תערוכות היי-אנד מינכן 2016 HIGH-END

תומר צין
29-04-2016 13:30

בעוד פחות משבוע תפתחנה במינכן שתי תערוכות אודיו ווידאו יוקרתי, האחת - High End Society נחשבת בצדק לגדולה בתבל בתחום והשנייה hifideluxe הקטנה יותר, תומר צין יהיה שם לצלם, להקשיב, להתרשם ולדווח.

מגמות בשוק העולמי

ב-2016 צפויים לבקר בארבעת ימי התערוכה של ה- High End Society ושלושה ימים של hifideluxe, מעל ל-15,000 חובבים, עיתונאים, יצרנים, יבואנים, קמעונאים, מפיצים, ספקים, עוסקים בתחום, מכל קצוות תבל.

506 יצרנים מותגים מ-42 מדינות יציגו בשטח של למעלה מ-30,000 מטרים רבועים בשתי תערוכות, מוצרי אלקטרוניקה ושמע יוקרתי, רמקולים ומגברים, נגני קומפקט דיסק ו-SACD, אוזניות ונגנים ניידים, טלוויזיות LED ו-OLED. מעל ל-200 חברות מוזיקה והורדות קבצים ימכרו תקליטורים ותקליטים, בלו ריי ו-DVD, מערכות למחשב לרכב ועוד.


נתון הצמיחה הגדול ביותר השנה, הוא כמובן החברות הזרות עם 316 מציגים שצפויים להגיע מחו"ל. התערוכה מציגה עלייה של 2% לעומת השנה שעברה, עם נתח כולל של 63% ממשתתפים. במקביל, חברות מבוססות יצרנים גרמניים הם החזקות והמיוצגות בשוק, אחריה נמצאת בריטניה במקום השני עם כ-40 חברות, אחריה ארה"ב, איטליה, צרפת, סין, יפן ושוויץ.

תערוכת ה-High End היא היריד הבינלאומי הפופולארי ביותר לתעשייה ומדגישה את מעמדה כמובילה בתחום, עם מספר שיא של מציגים ואורחים. מגוון של הרצאות המובילות בתחומן יועברו במהלך האירוע של התערוכה, הנחשב כנקודת מפגש גלובלית עבור חובבי האודיו. בסופו של דבר, השוק של התערוכות מציע לא רק קשת רחבה, אלא, גם מבחר בינלאומי המשמש חלון ראווה עבור הענף כולו.



תערוכת High End Society


בעוד פחות משבוע תפתח התערוכה הבינלאומית המאורגנת על ידי ה-High End Society, החוגגת 35 שנים מאז נפתחה לראשונה. התערוכה נחשבת למקצועית ביותר בתחומה בעולם, היא גדולה יותר מ-CES, המתקיימת בארצות הברית.

האירוע מאורגן כראוי עם קטלוג התערוכה הניתן להזמנה מראש, אפליקציה של התערוכה עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS, רשימת מציגים מכובדת, רשימת הרצאות ששייכות לתחום ה- High End (חלק בגרמנית) מאנשים מוכרים בתחום ובתעשייה, הופעות חיות של נגנים שילכו וינגנו בזמן באירוע, הופעות חיות בזמן האירוע של נגנים מוכרים (כדאי להתעדכן) וחדר עיתונות עם כ-10 מחשבים ניידים.

תערוכת אודיו היי אנד מינכן
התערוכה תכלול השנה "פינת אוזניות", בה יתאפשר להאזין ל-30 זוגות אוזניות, במחירים שונים. כל אחד מהזוגות יהיה מחובר למגבר אוזניות זהה ובעוצמה זהה, מקור שמע זהה ומיועד להאזנה באותה מוזיקה.

בכל שנה, הנהלת האיגוד מארגנת למבקרים הסעות באוטובוסים לתערוכה וממנה, במשך כל היום וללא תשלום, עבור אלה שהם אורחי המלון ונרשמו תחת קוד: High End 2016.

קישור: אתר התערוכה

התערוכה תתקיים בפעם ה-13 במינכן, במרכז הכנסים Munich Operating Centre - בין התאריכים 05-08 למאי, ברחוב Lilienthalallee מספר 40.

תערוכת אודיו היי אנד מינכן
מפה של ה-MOC ו- High End Society

ניתן להוריד בחינם את אפליקציית התערוכה מהחנות של גוגל ומהחנות של אפל (באנגלית ובגרמנית), רשימת חדרים בתערוכת מינכן: אפליקצייה עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS

כאן אפשר להשיג את קטלוג התערוכה בתערוכת מינכן High End 2016

תערוכת אודיו היי אנד מינכן
דף ראשי מתוך קטלוג 2016 של התערוכה

קישורים נוספים:

רשימת מציגים בתערוכת מינכן High End 2016


רשימת הרצאות (חלק בגרמנית) בתערוכת מינכן High End 2016


תערוכת hifideluxe


במקביל לאירוע היי-אנד ב-M.O.C, תתקיים במינכן תערוכת hifideluxe, היא קטנה יותר מאשר ה- The Show שבארה"ב. היא גדלה משנה לשנה בכמות המציגים והמשתתפים ונחשבת לתערוכה איכותית ומסקרנת. עם למעלה מ-50 מציגים במלון מריוט במינכן, היא זולה יותר למציגים בשלושת ימי התערוכה וכוללת רשימת משתתפים וחדרים. התערוכה מאפשרת להאזין לרכיבים בתנאים אופטימאליים, לשוחח עם יצרנים ומעצבים, לדון על הפרטים הקטנים ולפגוש כתבים האהובים באופן אישי.


קישור: אתר התערוכה

 
תערוכת אודיו היי אנד מינכן

התערוכה תתקיים בתאריכים 05-07 למאי 2016, מ-12:00 ועד 20:00, ממוקמת במלון Marriott, רחוב Berliner Strasse  מספר 93. הכניסה חינם.


שעות פתיחה ועלויות כניסה לתערוכת High End


התערוכה אורכת ארבעה ימים, מיום חמישי 05.5 עד יום ראשון 08.5, מ-10:00 ועד 18:00. כמו תמיד יום חמישי יהיה פתוח רק לסוחרים, עיתונאים ואנשים מהתעשייה. מחיר: כרטיס כניסה לתערוכה למבקר עם הרשמה מראש יעלה 20 אירו, כרטיס תערוכה למבקר מקומי יעלה 40 אירו. כרטיס יומי מיום שישי עד יום ראשון יעלה 12 אירו ליום, כרטיס ליומיים (שישי - שבת - ראשון) יעלה 20 אירו, ילד עד גיל 14 יכנס בחינם.

תערוכת אודיו היי אנד מינכן
אתם מוזמנים להיכנס לתערוכה הגדולה בתבל

שטחי תערוכה בתערוכת High End

בקומת קרקע קיימים אולמות 1 - 2 - 3 - 4 בתוספת  K1 - K2 - K3 - K4 ואולמות קטנים: F001 F003 - F002. בקומת הקרקע יוצג ציוד אודיו ואביזרים נלווים עם הרבה יצרני אוזניות, במקום תצוגה סטטית וכזאת שאינה סטטית, באולמות ענקיים פתוחים. כמו כן, כמה ביתנים הכוללים הדגמות, שקירותיהם עשויים בדרך כלל מגבס. בקומה זו נמכרים תקליטים רגילים ונדירים, תקליטורים רגילים, כאלה המצופים זהב, SACD ועוד.

תערוכת אודיו היי אנד מינכן
תרשים של התערוכה בשלוש קומות

בקומות השנייה והשלישית, קיימים אטריומים 3.1 - 4.1 - 4.2, עשרות חדרים עם מיטב ציוד האודיו העולמי ומעט חדרי קולנוע ביתי. החדרים עברו טיפול מינימאלי באקוסטיקה או בחשמל, על ידי המציגים. תנאי האזנה בחדרי התערוכה היו סבירים בגלל בעיות אקוסטיקה, מבנה לא אידיאלי, שימוש במתכת ובחללים גדולים מזכוכיות. חשוב לציין, שהיו מעט חדרים שהיו מטופלים אקוסטית כראוי.


תערוכת אודיו היי אנד מינכן
לתערוכת HIGH END במינכן יגיעו מעל ל-20 אלף אנשים מכל העולם


המחירים שיוצגו בשתי התערוכות מחושבים לפי: 1€ = 4.28 יציג ₪, 1$ = 3.78 יציג ₪

מעבר לתגובות בפורום