עדשות חדשות של סאמיאנג עם מיקוד אוטומטי!

dtown
03-05-2016 22:12

לראשונה, מציעה סאמיאנג אופטיקס שתי עדשות עם פוקוס אוטומטי: 50mm F1.4 ו- 14mm F2.8 למצלמות סוני.

חברת סאמיאנג אופטיקס הציעה עד היום עדשות המתאימות לגופי מצלמות קנון, ניקון, סוני, מיקרו 4/3 ועוד. עד עתה, עדשות החברה הציעו איכות אופטית טובה מאוד ביחס למחיר אטרקטיבי, אולם עם מיקוד ידני בלבד. היום, מכריזה החברה על שתי עדשות הכוללות לראשונה מיקוד אוטומטי לגופי סוני E, כולל כיסוי FF (לסדרת המצלמות A7 עם FE):

Samyang 50mm F1.4 AS IF UMC AF

Samyang 14mm F2.8 AS UMC AF

שתי העדשות מיועדות למרחקי תושבת קצרים של מצלמות סוני מירורלס ומתאימות לדגמים כמו A7R II וגם לגופי קרופ כמו סוני A6300 (שם יש להכפיל את אורך המוקד פי 1.5). שתי העדשות כוללות אלמנטים אספריים למזעור אברציות צבעוניות ופיזור אור ומבטיחות חדות ממרכז הפריים עד קצותיו. טכנולוגיית המיקוד תואמת לטכניקת מיקוד פאזה (Phase Detection) ומיקוד ניגודיות (Contrast Detection) בהן נעשה שימוש בגופי סוני עם תושבת E, כאמור בדגמי A7 עם חיישני FF ו- NEX של חיישני קרופ.

עדשות סאמיאנג לסוני

לעדשת ה- 50 מ"מ הברגת פילטר של 67 מ"מ שמאפשרת הרכבת פילטרים עגולים והתקני פילטרים חיצוניים במידה קטנה. מבנה מתכת ומיקוד פנימי ללא תנועה חיצונית והתארכות העדשות מצמצם חדירת אבק לעדשה ומאפשר עבודה נוחה עם פילטרים מקטבים ו- GND למיניהם.

מחיר?
העדשות יוצגו בתערוכת P&I 2016 בסיאול ויהיו זמינות לרכישה מסוף חודש יולי. לעדשות אחריות סאמיאנג קוריאה לשלוש שנים. מידע מפורט כולל מפרטים ומחירים יופץ בהמשך על דף הפייסבוק ובאתר היבואן הישראלי.

מעבר לתגובות בפורום