BOSE - הושקו מוצרי האודיו החדשים בישראל

ליאור קורן
20-07-2016 12:56

ניופאן משיקה את קו המוצרים החדש של חברת BOSE עם אוזניות הדגל QC35 - אלחוטיות ועם מנגנון ביטול רעשים, כמו גם אוזניות ספורט אלחוטיות SoundSport, מקרני קול ומערכות אלחוטיות.

ניופאן משיקה בישראל את קו מוצרי האודיו החדשים של המותג BOSE, הכוללים מקרני קול מדגמי SoundTouch, רמקולים אלחוטיים וכמובן דגמי אוזניות עם סינון רעשים וקישוריות אלחוטית – בראש עומד דגם הדגל QC 35.

אוזניות QC35

אוזניות ה- QuietComfort 35 מחלפיות את דגם ה- QC25, מוותרות על הכבל ומעתה הן אלחוטיות. משקלן עומד על 310 גרם והן מגיעות בגימור שחור וכסוף. יש אפליקציית שליטה מהסמארטפון, כאמור, הן אלחוטיות עם קישוריות בלוטות' וגולת הכותרת היא מנגנון סינון רעשים אקטיבי שהפך לסימן הכר של  BOSEבמרוצת השנים. המיקרופון וכפתורי הבקרה מובנים בצד האוזניות לשליטה בסמארטפון. המיקרופון הוא כפול עם מנגנון סינון רעשים שאמור לאפשר ניהול שיחה גם בסביבה לא שקטה וברוח חזקה.

BOSE QC35
האוזניות פועלות על סוללת ליתיום-יון ולטענת היצרן ניתן להאזין בכל מחזור טעינה עד 20  שעות. יש גם הטענה מהירה:  15דקות מספיקות ל- 2.5 שעות האזנה.

מחיר ה- QC35 אינו זול בישראל: 2,400 שקלים לעומת 350 אירו באירופה ו-350 דולר בארה"ב.

אגב, לאוזניות QC25 הקודמות, יש גרסה עיצובית בצבעי קבוצת הכדורסל הישראלית מכבי תל אביב. ניופאן קיבלה אישור מיוחד מהייצרן להציע את האוזניות בצבע לא שגרתי.

BOSE QC25

אוזניות ספורט אלחוטיות

אזניות SoundSport מציעות מתאמי סיליקון להם קוראת החברה בשם StayHear לשמירה על נוחות ואחיזה בתוך האוזן גם בפעילות ספורטיבית נמרצת ביותר. אוזניות SoundSport עמידות בפני זיעה, הן אלחוטיות ומאפשרות שיוך בלוטות' אוטומטי באמצעות מגע בין האוזניות לטלפון (תומך NFC) וסוללה נטענת המספיקה לכ- 6 שעות פעילות ותומכת גם בהטענה מהירה, כאשר הטענה של 15 דקות המספיקה לכ-2 שעות עבודה. מחיר בישראל: 900 שקלים.
מערכות קול אלחוטיות ומקרני קול

BOSE SoundSport
בנוסף, הציגה ניופאן את מערכות הקול האלחוטיות לבית של BOSE מדגמי SoundTouch 10/20/30. המערכות מציעות בלוטות' ו-Wi-Fi, מובנית ביחידה אחת להשמעת מוסיקה בלחיצת כפתור. המערכת בנויה להזרים מוזיקה מכל מקור מוזיקה הנגיש באופן אלחוטי ברחבי הבית ישירות מהמקור החל מספריית המוזיקה המאוחסנת במחשב ועד לשידורי רדיו באינטרנט. מחיר החל מ-1400 ₪.

SoundTouch 10/20/30
SoundTouch 10/20/30
ירון צפדיה, סמנכ"ל שיווק וסחר של ניופאן מציין כי "השנה, קיבלה חברת ניופאן את הפרס השנתי על היותה במקום הראשון בעולם עם מותג האודיו BOSE כבעל הצמיחה הגדול ביותר מתוך כ-150 מדינות מכל רחבי העולם".

מעבר לתגובות בפורום