אסוס מציגה סמארטפונים Zenfone 3 וגם רובוט ביתי

dtown
30-05-2016 19:20

חברת אסוס משיקה שלושה סמארטפונים חדשים מסדרת זנפון 3 עם עיצוב דומה לאייפון וסוללות גדולות, כמו גם רובוט ביתי חדש - Zenbo שמסתובב בבית, משמיע תזכורות, מוזיקה ומארח חברה לילדים.

סמארטפונים – Zenfone 3

במהלך אירוע קומפיוטקס 2016 חשפה היום החברה הטיוואנית – ASUS, את הדור הבא של הסמארטפונים מתוצרתה - סדרת Zenfone 3 (זנפון). סדרה זו תכלול שלושה דגמים חדשים: Zenfone 3 ,Zenfone 3 Deluxe ו- Zenfone 3 Ultra. שלושתם יביאו עימם שינויי עיצוב משמעותיים ושיפורי ביצועים ביחס לדור הקודם.


סדרת זנפון 3 מעוצבת באופן שמזכיר מאוד את אייפון 6 ותגיע בשלל צבעים "יוקרתיים". דגמי זנפון 3 דלוקס ואולטרה עשויים משלדת אלומיניום אחידה (לטענת החברה הם הדגמים הראשונים המיוצרים בשיטה זו), עם אנטנה מוסתרת.


ASUS Zenfone 3
הסמארטפונים החדשים מצוידים במעבד מבית קוואלקום וזיכרון בנפח 4GB RAM, כאשר דגם הדלוקס מציע עד 6GB. הזנפון 3 עם מחיר רשמי של 250 דולר יגיע בגודל 5.5 אינץ’, עם מעבד סנפדרגון 625 ומצלמות בעלות חיישנים עם 16MP\8MP, הזנפון 3 דלוקס מגיע עם מעבד סנפדרגון 820 וגודל מסך של 5.7 אינץ' (מחיר 500$) והזנפון 3 אולטרה בגודל 6.8 אינץ' ותג מחיר של 480$. דגמי האולטרה והדלוקס, מצוידים במצלמות 23MP\8MP.


קיבולת סוללה: זנפון 3 וזנפון 3 דלוקס מצוידים בסוללה של 3000mAh וזנפון 3 אולטרה מצויד בסוללה של 4600mAh. בדגם האולטרה והדלוקס ניתן אף לבצע טעינה מהירה (עד פי שלושה) ודגם האולטרה יכול לשמש כסוללה חיצונית להטענת מכשירים אחרים. בדגם האולטרה נמצאת המצלמה, הפלאש ה-LED ופוקוס הלייזר האוטומטי בחלקו השמאלי העליון, בעוד בשאר הדגמים ימצא המערך במרכז גבו של המכשיר. בגב המכשירים החדשים ישנו כפתור, שישמש כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, להגברת רמת אבטחת המכשיר.

ASUS Zenfone 3

רובוט זנבו

בין ההכרזות אפשר היה לראות על הבמה גם רובוט ביתי חדש - ASUS Zenbo. הוא נועד לספק סיוע בבית, כגון תזכורות של מידע חשוב, זמני פגישות, מתן תרופות, קריאה לפעילות גופנית ועוד. הרובוט החדש של ASUS גם מפקח בבית במצבי חרום, כגון מתן תגובה לנפילות באמצעות ידוע של שאר בני המשפחה שמספרי הטלפון שלהם נמצאים אצלו בזיכרון. כאשר בני המשפחה מקבלים את ההודעה יש באפשרותם לשלוט מרחוק על Zenbo ולעבור להשתמש במצלמה המובנית, בכדי לבחון חזותית את מצב היקיר שזקוק לעזרה.

הרובוט מאפשר גם ביצוע שיחות וידאו, באמצעות מדיה חברתית, ביצוע קניות והורדת סרטים ותוכניות טלוויזיה - באמצעות פקודות קוליות מודרכות. רובוט Zenbo משמש גם כחבר למשחק כיף וחינוכי לילדים. הוא מספר סיפורים אינטראקטיביים ומשחק עמם במשחקי למידה, על מנת לעודד את היצירתיות שלהם ואת מיומנויות החשיבה הלוגיות.

ASUS Zenbo
ה- "זנבו" כולל מערכת סאונד סטריאו מובנית והוא יכול לנגן את השירים המועדפים על ילדי המשפחה ואף לרקוד עמם לצלילי המוזיקה, לספר להם סיפורים עם מגוון קולות משעשעים, תוך הצגת תמונות נלוות על המסך שלו ואף להרדים אותם בלילה.

רובוט Zenbo יכול להתחבר ולשלוט במכשירים ביתיים חכמים רבים, כולל אורות, טלוויזיות, מזגנים ועוד. בני הבית יכולים לצפות במסך המובנה שלו, בכדי לראות מבקרים בדלת ואז לפתוח אותה באמצעות פקודה קולית פשוטה. הוא יכול גם לעזור במטבח, לקרוא את המתכונים בקול רם ולתפקד כטיימר קולי.
באמצעות המצלמה המובנית שלו, הוא יכול להסתובב בבית ולשמר רגעים מיוחדים בחיי היומיום. גם כשבעלי הבית לא נמצאים הוא משמש גם כמצלמת אבטחה, באמצעות שימוש באפליקציית סמאטרפון, המאפשרת שליטה מרחוק, מכל מקום.


מחשבים ניידים

במהלך אירוע קומפיוטקס 2016 השיקה ענקית המחשוב והטכנולוגיה הטיוואנית – חברת ASUS, תחת הכותרת Zenvolution, מחשב נייד חדש מסדרת זנבוק - דגם UX390 ,(ZenBook Flip) UX560, ודגמי הטרנספורמר T303 ו- T303 PRO.

דגם UX390 מציע מסך בגודל 12.5 אינץ' ומצויד במעבד i7. עובי המחשב הנייד עומד על 11.9 מ"מ ומשקלו 910 גרם בלבד (!). המחשב יגיע בצבעים: כחול רויאל, ורוד זהב וגם אפור מינרל.

סדרה נוספת  שהושקה בתערוכה היא זנבוק פליפ (ZenBook Flip) מדגם UX560, עם מסך בגודל 15 אינץ', מצויד במעבד i5\i7 או מסך ברזולוציה של K4 בדגם עם המפרט היוקרתי יותר. ניתן לעבוד עם הלפטופ בארבעה מצבי עבודה שונים.

ASUS Zenbo

מחשב נייד נוסף של ASUS שהושק, הנו מסדרת ה- 2 in 1 PC T305 ו- T303 PRO שמגיע עם מסך 12.6 אינץ', מעבד אינטל Core- i במשקל של 795 גרם לדגם פרו ו- 695 גרם בלבד לדגם הרגיל. בשני הדגמים ניתן לעבוד במצב עבודה של מחשב נייד או של מחשב לוח (טאבלט).

מעבר לתגובות בפורום