הושקו טלוויזיות 2016 החדשות של סמסונג

liorkoren
05-07-2016 16:49

סמסונג משיקה בישראל את סדרת הטלוויזיות החדשה, בראשה טלוויזיית 88״ מדגם KS9800. הדגש השנה מושם על טכניקת HDR לטווח דינמי מורחב בתמונה, מרחב צבע גדול יותר ועיבוי מערך האפליקציות בטלוויזיה החכמה.


סמסונג משיקה היום בישראל 30 דגמי 2016 חדשים ב-10 סדרות, מתוכן שבע סדרות עם דגמי UHD 4K - ארבע סדרות פרימיום SUHD (סדרות KS) בשבעה גדלים ושש סדרות Curved (מסכים קעורים) ברזולוציות UHD או Full HD.


סמסונג KS9500
ספינת הדגל מגיעה בגודל מכובד בהחלט של 88״, זהו דגם KS9800 אשר מציע מנגנון תאורת לד בגב המסך עם עימעום מקומי במחיר לצרכן של 117,00 ש״ח ״בלבד״. מתחתיה עומדת סדרת KS9500 המיועדת למי שרוצה ביצועים אבל בגדלים יותר קונבנציונלים כמו 55״-65״ או 77״. נציגי סמסונג אף סיפרו כי ישנו גידול של 65% במכירות גדלי 55״ ומעלה.


קובי בש מסמסונג עם KS9800
השנה, רף הכניסה לדגמי Curved עומד על 3,990 ש״ח לגודל 40״ וגם מי שמעוניין בתמונת UHD יוכל לרכוש מסך שטוח בגודל 40״ גם ב- 3,990 ש״ח.


טכניקת ה-HDR (טווח דינמי בתמונה) נכנס לכל דגמי 4K החל מדגם הכניסה, מצד שני, תלת מימד ״מת״ ואין גם מצלמות מובנות (בגלל חשש לפגיעה בפרטיות?) ואין גם אבולושן קיט יותר או שליטה בעזרת תנועות ידיים אלא רק שליטה בעזרת פקודות קוליות והשלט הרחוק כמובן. סדרות הפרימיום כוללות הכנה פנימית לסטנדרט IOT HUB (״אינטרנט של הדברים״ לחיבור חכם של מכשירים שונים בבית) ובשאר הדגמים, ניתן יהיה לחבר דונגל USB לאותה מטרה.

סמסונג KS9500 HDR
ראינו גם כי אפליקציית נטפליקס מתחילה להציג תכני HDR, למשל את סדרת מרקו פולו בפרקים חדשים.


נטפליקס מרקו פולו

דגמי SUHD, מגיעים עם טכנולוגיית ה- Quantum Dot עם טווח צבע רחב וציפוי צבע ננו פוספורי קדמי שסמסונג טוענת כי יחודי לדגמיה, זאת בצוותא עם פאנל 10 ביט. סמסונג שמה דגש על עוצמת הארה חזקה במיוחד בדגמי SUHD שעומדת על 1000 ניט. החברה טיפלה גם בציפוי הקדמי של המסך וצמצמה ב-20% את רמת ההשתקפויות.

חן הראל עם סמסונג KS9500
מערכת ההפעלה בדגמים החדשים ממשיכה להיות Tizen של סמסונג, עם כמה שיפורי ממשק ואפשרות להגדרה אישית של סדר האייקונים וקיצורי הדרך בפס המידע התחתון. המסכים, מתממשקים השנה לממירים של יס והוט באופן מלא דרך מחבר ה-HDMI מהממיר לטלוויזיה ואפליקציית Smart View 2 למיועדת לשיתוף תכנים ושליטה על המסך מסמארטפונים של אייפון או אנדרואיד, כאשר אפשר לחבר כמה מכשירים במקביל.


סמסונג KS9500
אנשי סמסונג ישראל מצהירים כי ישנם בכל חודש 110,000 משתמשים יחודיים פעילים ב- Smart Hub בכל חודש. באירוע ההשקה, הודגמו כמה אפליקציות ישראליות, כגון אפליקציית ספורט 1 מבית צ׳רלטון, חינמית המציגה תקצירי משחקי כדורגל, כדורסל וענפים אחרים, עד לאיכות HD. משלל ליגות שונות בעולם. גם אפליקציית ONE1 עברה שדרוג, היא מציגה כתבות מהאתר, תוצאות משחקים וכמובן שלל קטעי וידאו. אפליקציית Megogo מיועדת לדוברי רוסית, בתשלום מציעה עשרות ערוצי Live ותכנים נוספים באיכות HD ואפילו כמה תכני 4K. בחודש הראשון הוא להתנסות במחיר 1 ש״ח ולאחר מכן עלות של 40 ש״ח לחודש. שירות המשחקים GameFly מציע חבילת משפחה עם 30 משחקים, עלות 24.90 ש״ח לחודש וחבילת גיימרים עולה 29.90 ש״ח עם משחקים כמו Saint Row IV.

הודעה לעיתונות רשמית של סמסונג:

״סמסונג אלקטרוניקס ישראל מציגה את סדרת הטלוויזיות החדשה K, סדרת הטלוויזיות המתקדמת ביותר של הענקית הקוריאנית.
טלוויזיות ה-SUHD מסדרה K (2016) של סמסונג, סדרת המסכים הקעורים הראשונים בעולם ללא מסגרת, מציעות את איכות התמונה הגבוהה ביותר וללא מתחרים. סמסונג מציגה את ה-Quantum dot display המעניקה צבעוניות תמונה יוצאת מהכלל, מסך קעור המאפשר צפייה מושלמת מכל זווית ואת חוויית המשתמש המתקדמת ביותר המאפשרת לצרכן להגיע לכל התוכן הבידורי בקלות ובפשטות.
סדרת הטלוויזיות החדשה עם Quantum dot display בתצורת bit 10 הינה סדרת מסכי הטלוויזיה היחידה בעולם ללא תכולת קדמיום המפיקה איכות תמונה מציאותית לחלוטין עם בהירות נאמנה למקור, ניגודיות ואיכות צבעים הטובים ביותר שסמסונג הציעה אי פעם.
מסקר* שערכה סמסונג, עלה כי 85% מהצרכנים צופים בטלוויזיה בחדר מואר, בעוד כ-15% מדווחים שהם צופים בטלוויזיה בחשיכה מוחלטת. לשם כך עיצבה החברה את קו הטלוויזיות החדש באופן שיספק חוויית צפייה אופטימלית גם באור יום.
הטלוויזיות החדשות מסדרת SUHD מגיעות עם יכולת לספק חוויית HDR (High Dynamic Range) איכותית ברמת בהירות נאמנה למקור של/cdm²  1000Nit, ולהשיג רמת ניגודיות גבוהה יותר בין תמונות בהירות וכהות. טכנולוגיית Ultra-Black החדשה סופגת את האור הטבעי, מפחיתה באופן משמעותי את השתקפות האור ובכך משפרת עוד יותר את איכות התמונה.

מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "אנו גאים להציג בישראל את סדרת טלוויזיות SUHD הקעורות והדקות, המייצגת את ההתמקדות שלנו בחדשנות החשובה ביותר לצרכנים ומספקת את איכות התמונה הטובה ביותר לבית, תוך הקפדה עילאית לא רק על איכות הצפייה בכל שעות היממה, אלא גם על עיצוב מרהיב ונקי. סדרת המסכים מייצגת את ערך החדשנות, המוביל את אסטרטגיית הפעילות של סמסונג לצד מענה אמיתי ומיטבי לצרכי הלקוח."
קובי בש, מנהל חטיבת אלקטרוניקה צרכנית בסמסונג אלקטרוניקס ישראל: "סדרת הטלוויזיות הקעורות הדקות של סמסונג מביאה בשורה של ממש בשוק הטלוויזיות. נוסף על היתרונות הרבים שהטלוויזיה החכמה של סמסונג מביאה עימה, חתמנו בישראל על שיתופי פעולה תוכניים שיאפשרו לצופה הישראלי ליהנות ממגוון עשיר יותר של תכנים עדכניים. בין האפליקציות החדשות אפשר למצוא את ערוצי הספורט המובילים צ'רלטון ו-One עם מבחר עשיר של תקצירי ספורט מהארץ ומהעולם, וכן את אפליקציית MeGoGo הכוללת מגוון ערוצים בשידור חי ו-VOD לקהל דוברי הרוסית. אני משוכנע שהשילוב ההרמוני בין הטלוויזיה המתקדמת והיפה ביותר בשוק לבין זמינותם של תכנים מבוקשים יוצר נוסחה מנצחת שתגיע לכל בית בישראל."
*הסקר בוצע בארה"ב

עיצוב של 360 מעלות לחוויית צפייה עוטפת ומלאה
שלוש שנים מאז שהשיקה את טלוויזיות ה-UHD הקעורות הראשונות בעולם, סמסונג עיצבה טלוויזיה קעורה עם מסך נטול מסגרת, דגם KS9500 SUHD המעניק חוויית צפייה ייחודית עוטפת מתמיד. ללא המסגרת המשמשת כגבול בין הצג לסביבה, תשומת הלב של הצופה מתמקדת אך ורק בדברים החשובים ביותר, כלומר בתוכן שעל המסך. בהתאם לתפיסת העיצוב שלה, סמסונג שאפה לנטרל את כל האלמנטים המיותרים ואפילו הסירה את הברגים מצידה האחורי של הטלוויזיה על מנת ליצור מוצר אלגנטי ויפהפה מכל זווית.
עם מערכת ההפעלה Tizen, קו טלוויזיות ה- SUHDשל סמסונג ל-2016 מקל על הצרכנים לגלות ולהגיע לתוכן ולשירותים האהובים עליהם, החל בשידורי טלוויזיה וסרטים וכלה במשחקים, הכל במקום אחד.

תכונות חכמות
 -    Smart Hub Tizen - הממשק החכם החדש מהיר יותר הודות למעבד מרובע ליבות עוצמתי ונועד להעניק למשתמשים גישה נוחה לכל התוכן האהוב עליהם במקום אחד, הכולל ערוצי טלוויזיה עם אפשרות הקלטה מתוזמנת, מגוון רחב של אפליקציות VOD, סרטים, סדרות, תקצירי ספורט, תכנים באיכות Full HD ו-4K במבחר שפות, משחקים עם גרפיקה מתקדמת ועוד.
 -    Eden- ממשק ה-Smart TV החדש כולל תפריט מועדפים המופיע על מסך הבית של הטלוויזיה החכמה ומאפשר למשתמשים להגיע לתוכניות האהובות עליהם מיד עם הדלקת הטלוויזיה.
 -    משחקים ללא קונסולה – הצרכנים יכולים ליהנות מחוויית המשחק המציאותית ביותר על גבי מסך גדול ללא צורך בקונסולה. עשרות משחקי פעולה, ספורט, מירוצים ומשחקי ילדים עם גרפיקה מתקדמת, זמינים בשירות המשחקים המקוון GameFly הישר לטלוויזיות החכמות בפאנל המשחקים של סמסונג. השירות מתעדכן באופן שוטף וניתן לגלות משחקים חדשים ומרתקים, בהם ניתן לשחק באמצעות מגוון רחב של בקרי משחק הנתמכים על-ידי שירות המשחקים.
 -    שלט ארגונומי חכם (לומד) – השלט החכם בטלוויזיה החכמה החדשה של סמסונג מבטל את הצורך בשימוש במספר רב של שלטים, מאחר שהטלוויזיה מזהה אוטומטית את סוג המכשיר המחובר לטלוויזיה כגון ממיר, קונסולת המשחקים, מערכת הקולנוע הביתית ועוד. כך יכולים המשתמשים לשלוט בכל ההתקנים החיצוניים באמצעות השלט הרחוק החכם וללא צורך בהגדרות מסובכות.
 -    אפליקציית Smart View –האפליקציה עברה התאמה לדגמי 2016 ומאפשרת שליטה מלאה בממשק החכם. בשלט הייעודי הזמין באפליקציה, המשתמש יוכל להחליק את האצבע על גבי ה-TouchPad למעבר נוח בין אפליקציות ותפריטים. בעת הגלישה בדפדפן ה-TouchPad הופך לסמן עכבר ומאפשר גלישה חלקה ונעימה, כולל מקלדת להקלדה בשלל שפות הישר מהסמארטפון. 
האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשתף מיידית עם בני המשפחה את התוכן האהוב שבסמארטפון כגון סרטים, תמונות ומוסיקה עם ממשק אינטואיטיבי ופשוט לשימוש, למשל ניתן להאזין למוזיקה דרך האפליקציה גם כאשר המסך כבוי ועדיין לשלוט על הווליום באמצעות הסמארטפון. 
האפליקציה המשודרגת זמינה ותומכת כיום הן במכשירי סמסונג גלקסי והן במכשירי אנדרואיד ו-iOS, כמו גם במחשבים אישיים.

סמליין, היבואנית הרשמית של טלוויזיות סמסונג בישראל, תשווק השנה ארבע סדרות חדשות בקטגוריית SUHD: דגמי 
KS9800, KS9500, KS8000, KS8500
הדגמים בכל הסדרות מגיעים במגוון גדלים:49" 55" 60" 65" 75" 78" 88". בנוסף, ישווקו סדרות UHD נוספות מסדרת K החדשה עם תמיכה בטכנולוגיית HDR המתקדמת, החל מגודל "40 מסדרה KU7000 ובמחיר מומלץ החל מ- 3,990 ש"ח בלבד״.

מעבר לתגובות בפורום