נפתחה הרשמה מוקדמת למכירת ה- LG G5

תומר צין
21-03-2016 20:00

חברת LG מעלה הילוך בקמפיין המסחרי להשקת LG G5 ומבטיחה לנרשמים המוקדמים סוללה נוספת, מודול מצלמה וגם מטען שולחני המשמש כספק כח.

חברת LG ישראל תתחיל ממחר לבצע הרשמה מוקדמת של אנשים המעוניינים לקנות את ה-LG G5, וזאת עוד לפני תחילת השיווק הרשמי של המכשיר בישראל ב-6 לאפריל. הרישום המוקדם יעניק לרוכשים העתידים חבילה בסך של 750 ₪ והיא תכלול: סוללה נוספת, מטען שולחני המשמש גם כספק כוח וכן את המודול המצלמה בשם CAM Plus.

הנרשמים לא יוכלו לדעת מה המחיר של המכשיר החדש, מכיוון ש-LG ישראל תודיע מה המחירים רק ב-4 באפריל והם יידרשו לשלם מקדמה קטנה. מי שיירשם למכשיר G5, יוכל לבטל את ההרשמה ולקבל את כספו בחזרה, רק שאז גם יצטרך לוותר גם על חבילת הבונוס, שנכון לעכשיו, לא אמורה להיות מוצעת במועד מאוחר יותר, אחרי ההשקה בפועל.

LG G5 ביקורת ראשונית - הצצה
מודול ה"מצלמה פלוס", הכולל גריפ למצלמה של ה-G5, נותן שליטה ונוחות מרבית בצילום אנכי, גלגלת זום שאפשר למצוא במצלמות DSLR מקצועיות, כפתור ווידאו, וסוללה נוספת בסך 1,200 מילי אמפר לשעה, שתעלה את הקיבולת הזמינה הכוללת בטלפון ל-4,000 מילי אמפר לשעה. ההרשמה המוקדמת לרכישת ה-G5 תחל מחר אצל כל מפעילות הסלולר והמשווקים המורשים וכן אצל היבואן הרשמי, החל ממחר.     
 

מעבר לתגובות בפורום