Connect 2016 - ועידת המדיה לוידאו ודיגיטל

dtown
14-06-2016 18:56

ועידת Connect 2016 המקצועית לאנשי וידאו ודיגיטל תעסוק ביכולת להמחיז סיפור והרצאות בנושאי עריכה ואפקטים.

הועידה השנה היא פרי מיזם משותף של שלושת גופי תוכן מקצועיים, תעשיה.קום, אתר AV ו-SternFX. המטרה היא ליצור חיבור בין כנס הוידאו המקצועי input, כנס התוכן והדיגיטל, תעשיה ללא גבולות, סדנאות תוכן מקצועיות ותערוכת ציוד ושרותים. האירוע יתקיים בתאריכים 29-30 ביוני 2016 בסינמטק תל אביב.

תוכן הועידה

היום הראשון

היום הראשון של הועידה, ב-29.6 מורכב ממושב בוקר בנושא "נתקן את זה בפוסט": עשר הרצאות קצרות בתחומי הפקת פוסט, פרומואים, עיצוב למסך, פתיחים, עריכת פסקול וסאונד, תלת מימד, צילום 360 מעלות ועוד. מושב הצהריים הוא של "תעשיה ללא גבולות", ובו ידובר על כל ההיבטים של היכולת לספר סיפור - Storytelling. המושב הזה מתאים לאנשי תוכן באתרים, לאנשי מוצר וליוצרים מכל התחומים ואף נותן כלים מעולים לאנשי ניהול לקוחות ומכירות. ההרצאות ביום הראשון של הועידה הן קצרות, ממוקדות מאד (בסגנון TED) ומציעות טעימה מתחומים רבים בנושא.

היום השני

ב-30 ביוני יהיו סדנאות מקצועיות בסימן ״דמוקרטיזציה של תחום הוידאו המקצועי״ לאנשי אפקטים, פוסט והפקה בנושאי צילום, רחפנים, הפקה, סאונד, תיקוני צבע, עריכת וידאו, מושן גרפיקס, עיצוב גרפי, אפקטים ויזואלים, תלת ממד, קומפוזיטינג ועוד.

בנוסף, הועידה כוללת יריד תעסוקה לתחום התוכן וההפקה, תערוכה מקצועית, בירה חופשית וכיבוד קל. במקום יוגרלו גם פרסים שונים, לדוגמה: חמישה מינויים שנתיים לכל התוכנות בענן היצירתי של Adobe. האירוע מתאפיין באווירת פסטיבל טכנולוגי ומורכב מקהל של יוצרים, אנשי טלויזיה וקולנוע עם הידיים על המצלמה ועל מערכת העריכה.

השנה ניתן לרכוש כרטיס לכל הכנס במחיר מוזל. הכרטיס מקנה כניסה לכל ההרצאות והאירועים במתחם ומאפשר מעבר חופשי בין החדרים במהלך ימי הכנס.

לפרטים נוספים: אתר Connect

מעבר לתגובות בפורום