ווסטרן דיגיטל השיקה פתרון ענן ביתי – My Cloud EX2 Ultra

dtown
01-03-2016 18:14

פתרון ה- NAS - אחסון ביתי הוצג היום באירוע עיתונאים בישראל בנפחי 4TB-16TB.

דגם ה- NAS החדש, ה- My Cloud EX2 Ultra של Western Digital הוצג היום במפגש עיתונאים ע"י אמיאל וויטהבין – מנהל שיווק ב- WD לאזור המזרח התיכון, בשיתוף אנשי היבואנית בנדא מגנטיק.

ה- My Cloud EX2 Ultra כולל מעבד כפול ליבה 1.3Ghz, זיכרון ראם בנפח 1GB מסוג DDR3, המאפשר לטענת החברה ריבוי משימות ושימוש ביישומי מדיה באיכות HD. ה- My Cloud EX2 Ultra מגיע בנפח של עד 16TB, המבוסס על 2 כוננים קשיחים מסוג WD Red NAS בנפח 2TB-8TB כל אחד בתצורת RAID: JBOD, spanning, 0/1. לצד ממשק ניהול המאפשר גישה מכל מקום באמצעות הרשת והן על ידי שימוש באפליקציה ייעודית, מציע ה- My Cloud EX2 Ultra גם אבטחת מידע, לרבות יכולות הצפנה. הוא מתאים בשימוש עם מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות ועוד. היבואנית לא ציינה את מחיר המוצר וניתן יהיה להשיג בישראל במהלך החודש הקרוב. באירופה, מחיר המוצר הרשמי בחנות של WD נע בין 412 אירו לדגם ה- 4TB, מחיר 581 אירו לדגם ה- 8TB ו- 1041 אירו לדגם ה- 16TB.

My Cloud EX2 Ultra

עוד הוכרזו באירוע כוננים בטכנולוגיית HelioSeal – כוננים קשיחים ממולאים בגז הליום המאפשר לטענת החברה יעילות מקסימלית וביצועים מהירים בנפח גבוה, בתפוקת מתח נמוכה. המוצר הראשון שישווק בישראל עם HelioSeal הוא ה- My Book 3.5" 8TB, שיחל להימכר בימים הקרובים. מחירו החל מ- 1,399 ₪.

מעבר לתגובות בפורום