אפסון משיקה את BT-300 – משקפיים חכמים מבוססי OLED

ליאור קורן - ברצלונה
24-02-2016 01:24

משקפי המציאות הרבודה החדשים – Epson Moverio BT300 קלים מבעבר ומבוססים על תצוגת OLED.

חברת אפסון, אותה אנו מכירים בעיקר כיצרנית מובילה בעולם בתחום המקרנים, חושפת את הדור השלישי של משקפי מציאות רבודה. המשקפיים השקופים מציגים וידאו וגרפיקה ולמעשה שכבת מידע דינמית על המציאות בה מתבונן המשתמש. בדגם ה-Moverio BT-300 נעשה שימוש בטכנולוגיית התצוגה OLED ובהתרשמות ראשונה בביתן החברה בתערוכת המובייל בברצלונה, אפשר היה לראות שיפור ברור לעומת הדגם הקודם, עם תמונה חדה, ניגודית ועזה יותר בצבעים שלה.

המשקפיים בנויים סביב מעבד ליבה מרובעת Intel Atom עם מערכת הפעלה Android 5.1, מה שמאפשר להם לעבד תכני תלת-מימד, עם חיי סוללה של עד 6 שעות עבודה. הם כוללים גם מצלמת HD עם חיישן 5 מגה-פיקסל  וחיישנים נוספים כמו GPS, ג’יירו ואקסלומטרים המאפשרים למשקפיים להתאים את המידע בהתאם למיקום אליו מסתכל הצופה. למשקפיים קישוריות אלחוטית WiFi ובלוטות׳ והם מצויידים בנורית התראה אשר נדלקת כאשר המצלמה פעילה.

Epson Moverio BT300
לדברי ענבר עיני, מנהלת המוצר באפסון ישראל, ה-Moverio BT-300 , העובדה שבחרנו בסיליקון (בבסיס ה-OLED) במקום בזכוכית, אפשרה לנו להשיג תצוגה באיכות גבוהה בהרבה מהמקובל״. אפסון מפתחת טווח רחב של יישומים מסחריים ואחרים, תוך המשך מיצובה ככלי עבודה פופולרי למשתמשים העסקיים ולספקי תוכנה עצמאיים.

מחיר ה- BT 300 יעמוד באירופה על כ- 800 אירו והם יחלו להמכר ברבעון השלישי של 2016.

בתמונה: שלושה דורות של משקפיים חכמים (הדגם החדשים מצד ימין):

Epson Moverio BT300

מעבר לתגובות בפורום