LG G5 - מועד תחילת מכירה בעולם ומחירים

תומר צין
18-03-2016 22:57

חברת LG הודיעה היום על תחילת מכירת גלובלית של ה-G5 ב-31 במרץ, המחיר הרשמי בארה"ב יהיה כ- 800$ ולצידו ימכרו אביזרים נוספים כמו יחידת ה- Hi Fi לצליל איכותי ותוסף גריפ המצלמה.

היום, חברת LG מאשרת את מועד תחילת המכירות והשקה עולמית ל- G5 ב-31 למרץ. ה-LG G5 יתומחר בארה"ב במחיר מקסימלי של 799 דולר, כ-95 דולר יותר ממה שצפינו ודומה למחיר של סמסונג גלקסי S7 אדאג'. סביר להניח, שהמחיר בחנויות בפועל יהיה נמוך יותר וינוע סביב 750-720 דולר. "החברים" / המודולים או אביזרים נלווים שמגיעים איתו ימכרו במחירים שונים.     

LG G5

בשונה ממכשירי ה-G הקודמים, LG זנחה לגמרי את העיצוב הקודם ואף את המאפיין המובהק שלה מכולם - המסך הקעור והכפתורים בגב המכשיר. היום היא מציגה עיצוב חדש לגמרי, מארז מאלומיניום העשוי ממקשה אחת וזכוכית, יעיל ומודרני.  בשונה למכשירי מתכת שונים, LG עמלה קשה על מנת לספק למשתמשים שלה את היכולת להחליף את הסוללה מתחתית המכשיר בתצורה מגירה ולהרכיב גם מודולים שונים.




בכדי לעשות זאת, היא דאגה לחלק את המכשיר לשני חלקים: החלק העליון, בו נמצאים רוב חלקי המכשיר, לצדו החלק התחתון, הניתן לשליפה והנושא את הסוללה. החלק הנושא את הסוללה נשלף באמצעות לחיצה על כפתור מיוחד שנמצא על המסגרת.

מודול אחד הינו "מצלמה פלוס", הכולל גריפ למצלמה של ה-G5, נותן שליטה ונוחות מרבית בצילום אנכי, גלגלת זום שאפשר למצוא במצלמות DSLR מקצועיות, כפתור ווידאו, וסוללה נוספת בסך 1,200 מילי אמפר לשעה, שתעלה את הקיבולת הזמינה הכוללת בטלפון ל-4,000 מילי אמפר לשעה. המחיר בדרום קוריאה הוא 85 דולר לפני הובלה ומיסים.
 
LG GM CAMERA

מודול אחר, "היי-פי פלוס", ישפר את איכות האודיו במכשיר באופן משמעותי, הוא יגיע עם DAC 32 ביט איכותי במיוחד מבית Bang And Olufsen. המחיר בדרום קוריאה הוא 162 דולר לפני הובלה ומיסים.
 LG G5 HI FI

מעבר לתגובות בפורום