LG תפעיל שירות תיקונים לטלפונים ";עד הבית";

dtown
13-07-2016 11:39

יבואנית מכשירי הסלולאר של LG - רונלייט ביחד עם LG ישראל השיקו שירות תיקונים במסגרת אחריות יצרן בבית הלקוח.

LG ישראל ורונלייט דיגיטל היבואנית של  LG Mobile בישראל השיקו באופן רשמי את שירות "טכנאי עד הבית". השירות מושק בעקבות פיילוט מוצלח שהחל לפני למעלה מחודש ימים במסגרתו 10 טכנאים העניקו שירות ללקוחות המתגוררים באזור המרכז וללא עלות. כעת, הוחלט להשיק את השירות באופן רשמי ולהרחיבו לכל חלקי הארץ.

לטובת כך גוייסו עשרות טכנאים נוספים וכן עשרות נציגי שירות לשם  הקמת מוקד טלפוני ייעודי . צוות "שירות עד הבית" מונה כ-50 טכנאים אשר הוכשרו להעניק שירות מקצועי ומיידי בבית הלקוח. באחריות צוות השירות במוקד לטפל בפניות הלקוחות, לצוות טכנאים ולוודא שכל לקוח שפונה למוקד, יזכה לביקור טכנאי בתוך 24 שעות בלבד מרגע פנייתו.

שירות טכנאי עד הבית יפעל במקביל ל- 15 נקודות השירות של LG ורונלייט שפרושות ברחבי הארץ. מוקד השירות להזמנת הטכנאי יפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-17:00. השירות מיועד ללקוחות שרכשו את המכשיר ביבוא רשמי באמצעות רונלייט דיגיטל למכשירים כמו LG G4 / G5 ואחרים. שירות התיקונים ניתן בחינם במסגרת אחריות יצרן ולא במקרה של נזק לקוח או מחוץ לתקופת האחריות. מי שרכש את המכשיר שלא באמצעות היבואן הרשמי יוכל גם ליהנות משירות זה בתשלום.

LG שירות טכנאי עד הבית

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל ציין כי "אנו מבינים כי הזמן של הלקוח יקר וכי בעת הצורך הגעה לנקודת שירות, גם אם היא ממוקמת במקום מרכזי, גוזלת זמן . לשם כך החלטנו לפני למעלה מחודש לצאת בפיילוט ותוך פרק זמן קצר למדנו מהלקוחות כמה השירות משמעותי עבורם ומהווה ערך מוסף חשוב. השקענו משאבים רבים בשבועות האחרונים, הן לטובת גיוס כוח אדם מתאים והכשרתו, והן מבחינת הקמת צוות טלפוני ייעודי שיוכל לטפל ולנהל את פניות הלקוחות בצורה הטובה ביותר. אין לי ספק כי מדובר בפריצת דרך בתחום השירות בישראל וזה יאפשר ללקוחות שלנו ליהנות משירות אישי, בביתם וללא כל עלות".

מעבר לתגובות בפורום