HTC 10 בשני סרטונים חדשים

תומר צין
07-04-2016 14:41

שני סרטוני פרסומת חדשים של 10 HTC מבטיחים "לשדרג לכם את המצלמה ואת חוש השמיעה".

החברה הטייוונית חשפה ביו-טיוב שלה שני סרטוני פרסומת חדשים למכשיר הדגל הבא, ה-HTC 10. סרטון הפרסומת הראשון אומר כי היצרנית היא אובססיבית לספק לנו את הטוב ביותר אי פעם, במצלמת סמארטפון, גם בצילומי תמונות וגם בסרטי וידאו. כלומר, היא מציבה רף די גבוה ואומרת שהיא יודעת, עד כמה חשובה מצלמה טובה לאיכות גבוהה.



בסרטון השני היא ממשיכה במסר השיווקי הנוגע לאיכות הצליל ומבטיחה לא פחות מ"צליל מושלם" ו"איכות צליל גבוהה ביותר אי פעם", כולל הרעפת תשבוחות על הרמקול שיוטמע במכשיר, בעיקר על טכנולוגיית הבית "BoomSound", שהוגדרה על ידי החברה כ-the best BoomSound" yet". הסרטון מציג סדרת תמונות מרגשות הכוללות צליל ומתאר כיצד מהנדסי HTC אובססיביים כלפי צליל איכותי וחסר פשרות, אותו רעיון שהוביל סרטונים קודמים של החברה, הנוגעים להשקת מכשיר הדגל העתידי.



מפרטו של HTC 10 כולל מסך בגודל 5.15-5.2 אינץ׳ ברזולוציית WQHD ברזולוציה של 2560x1440 פיקסלים ובציפוי זכוכית מוקשחת מסוג זכוכית גורילה 4. המצלמה הראשית תהיה 12.3 מגה פיקסל והמשנית 5 מגה פיקסל, עם מייצב תמונה אופטי OIS. מתחת למכסה המנוע יפעל שבב סנאפדרגון 820 של קוואלקום, זיכרון העבודה יהיה בנפח של 4 גיגה בייט, אחסון פנימי של 32 גיגה בייט, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע וסוללה בהספק של 3,000 מילי אמפר לשעה. מערכת ההפעלה תהיה  אנדרואיד 6 עם ממשק החדש ה-Sense 8.0 UI, המכשיר יימכר במגוון של צבעים: שחור, לבן, זהב ואפור.

האם באמת נזכה לראות מצלמות ולשמוע צלילים חדשים שטרם שמענו? נאלץ להמתין ל-12 באפריל, מועד החשיפה הרשמי של ה-HTC 10.

מעבר לתגובות בפורום