה בארה"ב בסוף חודש זה, מחיר רשמי עדיין לא פורסם.

מעבר לתגובות בפורום