חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

רמקולים במבחן - MARTEN Form Floor | אודיו וקולנוע ביתי | ביקורות | ראשי

רמקולים במבחן - MARTEN Form Floor

גודל אות: Decrease font Enlarge font
marten form - ביקורת רמקולים marten form - ביקורת רמקולים

זוג רמקולים MARTEN Form Floor עומד למבחן - כיצד מתנהגות יחידות וופרים קרמיות? מה המאפיינים של יחידה כזו ואיך הרמקולים עומדים במגוון סגנונות מוזיקה? ביקורת רמקולים.

לאחרונה יותר ויותר חובבים בישראל נחשפים לרמקולים קרמיים. לא מעט מהם מדווחים על כך ש״גילו את האור״ האודיופילי האמיתי. זה משום שרמקולים מבוססי קרמיקה חולקים מכנה משותף אחד עקרי - שקיפות ונקיון. וכמו שזה ממכר ומרשים מאוד, היכולות הללו יכולות להוות גם חסרון. 

ההיכרות שלי עם רמקולים מבוססי יחידות קרמיות היא גדולה. אני מחזיק באחד כזה ולפניו היה לי גם רמקול קרמי. לרמקולים הקרמיים התוודעתי בשנת 2010 ומאז אינני רואה את עצמי משתמש ברמקול שאינו חולק יחידה קשיחה וקלה. דגמי הרמקולים הקרמיים הנמכרים כיום בעולם שונים אחד מהשני אך מהצד השני דומים כל כך. 

ישנם כמה פרמטרים שמאפיינים מאוד רמקולים מבוססי יחידות קרמיות של אקוטון: 

- מהירות

- פירוט

- רזולוציה

- בס קצר ומדויק

- מיקרו דינמיקה

- שקיפות

עם זאת, ליחידות הקרמיות יש נטייה לבהירות מסויימת, הרמקולים רגישים מאוד לאלקטרוניקה שמשודכת אליהם, הם דורשים תשומת לב רבה בהעמדה וגם יקרים להחריד ברוב המוחלט של המקרים. עד לפני פחות משנה, הרמקול הקרמי הזול ביותר שהסתובב בישראל עלה 60,000 ש״ח. כיום חוקי המשחק השתנו כאשר יצרנית אחת, מכובדת בהחלט, החליטה ליצר רמקול מבוסס יחידה קרמית של אקוטון במחיר של כ-25,000 ש״ח. זה בעצם הרמקול הקרמי הרצפתי הזול ביותר שאני מכיר, האם הבשורה טובה גם באיכות הצליל? עוד מעט נגלה.

marten form - ביקורת רמקולים

אז מהי בעצם יחידה קרמית?

אחת מיצרניות היחידות (דרייברים) שנחשבות לטובות ביותר בעולם היא אקוטון. היצרנית הזו היא שפיתחה את הטופולוגיה הזו. המטרה היא לייצר יחידה שאינה מושפעת משינוי טמפרטורה, אינה רגישה ללחות והצליל שלה הוא בהחלט יחודי ומיוחד. הרבה מייחסים ליחידה הקרמית את הצליל היקר, ה"נוצץ" והאודיופילי. זה נכון בהחלט, אך מי שיודע כיצד להתמודד עם רמקולים "מפונקים" ידע להתמודד גם עם הקרמיים ולאזן אותו על פי טעמו.

יצרנית הרמקולים MARTEN
זוהי יצרנית שוודית שנוסדה בשנת 1998 והחלה את דרכה עם רמקולים מבוססים יחידות של אקוטון הגרמנית. היא נחשבת לאחת מיצרניות הרמקולים הטובות שיש בשוק האודיו העולמי ומייצרת מוצרים במנעד מחירים שנע בין 25,000 ש״ח ועד למעל למליון ש״ח. הרמקולים של marten קיבלו פרסים רבים ותשבוחות מצד כתבים וחובבים בארץ ובעולם. בכלל, יצרנית מעניינת מאוד שהיתה חסרה במחוזותינו. 

MARTEN Form Floor

מדובר ברמקול רצפה גבוהה וצר בתצורת 2way. לרמקול יחידת מידבס מהמהדורה הבסיסית של אקוטון בקוטר 7 אינטש ויחידת טויטר בטופולוגיית ריבון. מבנה התיבה משולש. המבנה המשולב מיועד לבטל גלים עומדים וכך ״ממית״ את התיבה העשויה mdf בעובי של 19 מילימטר בגימור שחור מבריק, לבן מבריק ושלושה גימורי עץ שונים. זהו רמקול מהמם ביופיו לטעמי. הנתונים הטכנים מספרים לנו על עכבה שנעה בין 8 ל-5.9 אוהם, רגישות של 87 דציבל, היענות לתדר שנעה בין 36 הרץ ומטפסת עד 40 קילוהץ. חיתוך מפלג התדרים הוא ב-Second order. כלומר: 12 דציבל לאוקטבה. החיתוך בין הטויטר ליחידת המידבס נעשה ב-3000 הרץ. זה אומר שיחידת המידבס מטפסת גבוה מאוד ומונחתת ב-12 דציבל בין הטוויטר אליה.

marten form - ביקורת רמקולים

מבחן האזנה

אני פותח את הביקורת דווקא עם האתגר הקלאסי
הפתיח המאתגר של היצירה כבר מספר לי על כך שמדובר במשהו בלתי רגיל. רמקול 2way שמצליח להעביר תזמורת כפי שזה מצליח הוא מחזה נדיר במחוזותינו. נדיר מספיק בשביל שאני אתפעל. זו אמנם לא הפעם הראשונה שזה "תופס אותי" בסקירה, או שאגיד זאת אחרת - הוא אמנם לא היחידי אך הוא בין הבודדים שלא רק מחזיק תזמורת סימפונית אם כי גם חושף לי את כל הפרטים החשובים לי. מהירות, הפרדה, פרופורציות ורזולוציה שאם עיני היו עצומות הייתי בטוח שכל הטוב הזה מחולק בין 3 יחידות אימתניות. והנה, יחידה אחת של 7 אינטש + טויטר ריבון עושה את זה. וזו בשורה משמחת מאוד. אני ממשיך ובוחן את חליל הפיקולו שנשמע טבעי, החריפות הטבעית שלו נחשפת ואף האוויר הבוקע מהחרירים שבו. הפרקשיין מתגלים כמהירים ומדויקים. הרמקולים הקרמים יודעים לחשוף טרנזיינטים באופן כזה שאי אפשר להתעלם מהמיידיות של הצליל והצלילות שהוא מפיק. הקטע הוא שזה מתרחש כמעט בכל עוצמה. 

במוסיקת ג׳אז הרמקול משנה את עורו. מהיכולת שלו להיות תוקפני הוא הופך לרך, מעודן, ״עוטף״ ויחד עם זאת מדויק, מהיר כברק ורזולטיבי ביותר. זה אומר שנשמע את כל הניואנסים שבוקעים מהסקסופון (אויר, נידנוד, מתכת) ועם זאת ללא שמץ של אנליטיות או יבשושיות בצליל. השילוב הזה של היכולות מאפשר גם לפסנתר להשמע טבעי מאוד. המדהים הוא שהרמקול מצליח לרדת מאוד נמוך. אומנם על פי הספסיקציות אין איזו בשורה של רמקול שמנגן נמוך במיוחד ביחס למתחרים, אך התחושה שהוא נותן היא שהוא יורד נמוך יותר מאשר הכתוב. זה מסדר לנו קונטרבס שנשמע מדהים. עם גוף, גודל נכון וצליל מגובש וברור. אפשר ממש לקחת עיפרון ולכתוב את התוים שהוא מנגן מבלי לפספס אפילו אחד. יש משהו מאוד מרגיע בבס של היחידה הקרמית. התחושה שהבס הזה נותן היא שהוא יצליח להתמודד עם כל תדר שיתבקש להשמיע ויתרה מכך, למרות שמדובר סך הכל ביחידת 7 אינץ', גם בכל הנוגע לעוצמת הבס אני מרגיש בטוח. הוא חזק, עוצמתי ובריא מאוד. 

היכולת של הרמקולים הללו לחשוף הקלטות היא פנומינלית. זה מדהים שגם רמקול זול כזה מחזיק כמה יתרונות שהן ממש מכנה משותף בין הרמקולים האישיים שלי שעולים פי 11 מהמרטן הללו. אני זוקף את זה לזכות התכנון המעולה וכמובן, היחידה של אקוטון שאת היתרונות והחסרונות שלה אני מכיר היטב. נכון, אין כאן את כל הפרטים שאני מקבל ברמקול שלי. גם היחס בין המימדים אינו מהווה ממש תחרות. אבל באופן מסוים, ההגשה דומה. 

marten form - ביקורת רמקולים
אני ממשיך עם מוסיקת רוק כבד. כאן אני כבר חש שהרמקול אומנם עוצמתי אך חסרה לי עוד יחידה שתוריד לחץ מאותה בודדת שעליה מוטל כל העומס. עדיין, למרות שהתעללתי בו קשות, הרמקול לא קרס. כאילו ידע להשאיר לי את מה שחשוב (דינמיקה ואנרגיה) על חשבון פרמטרים חשובים אך פחות במקרה הזה (פרטים ורזולוציה). זה אומר שאת הניואנסים שבגיטרה תשמעו פחות אך תקבלו עדיין מספיק אנרגיה בדיסטורשיין על מנת שתחושו שהגיטריסט הזה ״מתחרע״. כך גם עם התופים. הדינמיקה באה על חשבון המיקרו דינמיקה והניואנסים. זה אומר שתקבלו תוף רגל עוצמתי מאוד על חשבון היכולת של הרמקול להשמיע את המפגש בין הפטיש לעור. אך המדהים הוא שדבר לא בה על חשבון קולות השירה. הם שלעצמם, מבעד לפלייבק הכוחני, נשמעים פשוט נהדר. ולתוצאה הזו, מרמקול כזה, עם יחידה אחת בודדה וטויטר לא ממש גדול, לא ציפיתי. 

השילוב של טוויטר הריבון עם היחידה הקרמית הוא חכם. הרמקולים הקודמים קודמים שהיו לי (ארום קנטוס הרמוני) סבלו מבעיה קלה. טויטר הריבון היה כל כך מהיר לעומת יחידת הבס, שתמיד היתה תחושה שיש איחור בבס. כאילו הוא מנסה לעקוב אחריו אך לא ממש מצליח. היחידה הקרמית כל כך מהירה ומיידית, שהשילוב בניהם מרגיש טבעי ונכון. יחידה איטית מזו, פחות מיידית ויותר כבדה, היתה מביאה לתוצאה פחות מגובשת ומאוזנת. 

ממשיכים עם קולות אדם וכאן המהירות והמיידיות שלהם חושפים כל נידנוד בקולה של יסמין לוי.

marten form

נקודות ציון

התאמה לחללים
למרות שמדובר ברמקול 2way, הוא אינו קטן במימדיו והיחידה הזו כל כך דינמית וגיבורה שאין בעיה שימלא חללים גדולים משמעותית ממה שנראה שיצליח. בחללים עד 30 מטר הוא יסתדר בהחלט. 

העמדה ומיקום
כיוון שמדובר ברמקול בעל פורט תחתון ותיבה חזקה ומתה, הוא אינו רגיש למיקומים. אך כידוע לכם, ככל שנרחיק אותו מקירות כך נקבל יותר במה, יותר הולוגרפיה ופחות התערבות של החלל. 

התאמה לאלקטרוניקה
מאוד מפונק. יחשוף המון בעיות במגברים אינם איכותיים מספיק. בין המגברים הטובים ששמעתי איתו הם האלקטרוניקה של אודיו אלכימי ומגברים משולבים של לקסמן. בטוח שיש עוד ולכן אמליץ לבחון היטב את האלקטרוניקה המשודכת אליו. 

בנימה אישית

לרמקול הקרמי יש אופי בסיסי. והוא בעצם ההביצועים המאוד מרשימים שלו בתוספת "נימה" אנליטית. זהו רמקול שניתן לקחת אותו לכל מקום שתחפצו. לחמם, לקרר, לנפח או להשאיר אותו נטרלי. את המשחק הזה יש לעשות בעדינות ובמחשבה רבה. הרמקולים הללו משתנים מקצה לקצה בנגיעה קלה במה שמאחוריו.

marten form - ביקורת רמקולים

סיכום

אני מכיר רמקולים קרמים. חי עם אחד כזה מאוד נחשב לאחר שעברתי מאחר, שכמו הנוכחי, גם כן היה קרמי. לרמקולים הקרמים מכנה משותף מאוד מובהק. הם מפורטים מאוד, מהירים בטירוף, מדויקים ודינמים באופן יוצא דופן. עם זאת, בתכנון לא נכון, היחידה הזו עלולה לגלות חריפות. לרוב, מאחורי היחידה עומדים רכיבים יקרים שאמורים להוציא מהיחידה הבלתי סלחנית הזו משהו שהאוזן שלנו תצליח להתחבר אליו. מרטן, לשמחתי הרבה, הצליחו לעשות את זה בזול - הפתעה נעימה.

זהו אחד הרמקולים הטובים ביותר שמסתובבים בישראל במחיר הזה. ישנו מושג שנקרא ״צליל יקר״. זהו אותו צליל שקוף ואוורירי שמאפיין רמקולים יקרים. והרמקול הזה בדיוק שם. 

הוא מצליח לזהות כל פיפס שמוקלט ולשדר אותו אל המאזין בקלות יתרה. עם זאת, למרות שמדובר ברמקול בעל יחידת מידבס אחת של 7 אינטש, הוא מצליח למלא חללים במימדים שמעט מאוד רמקולים בעלי מספר יחידות דומה מצליחים. 

במילים אחרות. גם סלון כמו שלי (קצת יותר מ-30 מ״ר) מתמלא בצלילים כאילו מדובר ברמקול רצפה גדול מימדים ומרובה יחידות. 

היכולת שלו לחשוף פרטים, לנגן בס הדוק, מדויק ומלא היא מדהימה בעיני. המהירות, הדינמיקה והאיזון הטונאלי הם משהו שלא ניתן להתעלם ממנו. בטח שלא במחיר הזה. 

עם זאת צריך לזכור. רמקולים קרמים מעצם היותם שקופים ביותר, מביאים איתם גם חסרון משמעותי - הם מפונקים מאוד. השקיפות והחושפנות אינם מקבלים כל מגבר בברכה. יש להתאים להם את הציוד המדויק עבורם ועבור החלל שבו הם נימצאים. ברגע שהאלקטרוניקה מתאימה, מיד תבחינו ביכולות האמיתיות שלהם.

במילים אחרות, חשוב לזכור שהרמקול הזה ידרוש אלקטרוניקה שבהרבה מקרים תהיה יקרה ממנו משמעותית על מנת לסחוט ממנו את כל הפוטנציאל שלו. מאידך, אלקטרוניקה זולה ומאוד איכותית אומנם לא קל למצוא אך בהחלט יש כמה מוצרים שעובדים עם הרמקולים הללו מצוין. 

את הסקירה הזו ביצעתי בהתרגשות מסויימת. ראשית הבשורה שבמחיר - יצרנית אחת ששברה את החוקים. שנית, בדיוק בפסח, בשנת 2010, אספתי את הרמקול הקרמי הראשון שלי מנמל התעופה. פסח הזה, הוא סגירת מעגל. בהאזנה אליהם הבנתי שלמרות המחיר ל״מתחילים״ זהו אינו רמקול לכאלה. הוא דורש ידע, תשומת לב ונסיון רב בהאזנה על מנת להבין באמת מה הם יודעים לעשות וכיצד ניתן להגיע לזה. א

שורה תחתונה
זהו אינו רמקול לאודיופיל המתחיל, אבל הוא אחד הרמקולים ה״זולים״ היחידים שנישמעו כמו היקרים שבחבורה.

מחיר: 25,000 ש״ח

אחריות ושירות: אודיוזיפ

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (39 תגובות פורסמו):

avatar
aviv007 2016-05-06 21:52:46
נמר, תודה על הביקורת! (ורד) בהחלט נשמע רמקול מסקרן!
avatar
joda5 2016-05-06 21:53:46
נמר היקר אני מאוד אוהב לקרוא האת הכתבה.מספיק מה שאתה כותב אתה כאילו נותן לקורא להרגיש את החוויה. באמת מארטן אחלה חברה. רמקולים יפים ומדהימים . איזה כיף שהם כאן. לסיום אני רואה גם שיש בלוחות רמקול עם יחידה קרמית. ואני לא מבין איך לא נימכר. מחברה בשם קארמה . בהצלחה למשווק. באמת סוף סוף מגיע משהו טוב. הנאה מרובה לאיש שירכוש אותם. לילה טוב :כל-הכבוד:(ורד)
avatar
yeuda27 2016-05-06 22:23:07
אששששש
avatar
Balance 2016-05-06 22:40:33
תודה על הסקירה אין פירוט על הקטעים שנבחנו, על איך נשמע כל דבר. עושה רושם הפעם של סקירה בסיסית ומהירה
avatar
AK1 2016-05-06 22:47:43
התשמתי מהבאס, בלי לעשות הנחות לגדלי הדרייברים ו/או הקופסה. עמיר
avatar
yeuda27 2016-05-06 22:54:39
תודה על הסקירה אין פירוט על הקטעים שנבחנו, על איך נשמע כל דבר. עושה רושם הפעם של סקירה בסיסית ומהירה הסקירה קצת בסיסית מהרגיל אך במקרה הזה לא צריך להיות מומחה גדול בכדי להבין שיש כאן חבילה פנומנלית במחיר שרוב המכורים יכולים להתאמץ עבורו. זה רמקול לטווח ארוך, כזה שיכניס עוד נפח לחיים.
avatar
ronensud 2016-05-06 23:03:40
בחיל ורעדה חששתי לשדרג את הפרואקים האהובים שלי. לא חשבתי שאמצא משהו טוב יותר באזור המחיר של 20-30 אלף. עד ששמעתי את המרטן הללו. מנגנים אצלי בבית כבר 3 חודשים וההנאה גדולה (-:
avatar
web 2016-05-06 23:14:04
תתחדש רונן פינה חמה בלב... בגללם הזמנתי את האחים הגדולים
avatar
zs 2016-05-06 23:22:32
היום ישבתי ושמעתי הקטנים האילו ,רמקולים מצוינים,חתימת סאונד מפורטטת,שקופה,חמימה ,משקל טוב. שום דבר לא הזכיר לי בהירות,אהבתי הרמקול.
avatar
ronensud 2016-05-06 23:43:50
גבי תודה, אני חושש לשמוע את האחים הגדולים:) הפורם הצליחו בתחום שמבחינתי הוא החשוב ביותר והקשה ביותר להשגה באודיו. בשתי מילים- איזון טונאלי. הרמקול הזה יושב בדיוק בנקודה הנכונה על הציר.
avatar
web 2016-05-06 23:56:12
גבי תודה, אני חושש לשמוע את האחים הגדולים:) הפורם הצליחו בתחום שמבחינתי הוא החשוב ביותר והקשה ביותר להשגה באודיו. בשתי מילים- איזון טונאלי. הרמקול הזה יושב בדיוק בנקודה הנכונה על הציר. יפה אמרת מצד אחד אין מה לחשוש... מצד שני יש לאן לכוון :)
avatar
נמר 2016-06-06 00:10:03
תודה על הסקירה אין פירוט על הקטעים שנבחנו, על איך נשמע כל דבר. עושה רושם הפעם של סקירה בסיסית ומהירה סקירה רגילה לחלוטין. רק שכחתי לשים את שמות קטעי המוסיקה (תמיד אותם קטעי מוסיקה כבר 10 שנים כמעט). אוסיף אותם. מספר המילים זהה לכל הסקירות. אין שום הבדל בינה לבין אחרות. תודה לכולם.
avatar
איציק ירקוני 2016-06-06 00:15:07
נמר. תענוג. כיף לקרוא, סקירה מעולה:בעד:
avatar
tomertsin 2016-06-06 06:44:50
אחלה כתבה, נהניתי לקרוא :כל-הכבוד:. תומר
avatar
moshe625 2016-06-06 07:54:25
שמעתי את הרמקולים השבוע.מאד הופתעתי מהאיזון שלהם ,מהבס והיכולת שלהם למלא חדר גדול.
avatar
motorica 2016-06-06 07:54:26
תודה נמר על הסקירה. אני שמעתי אותם לראשונה בתערוכת dtown וכבר אז ציינתי שבעיני הם היו ה-הפתעה של התערוכה. רמקול מפתיע בכל מובן, מעניין יהיה להשוות אותו ל spendor d7 שמתומחר דומה.
avatar
Roy 2016-06-06 08:54:35
יופי של סקירה לרמקולים פשוט נהדרים. מבחינתי היו אחד משלושת הטובים ביותר בתערוכה בלי קשר למחיר. ממש נהנתי מהם, ברמה שהייתי צריך לחפש חסרונות בפינצטה וגם אז לא מצאתי. למיטב זכרוני בתערוכה הם נתנו בראש למרות שאפילו לא היו משודכים לציוד יקר באופן מיוחד.
avatar
igal.l 2016-06-06 09:10:32
יופי של סקירה :כל-הכבוד: לזיו בהצלחה (ורד)
avatar
GROOPER 2016-06-06 09:55:20
פעם היו אומרים "נמר של נייר" מהיום אמור נמר של קרמיקה.... אהבתי הסקירה ולתאור החוויתי עד שממש מסקרן אותי להאזין לטכנולוגיה הזו שטרם נחשפתי אליה כל כך הייתי מרוצה ממה שיש לי וכעת כבר עולים בי הרהורי כפירה (מכירה). אגב, מה הסיבה שחברת מרטן מתחילה את הסידרה עם רמקולים קרמים, בדגמי ביניים נוטשת את הטופולוגיה הזו (גאנגו) ובסדרות הגבוהות עד הגבוהות ביותר, שוב חוזרת לעשות בהם שימוש?
avatar
אודיו זיפ 2016-06-06 11:09:49
פעם היו אומרים "נמר של נייר" מהיום אמור נמר של קרמיקה.... אהבתי הסקירה ולתאור החוויתי עד שממש מסקרן אותי להאזין לטכנולוגיה הזו שטרם נחשפתי אליה כל כך הייתי מרוצה ממה שיש לי וכעת כבר עולים בי הרהורי כפירה (מכירה). אגב, מה הסיבה שחברת מרטן מתחילה את הסידרה עם רמקולים קרמים, בדגמי ביניים נוטשת את הטופולוגיה הזו (גאנגו) ובסדרות הגבוהות עד הגבוהות ביותר, שוב חוזרת לעשות בהם שימוש? תודה GROOPER, אתה מוזמן להאזין (ורד) מעשית דווקא אין "נטישה" לכל אורך קו המוצרים של Marten. בכל דגם נוכחת לפחות יחידה אחת של Accuton, כולל קו הDjango, הממוקם בין הForm וסדרת הHeritage: דגם Django L כולל טוויטר קראמי של Accuton, בצירוף שתי יחידות קאסטום אלומינום/קראמי מתוצרת SEAS. דגם Django XL כולל טוויטר קראמי של Accuton, מידריינג' "6 קראמי של Accuton, ושלוש יחידות וופר אלומיניום.
avatar
ran_carney 2016-06-06 11:24:35
עכשיו שאנחנו שכנים יצא לי לבקר את זיו כמה פעמים בזמן האחרון, ובהתחשב בזה שאצלו תמיד, אבל תמיד יש מוזיקה ברקע - יצא לי לשמוע את הפורם פלור וגם את הג'אנגו כמה פעמים - פשוט רמקולים נהדרים. נתנו במה מעולה ותלת מימדית יחד עם פירוט (שרחוק מאוד מלהיות קליני, שוב - דימויים מוקדמים שיש לאנשים לפעמים) ובאסים נפלאים. רק במקרים של מוזיקה שבאמת דרשה דינמיות היסטרית הפורם פלור קצת נחנקו - אבל במכלול הם נתנו תוצאה מעולה. מאוד אהבתי את הורסטיליות שלהם. ממליץ בחום למי שמחפש רמקולים בתקציבים האלו ללכת להאזין!
avatar
itzik2305 2016-06-06 12:10:39
אהבתי מאוד את הפורם פלור בתערוכה...בהצלחה לזיו.
avatar
carmi 2016-06-06 12:30:12
גם אני מאוד אוהב את הפורומפלור והם מחזירים לי אהבה ומוזיקה כל יום כבר תקופת זמן
avatar
ronenperetz 2016-06-06 12:50:23
הפורמפלור רמקול מצויין. אבל בשבילי הג'אנגו הוא החבילה המלאה שעליו צריך ללכת אם יש חדר קצת יותר גדול. האמת שהוא הדהים אותי כמה פעמים כשהאזנתי לו.גם האח הקטן נותן בראש -חברה פשוט טובה שיודעת את העבודה.
avatar
גיא 2016-06-06 14:24:35
שמעתי את הרמקולים האלו כמה וכמה פעמים. by far הרמקול הקרמי הכי טוב ששמעתי עד היום. אפילו יותר מכל מיני נחשבים ויקרים ממנו. מעולם לא העלתי בדעתי אפילו לחשוב על קרמי עד ששמעתי את הרמקול הזה. מצטרף לתשבוחות.
avatar
shlomom 2016-06-06 15:39:56
שמעתי את הרמקולים האלו כמה וכמה פעמים. by far הרמקול הקרמי הכי טוב ששמעתי עד היום. אפילו יותר מכל מיני נחשבים ויקרים ממנו. מעולם לא העלתי בדעתי אפילו לחשוב על קרמי עד ששמעתי את הרמקול הזה. מצטרף לתשבוחות. גיא איזה קרמים אחרים שמעת? מה לא אהבת בהם? תודה
avatar
rainbird 2016-06-06 16:02:04
תודה על הסקירה. נראה שהרמקולים האלה מתאימים במיוחד לכאלה שהאוסף המוסיקלי שלהם מוקלט ברמה גבוה.
avatar
ronensud 2016-06-06 16:47:39
תודה על הסקירה. נראה שהרמקולים האלה מתאימים במיוחד לכאלה שהאוסף המוסיקלי שלהם מוקלט ברמה גבוה. לא יודע איך הסקת את זה אבל אצלי רוב האוסף הוא של הקלטות בינוניות במקרה הטוב.
avatar
carmi 2016-06-06 17:11:57
תודה על הסקירה. נראה שהרמקולים האלה מתאימים במיוחד לכאלה שהאוסף המוסיקלי שלהם מוקלט ברמה גבוה. למה?
avatar
partner11 2016-06-06 18:30:04
תודה על הסקירה אגב, גם ממברנות האלומניום דומות בתכונות (קלות, קשיחות) לקרמיות האם התוצאה כזו שונה?
avatar
facebook 2016-06-06 18:37:23
סקירה יפה ומעניינת , לא יצא לי לשמוע רמקולים של מרטנס כלל ,וכעת מוצע למכירה ביד 2 מרטן מיילס 3 במחיר 5 אלף יורו {חו''ל} ולא חשבתי בכיוון בכלל , עכשיו לאחר הסקירה עשית לי חשק.
avatar
itay123 2016-06-06 18:55:31
נהניתי לקרא :בעד:
avatar
facebook 2016-06-06 19:39:37
בחיל ורעדה חששתי לשדרג את הפרואקים האהובים שלי. לא חשבתי שאמצא משהו טוב יותר באזור המחיר של 20-30 אלף. עד ששמעתי את המרטן הללו. מנגנים אצלי בבית כבר 3 חודשים וההנאה גדולה (-: היי תתחדש , איזה דגם פרואק החליפו המרטנס ובאיזה גודל חדר מדובר ?
avatar
ronensud 2016-06-06 22:06:37
היי תתחדש , איזה דגם פרואק החליפו המרטנס ובאיזה גודל חדר מדובר ? תודה! ריספונס 2.5 20 מ''ר
avatar
gtr 2016-07-06 21:14:05
תודה על הסקירה נמר. כייף לקרוא.
avatar
shlomom 2016-08-06 14:29:25
שמעתי אותו היום אצל זיו. זו פעם ראשונה שאני שומע רמקול עם אלמנט קרמי והיה מדהים. אני עדיין לא מבין איך רמקול 2 way מצליח להתמודד עם מוסיקה מורכבת ובכלל להוציא כזה באס. ללא ספק אחד המרשימים שיצא לי לשמוע. המון תודה לזיו על החוויה והאירוח הנפלא. שלומי
avatar
ronensud 2016-08-06 22:15:54
שמעתי אותו היום אצל זיו. זו פעם ראשונה שאני שומע רמקול עם אלמנט קרמי והיה מדהים. אני עדיין לא מבין איך רמקול 2 way מצליח להתמודד עם מוסיקה מורכבת ובכלל להוציא כזה באס. ללא ספק אחד המרשימים שיצא לי לשמוע. המון תודה לזיו על החוויה והאירוח הנפלא. שלומי תתחדש (-:
avatar
zs 2016-08-06 22:25:35
תודה על הסקירה אגב, גם ממברנות האלומניום דומות בתכונות (קלות, קשיחות) לקרמיות האם התוצאה כזו שונה? תוצאה שונה כן,טוב יותר או פחות ,נראה לי עניין אישי.
avatar
facebook 2016-08-06 22:57:55
תודה! ריספונס 2.5 20 מ''ר רונן, אם יורשה לי , איזו אלקטרוניקה מחוברת אצלך לרמקולים ?
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: